امیدها برای جلوگیری از اعدام محیط‌بان کرمانشاهی زنده شد

مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه از تلاش برای سازش خبر داد تا حکم اعدام برومند نجفی اجرا نشود.

امیدها برای جلوگیری از اعدام محیط‌بان کرمانشاهی زنده شد

خبر قطعی شدن حکم اعدام برای برومند نجفی، محیط‌بان کرمانشاهی سبب شد موجی از واکنش‌ها در فضای مجازی ایجاد شود. بسیاری از کاربران اینستاگرام و توئیتر از جمله تعدادی از بازیگران و هنرمندان از قوه قضائیه درخواست کردند حکم اعدام برای این محیط‌بان اجرا نشود. حالا «مهدی کشت‌دار»، مدیر خبرگزاری قوه قضائیه در حساب کاربری خود در توئیتر به این مسئله واکنش نشان داده است. او نوشت: «هنوز استیذان حکم برومند نجفی انجام نشده است و زمان برای مصالحه وجود دارد. سه شنبه هفته آینده جلسه‌ای به دبیری معاونت توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه تشکیل خواهد شد که پرونده به سازش ختم شود.»

گفتنی‌ست برومند نجفی در درگیری با شکارچیان غیرمجاز با شلیک گلوله منجر به مرگ یکی از آن‌ها شده بود.

امیدها برای جلوگیری از اعدام محیط‌بان کرمانشاهی زنده شد

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • سخن
    10

    محیط بان نیاز به سلاح ندارد نتیجه معکوس دارد حمل سلاح.

  • رمتن
    2

    اكر اعدام بشه ديكر ماموران روحيه خدمت را از دست ميدن

  • ناشناس
    2

    اعدام برا چی کسیکه تو منطقه ممنوعه بدون اجازه وارد شده حد اقل نصف خسارت باید بعهده خودش باشد و در این صورت تقاصش قصاص نباید باشد. اگه این شکاربان در خارج از منطقه شکارچی را به قتل رسانده بود با داخل منطقه نباید تفاوت داشته باشد ؟برید قانون مسخره تونا عوض کنید .

  • حاج س طوسی
    2

    به خانواده مقتول تسلیت میگویم. اما محیط بانان باید از تهدید و تعرض همانند نیروی انتظامی در امان باشند.این حکم ظالمانه هست.

  • محمد
    11

    قاتل بایداعدام شود اگراعدام نشود سنگ روی سنگ بند نمیشود وازاین پس هرمآموری به خود اجازه میدهد به مردم شلیک کند بنا براین هرکس به خود اجازه میدهد جان انسانی رابگیرد باید اعدام شودحال چه مآمور باشد چه غیرمآمور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها