حزب‌الله: مداخله سفارت‌های خارجی در امور لبنان، امنیت ملی را تهدید می‌کند

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تأکید کرد که مداخله سفارتخانه‌ها در امور این کشور امنیت ملی را تهدید می‌کند.

حزب‌الله: مداخله سفارت‌های خارجی در امور لبنان، امنیت ملی را تهدید می‌کند

به گزارش سایت النشره، نبیل قاووق در مراسمی به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در شهر صور در جنوب لبنان گفت: شعارهای ساختگی "اشغالگری ایران" دلیلی بر اوج شکست و کینه کورکورانه غرب است چراکه کینه‌ورزی‌شان باعث شد نتوانند درک کنند چه چیزی به نفعشان و چه چیزی به ضررشان است.

وی گفت: لبنان باید در برابر مداخله‌ها و توهین‌های تعدادی از سفرایی که اصول دیپلماتیک را زیرپا می‌گذارند و بین لبنانی‌ها تفرقه می‌اندازند از حاکمیت خود دفاع کند.

قاووق گفت: حمایت مردمی و تأیید حزب الله در لبنان و منطقه بعد از ۴۰ سال هدف قرار گرفتن مستمر بیشتر شده است. شکست خوردگان در منطقه حملات سیاسی و رسانه‌ای را علیه حزب الله در ماجراجویی شکست خورده برای جبران خسارت‌هایشان انجام می‌دهند.

وی گفت: مداخله برخی سفارتخانه‌ها در امور داخلی ما تهدید واقعی برای امنیت ملی است. موضع اسرائیل درباره ما و دشمنانمان حقیقت ما و آن‌ها را مشخص می‌کند. کسانی که اسرائیل از آن‌ها تعریف و تمجید می‌کند کرامت و عزت ملی را ندارند اما کسانی که اسرائیل آن‌ها را هدف قرار می‌دهد کمال کرامت ملی هستند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • شهرام ر
    0

    حتی درلبنان هم کسری از مردم (که اگر اکثریت نباشند، اقلیت هم نیستند) حمایت‌های کشور ما از گروه «حزب الله) را دخالت در امور داخلی کشور خود می‌دانند و با آن مخالفند. چرا نظر مردم ایران را با یک همه‌پرسی درباره ارتباط اینگونه با کشور لبنان و حزب‌الله نمی پرسید ؟؟؟؟ .

  • قلندر واقعی
    0

    حالا منظورش از سفارت های خارجی ما که نبودیم چون ما سفارت داخلی هستیم مستر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها