یک فعال سیاسی اصلاح طلب مطرح کرد:

عملکرد متفاوت قوای سه گانه در مبارزه با فساد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: قوه قضاییه قدم های خوبی برای مبارزه با فساد برداشته است، قضاوت درباره عملکرد دولت هنوز زود است، اما مجلس فعالیت چشمگیری در این زمینه نداشته است.

عملکرد متفاوت قوای سه گانه در مبارزه با فساد

محسن  رهامی در ارزیابی خود از عملکرد قوا در مبارزه با فساد اقتصادی، اظهار کرد:در دوره ریاست آقای اژه ای، فعالیت‌هایی که در دوره قبل شروع شده بود، ادامه یافت و قدم های خوبی در مبارزه با فساد برداشته شد، رییس فعلی قوه قضاییه نسبت به روسای قبلی قوه، تسلط بیشتر و شناخت بهتری به قوه قضاییه دارد و قضات و محاکم را می شناسند. اقداماتی را هم مثل کنترل برخی محاکم،جابجایی برخی قضات، حضور سرزده و بازرسی آغاز کرده، ولی برای نتیجه گیری هنوز زود است‌.

وی هم‌چنین با یادآوری این که «مجلس ادعای انقلابی بودن و در تراز گام دوم انقلاب بودن را دارد» ادامه داد: مجلس فعالیت چشمگیری در زمینه مبارزه با فساد نداشته است.  برخی افرادی هم که قرار است با فساد مقابله کنند، حرف و حدیث هایی درباره آنها وجود دارد. کسانی باید با فساد مبارزه کنند که پرونده مشکوکی نداشته باشند. مجلس در زمینه شفافیت آرا هم خوب عمل نکرد و به جای مقابله با فساد اقتصادی و اداری، به مسایل حاشیه ای روی آورده است.

این فعال سیاسی در ارزیابی از عملکرد دولت بیان کرد: دولت مدت زیادی نیست که سر کار آمده و برای قضاوت هنوز زود است. رویکرد دولت انتخاب مدیران جوانی است که سابقه مدیریت چندانی ندارند  و خطر کم تجربگی آن‌ها وجود دارد. موضوع دیگر استفاده از برخی وزراست که در دوره تحریم های دوره دولت احمدی نژاد، حضور داشتند. من در مجموع معتقدم که دولت هنوز کارنامه ای در زمینه مبارزه با فساد ارایه نداده است که البته شاید هنوز فرصت کافی نداشته است‌.

رهامی در ادامه درباره کارایی سامانه اعلام اموال مسئولان در مبارزه با فساد، خاطرنشان کرد: این سامانه خوب است، اما مشکل این است که مسئولان می توانند اموال خود را به نام نزدیکان خود کنند، بنابراین در کنار این سامانه، باید به رسانه ها هم آزادی و امنیت داد تا با شفافیت مانع سوءاستفاده از بیت المال شوند.

این فعال سیاسی همچنین در پاسخ به این پرسش که سفر خارجی فرزندان مسئولان می تواند مبنایی برای قضاوت درباره آن مسئولان باشد، گفت: صرف سفر یا زندگی فرزندان مسئولان در خارج کشورهای اشکال ندارد و آنها هم مثل سایرین حق دارند مکان زندگی، تحصیل یا کار خود را انتخاب کنند، اما نباید از بیت المال یا موقعیت پدران خود سوءاستفاده کنند. به هر حال برخی کشورها زمینه خوبی برای جذب جوانان ما دارند و اگر فرزند مسئولی از موقعیت پدر خود سوءاستفاده نکرده باشد، اشکالی ندارد که به این کشورها برای تحصیل یا زندگی و کار برود.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 27
  • ناشناس
    0

    بله درود بر دلار 30 هزار تومانی و سکه 14 میلیونی و پراید 170 میلیونی !
    هرکیلو گوشت با قیمت 180 هزار تومان، مرغ 30 هزارتومان و پراید 170 میلیون تومان نتیجه مذاکره دولت حسن روحانی با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره بوده است و متاسفانه هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفصل نشده است وهمچنان نیز ادامه دارد.
    80 درصد فقط مشکلات کشور به دلیل ناکارآمدی‌های برجامانده از دولت‌ حسن روحانی و مسئولان گذشته است.

  • ناشناس
    0


    یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ ۱۱:۳۶:۴۷
    وام 100 الی 500 میلیونی مسکن وغیره، چه کسانی دریافت می کنند؟ تنها فقط پولداران و سرمایه داران!
    وام 5 الی 15 میلیونی مسکن وغیره، به کسانی تعلق می گیرد؟ تنها به کارمندان، کارگران و بازنشسته های با 2 یا 3 ضامن شرم آور و تاسف بار است.

  • ناشناس
    0

    تمامی سرمایه های مادی کشور و اموال منقول و غیر منقول و هزاران هزار میلیارد تومان، در دستان خاندان های امثال رفسنجانی ها و ... قرار دارد، و هر روز اجناس را گران میکنند، تا زمانی که دوباره خودشان به قدرت برگردند. آیا عزمی برای مصادره ثروت افسانه ای اینگونه خاندانها که از ابتدای خلقت در حال چپاول و غارتگری بوده اند وجود خواهد داشت؟

  • 0


    شرم آور است که شرکت مخابرات منطقه تهران از مهر ماه سال 1399 تاکنون وام تعاون مبلغ یک میلیون تومانی را هنوز هم به بازنشستگان مخابرات منطقه تهران پرداخت نکرده است و خودداری می کند چرا؟
    متاسفانه تاکنون هزاران بار اعتراض هم در سانه های کرده ایم ولی هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟

  • ناشناس
    0

    مشکلات مردم و کشور 100 درصد فقط از بی قانونی، بی عدالتی شروع و آغاز شده است هیچ ارتباطی و ربطی به تحریم، تهدید و جنگ اقتصادی و آمریکا و متحدانش ندارد و تاکنون هم نداشته است.

  • شاکی
    0

    و قتی یک کارگرمظلوم که درمورد حق وحقوق پایمال و ضایع شد خودش از اداره کار و دیوان عدالت شکایت و اعتراض می کند
    وقتی 2 قاضی در اداره کار و دو قاضی در دیوان عدالت اداری نمی توانند مشکل یک کارگر حل کنند دیگر این قاضی به درد مردم و کشور نمی خورد.

  • ناشناس
    0

    بنده اشتباه کرده ام بازنشسته شده ام به خاطر که از موقع بازنشسته شده ام فقط به دنبال حق و حقوق پایمال و ضایع خودم در شرکت مخابرات منطقه تهران و شعبه 13 سازمان تامین اجتماعی تهران هستم
    قانون برای شکایت و اعتراض کردن وجود دارد، اما متاسفانه عمل و اجرا نمی شود چرا؟
    بازنشسته اسفند ماه سال 1395

  • 0

    با سلام
    برای بنده در شرکت مخابرات استان تهران 183 روز به اینجانب سختی کار تعلق گرفته که در شعبه 13 تهران سال 94 مراحل اداری آن انجام شده و تایید شده است ولی در زمان بازنشستگی، بیمه تامین اجتماعی، 183 روز سختی کار را برای من منظور نکرده است، لطفا رسیدگی شود.

  • ناشناس
    0


    مخابرات ما- کانون بازنشستگان مخابرات ایران در نامه ای از مخابرات ایران خواسته است مسائل و مشکلات بازنشستگان را از طریق این کانون پیگیری نمایند.
    مخابرات ما- کانون بازنشستگان مخابرات ایران نامه ای برای مدیر عامل مخابرات ایران ارسال کرده و در آن ذکر کرده است که این کانون به عنوان نماینده بازنشستگان قادر است مطالبات و مشکلات آنان در مخابرات پیگیری کند.
    این کانون در این نامه ضمن تشکر از تمام پیگیری کنندگان قبلی مطالبات، از آنان خواسته است اجازه دهند پیگیری از مسر این کانون ادامه یابد.

  • ناشناس
    0

    قاضی که حق وحقوق مظلوم را در دادگاه پایمال و ضایع می کند دیگر به درد مردم و کشور نمی خورد.
    قاضی در نمازخانه قرآن و نماز می خواند ولی اما در مورد بررسی و رسیدگی به پرونده شاکی متاسفانه حق مظلوم را پایمال و ضایح می کند چرا؟

  • ناشناس
    0

    دولت حسن روحانی متاسفانه به همراه مسئولان در این مدت 8 سال هیچ کاری برای مردم و کشور نکرده است و فقط قیمت خودرو، کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میوه وغیره به صورت غیر قانونی افزایش داده است وهم پولی دلالی دریافت کرده است.

  • ناشناس
    0


    و این در حالی است که متاسفانه عملکرد و رفتار روحانی تاکنون تهدید علیه نظام اسلامی بوده است.

  • جمعی از شاغلین وبازنشستگان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور
    0


    خصوصی سازی از مخابرات شروع شد متاسفانه
    مدتی است این انتظار بر اساس شنیده ها در همکاران و بازنشسته ها ایجاد دشه است که بخش مهمی از مطالبات پرداخت می شود اما بواقع چنین نیست.
    برای گرفتن حق وحقوق 12 ساله بایستی شاغلین وبازنشستگان جلوی ستاد اجرائی فرمان امام (ره) تجمع کنند وتا مطالبات به حساب انان نرفته به تجمع خود ادامه دهند.وگرنه راهی وجود ندارد .
    جمعی از شاغلین وبازنشستگان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور

  • 0

    اختصاصی مخابرات مااسلایدسردبیر - نوشته هاگزارش خبری
    خبری از پرداخت مطالبات نیست
    توسط سردبیر - مخابرات ما آخرین بروز رسانی 19 دی 1400
    مخابرات ما- مدتی است این انتظار بر اساس شنیده ها در همکاران و بازنشسته ها ایجاد دشه است که بخش مهمی از مطالبات پرداخت می شود اما بواقع چنین نیست.
    مخابرات ما (سردبیری) – مدتی است این انتظار بر اساس شنیده ها در همکاران و بازنشسته ها ایجاد شده است که بخش مهمی از مطالبات پرداخت می شود اما بواقع چنین نشد. در حال حاضر نه پولی وارد مخابرات شده و نه جایی قرار است پولی بابت پرداخت مطالبات به مخابرات بدهد اما انتظارات ما بر خلاف این است.

    ما مدتی صبر کردیم تا دوستانی که این خبرها را بر اساس شنیده ها و یا بر اساس گفتگو با بخشی از مدیران منتشر کرده اند خبرهای تکمیلی مبنی بر عدم پرداخت هم منتشر کنند اما این انتظار رخ نداد.این عزیزان حتما منبع مطلعی داشته اند برای خبرهایشان.اما چیزی نگفتند.

    بدون اینکه بخواهیم به کسی نسبت انتشار شابعه با خبر نادرست بزنیم از همه دوستان خواهش می کنیم به اهمیت خبر واقف گردند و بدانند انتشار خبر خودش دنیایی است که مسئولیت زیادی بر عهده منتشر کننده اش می گذارد. گذشته از آن ذهن خواننده را تخریب می کند.در ماه های پایانی سال، شرکت مخابرات ایران هر هنری هم داشته باشد قطعا برای پرداخت مبالغ پایان سال به خرج خواهد داد.در سه ماه پایانی پرداختها دقیقا دو برابر می شود در حالی که مخابرات حتی در پرداخت حقوق ماهیانه مشکلات زیادی داشته است.

    تنها مرجعی که تا امروز به مخابرات ایران پول داده و در پرداختها یاری رسانده فقط همراه اول بوده است که آن هم تا این لحظه پرداختهای بسیار ی به مخابرات و یا به حساب مخابرات داشته است لذا گمان نمی کنم دیگر بتواند پولی بدهد.دیگر سهامداران نیز بابت مطالبات ما چیزی نمی دهند.دولت خودش برای گرفتن سود سهام چنان فشاری به مخابرات آورد که اندازه نداشت.حق هم داشت. پول نیاز دارد و مطالباتش را باید جمع کند.اما سهامدار دیگر نیز همین شرایط را دارد.دیگر اجازه بدهید بیش از این توضیح ندهم.سهامدار پولی نداده تاکنون.



    بنابراین ساده و خلاصه بگویم بر اساس داشته های مالی، هرگز در ذهن نمی گنجد که مخابرات بتواند مطالبات را از شیوه های معمول پرداخت کند.همان فروض سهام راه خوبی بود که برخی از دوستان مسدودش کردند.آنچه می گوییم واقعیت های موجود است.ما باید خودمان نیز اندکی سیاست بدانیم و دو دو تا چهار تای معمول را بکار بندیم.هزاران میلیارد تومان مطالبات کارکنان به این شکل، قایل پرداخت نیست یعنی هر حرفی را نباید باور کنیم.

    اما انتظار داریم مخابرات راهی برای این مشکلات پیدا کند.مطالبات، یعنی پولی که به مرور زمان صفر شده است.متاسفم که بگویم گروهی از همکاران به دنبال تنظیم شکایت نامه در گروههای 50 تا 100 نفره هستند تا مخابرات را واردار به تمکین کنند.در این باب ما هیچ نظری نمی دهیم ولی حق را به جانب همکاران می دهیم.

    اما مدیران گرامی باید بدانند این شایعات بی ثمر اثر نامطلوبی روی روح و روان شاغلین و بازنشستگان می گذارد.درست نیست که برای فشار به طرف مقابل دعوا از کارکنان مایه بگذاریم.نیاز مالی باعث می شود ما هر حرفی را باور کنیم و برایش حساب باز کنیم لذا از مدیران خواهش می کنیم تا وقتی که اطمینان به امری ندارند هرگز حرفش را نزنند.



    حرف آخرم با دوستان تشکل هاست.هم تشکل های شاغلین هم بازنشستگان.از اینان خواهش می کنم خبر رسانی را به اهلش واگذار کنند.ما تمامی حرفها و خبرهای شما را در هفته گذشته دنبال کردیم اما به آن دامن نزدیم چون می دانستیم پولی در میان نیست.پولی نباشد مطالبه ای هم پرداخت نمی شود.من درک میکنم که روسای تشکل ها تحت فشار وحشتناکی از سوی اعضای تشکل هستند اما در پایان هر هفته، وقتی پرداختها عملی نمی شود اعتماد اعضای تشکل به روسای آن، کم رنگ تر می شود.ما دوست داریم تشکل ها پر قدرت باشند و مولای درز حرفهایشان نرود.پس چه اشکالی دارد خبر و خبر رسانی را به اهلش واگذار کنند.اهلش قطعا فقط ما نیستیم.خیلی های دیگر هم هستند.

    به خوانندگان گرامی هم می گویم خبر نویسی فقط نوشتن چند خط برای اطلاع نیست.بلکه برای گوینده یا نویسنده مسئولیت ایجاد میکند اگر خبری درست نباشد باید حتما بعدا به اطلاع خوانندگان برسد. ما سعی کرده ایم چنین باشیم.سعی کرده ایم … از شما هم خواهش می کنم برای نوشتن شایعات نادرست ما را تحت فشار قرار ندهید.هر خبری یا شنیده ای یا شایعه ای که احتمال صحت داشته باشد حتما منتشر خواهیم کرد. پس وقتی خبری را نمی نویسیم یعنی خبر انجام نمی شود نه اینکه از آن بی خبریم.



    چنانچه پرداخت مطالبات به خانه آخرش رسید حتما خبرش را زودتر از همیشه به شما خواهیم داد. جریان نقدینگی، حرکتی پنهانی نیست حتما نشانه هایی دارد.

  • 0

    اختصاصی مخابرات مااسلایدگزارش خبری
    خبری که ننوشته ایم چگونه پی آن را بگیریم؟ (مطالبات را می گویم)
    توسط سردبیر - مخابرات ما در تاریخ 18 دی 1400 2,240 8
    مخابرات ما – از ما خواسته اید خبری در مورد مطالبات بنویسیم و بگوییم چگونه پرداخت می شود.
    مخابرات ما- در طول دو هفته گذشته حتی یک کلمه از پرداخت مطالبات ننوشتیم.چون خبری از آن نداشتیم. دوستان و همکارانی که وعده پرداخت مطالبات را می دادند لابد از منبعی موثق خبر داشته اند که ما به آن مرجع دسترسی نداشته ایم. تا این لحظه ما خبر نداریم که پولی از سوی سهامداران یا هر شخص دیگری برای پرداخت مطالبات وارد مخابرات شده باشد. تاکید می کنیم ما خبری نداشته ایم. وگرنه خبر دیگران را نه تکذیب می کنیم و نه تایید.

    شما عزیزان هم از گوینده خبرها بخواهید که خبر خود را پیگیری کنند و یا در صورت عدم تحقق، دلایلش را ذکر کنند. باور کنید منابعی که ما داریم پرداخت مطالبات را تا این لحظه یعنی شنبه شب ساعت 23:19 تایید نکرده است.از فردا صبح ما هم پرس و جو خواهیم کرد. از ما انتظار نداشته باشید خبری که برایش منبعی نداریم یا اطلاعی از آن نداریم صرفا به دلیل اعلام دیگران، در سایت ذکر کنیم.

    ما هم مثل شما امیدواریم مطالبات هر چه زودتر پرداخت گردد اما تا این لحظه تایید نشده است که پولی برای پرداخت مطالبات کارکنان و بازنشستگان به مخابرات آمده باشد.ولی این همه حرف و حدیث قطعا بدون دلیل نیست.حتما خبری هست که این موج ایجاد شده است ولی ما از آن بی خبریم.به بیان دیگر تا این لحظه از پرداخت مطالبات خبر دقیقی به ما نرسیده.

    فردا روز دیگری است که سعی می کنیم خبرهای دقیقی برایتان بیاوریم.

    سوء تفاهم نشود.ما خبرهای دیگران را در مورد پرداخت مطالبات، نه تایید می کنیم نه تکذیب.این عزیزان خودشان باید در زمان مقرر در مورد خبرشان توضیح بدهند از ما چه انتظاری دارید؟ منابع خبری ما پرداخت مطالبات را تا امشب تایید نمی کنند.فردا دوباره پی میگیریم خبر را.

  • بازنشسسسسسسسته می گوید
    0

    حضور مبارکتان عرض کنم. سلام انسانها ادم نیستند حیوان هم نیستند پس نیازی به دریافت ندارند چه مطالبات چه وعده و وعید بازنشسنگان نیز مضاعف انسان نیستند نه در مقام کلام نه در مقام عمل. خدا نیز انها را نمی بیند پس ندیدن بندگان عذری ندارد!در این رویه چوب معلم. خواه از نوع بیمه ان باشد یا ترکه تنبیه فقط بر دستان نحیف بازنشسته وقامت شکسته ان زیباست . پس اگر مطالبات با برف سال دیگر برزمین نازل شوند ملالی نیست شاید ما نباشیم واندوه حاکمان دین ودنیا کمتر .طعم مرگ را دوبار بایستی تجربه نمود در طول زندگی مثل هوای الوده ما! و دیگردر نهایت عمر .سنت الهی را تدبیر وتغییری نیست .سنت الهی که در دستان سنتیان بی تدبیر الهی باشد را نیز نه مفری است نه درمانی!تشکیل غدد سرطانی است ازنوع بدخیم خاصه والیان خدا بر زمین .پس اگر بیمه معلم با ترکه تنبیه به جان بازنشستگان فتاده گناه از معلم وترکه وباز فتاده نیست گناه از الودگی چشمه ای است که منشا ان از پایه های کرسی الهی نشات میگیرد.برای پالودگی اب نیاز است تا کرسی دیگری بسازیم از برای خدا. یا خدایان دیگری !!

  • ناشناس
    0

    چرا وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران پرداخت نمی‌شود؟
    متاسفانه مخابرات منطقه تهران از مهرماه سال 1399 تاکنون از پرداخت وام تعاون خودداری می‌کند چرا؟
    که متأسفانه از مهر ماه سال 1399 تاکنون موفق به دریافت وام خود نشده‌ام.
    تاکنون 6 بار به مخابرات منطقه تهران مراجعه کرده‌ام ولی متاسفانه حل نشده است و کسی هم پاسخگو نیست چرا؟! مسئولین، مدیران، مسئولان و بازرسی چکار می‌کنند؟!
    بازنشسته مخابرات منطقه تهران

  • 0

    تفاوت رفاهیات از سال 1388 تاکنون پرداخت نشده است !!!
    حق جذب از سال 1388 تا کنون پرداخت نشده است !!!
    تفاوت ناشی از 3/4 سربازی بازنشستگان جهت پاداش تشویقی وپاداش سنواتی ومرخصیهای ذخیره شده تاکنون پرداخت نشده است !!!
    12 سال از خصوصی سازی گذشت کی مطالبات بازنشستگان پرداخت میگردد تورم به 50 درصد رسیده این پول دیگر ارزشی ندارد بعد از 12 سال ؟؟
    کسورات بیمه تاکنون پرداخت نشده است !!!

    سازمان تامین اجتماعی از سازمان بازنشستگی کشوری یاد بگیرد.وام 12 میلیونی بدهد.به خدا ما هم نیازمند این وام هستیم.از زن و بچه هامون خجالت میکشیم تو خرج و مخارج با این گرانیها موندیم.مسولین به داد برسید.

  • 0

    مدیرعامل شرکت مخابرات.جنابآقای سلطانی.لطف کنید مطالبات رفاهیات گذشته را به بازنشستگان پرداخت نمائید..بخدا ..به پیر به پیغمبر..به هرکه می پرستی ما بازنشستگان در مضیقه هستیم..پول نداریم خرج و دخل ما با تورم بازار نمیخونه..مریضی ..گرانی .تورم..خواهشمندیم..مطالبات مارا پرداخت کنید.
    مخابرات ایران افزایش ناشی از 3/4 خدمت سربازی را در پاداش تشویقی وپاداش سنواتی ومرخصیهای ذخیره شده را کی پرداخت میکند ؟
    سازمان تامین اجتماعی باید اصلاحیه مستمری بازنشستگان مخابرات را از روزی که بازنشسته شده ایم صادر وپرداخت کند.
    چرا مخابرات این چهار گروه را به بازنشستگان تامین اجتماعی نمیدهد
    1-گروه جبهه
    2-گروه گردان عاشورا (بسیج فعال )
    3-گروه 3/4 سربازی بازنشستگان (به شاغلین یک مقطع تحصیلی بالاتر دادند )
    4-گروه ارزشیابی (10 درصد و20درصد )
    به داد بازنشستگان مخابرات ایران برسید 12 سال است ازمطالبات ما میگذرد تورم 1000 برابر شده است مخابرات ایران مطالبات 12 ساله ما را نمیدهد (تفاوت رفاهیات از سال 1388 تاکنون-گروههای تشویقی (گروه جبهه-گروه 3/4 سربازی بازنشستگان -گروه ارزشیابی 10درصد و20 درصد -گروه گردان عاشورا (بسیج فعال )-حق جذب از سال 1388 تاکنون و……..
    اول امید ما به خداست ودوم به دولت آقای رئیسی دولت انقلابی ومردمی وجهادی

  • ناشناس
    0

    پول هست ولی متاسفانه مشکلات کارکنان و بازنشستگان به خاطر بی لیاقتی مدیران و مسئولان بوده است.
    چرا پرداخت پول به پیمانکار در شرکت مخابرات درسراسر کشور مشکل بودجه وجود ندارد ولی متاسفانه فقط مطالبات بازنشستگان مشکل بودجه است.

  • 0

    شرم آور و تاسف بار است که دولت مردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1388 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور نکردند و همچنان نیز ادامه دارد.

  • 0

    مسئولین، مدیران و مسئولان متاسفانه از آبان ماه سال 1388 تاکنون در سایه سکوت بی شرمانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخانه ملت در مورد مشکلات کارمندان، کارگران و به ویژه بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور کوتاهی کردند و همچنان نیز ادامه دارد.
    خصور سازی در شرکت مخابرات و کشور به خاطر اهانت ها و خیانت های دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است متاسفانه تاکنون کل کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم ایران را در سراسر کشور گرفتار کردند و همچنان نیز ادامه دارد.

  • ناشناس
    0

    کمک های مالی و... ایران به فلسطین، لبنان و... بودجه آنها از کجا و چگونه تامین می شود ولی متاسفانه بودجه وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از مهرماه سال 1399 تاکنون تامین نشده است و پرداخت وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را در این مدت یک سال خودداری کردند و پرداخت نمی کنند چرا؟

    در موقع خصوصی سازی در شرکت مخابرات شعار سر می دادند به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت می دهند ولی متاسفانه از آبان ماه سال 1388 تاکنون هنوز هم هیچ خبری از سهام عدالت نیست چرا؟

  • 0

    بنده در اسفنده ماه سال95 بازنشسته شده ام ولی متاسفانه هنوز هم هیچ خبری از سکه پایان خدمت 32 سال و 7 ماه نیست چرا؟
    و این در حالی است کسانی که در سال 1394 مخابرات منطقه تهران بازنشستگان شدند دریافت کردند.
    بازنشسته مخابرات منطقه تهران

  • 0

    کسانی که در زمان خصوصی سازی در شرکت مخابرات و کشور شعار سر می دادند کجا هستند در مورد مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشستگان مخابرات هیچ اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

  • 0

    جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران هستیم که نسبت به عدم اجرای کامل آیین‌نامه اجرایی این شرکت در مورد پرداخت به موقع هزینه‌های پزشکی و دندانپزشکی و همچنین سرانه رفاهی خود اعتراض داریم. امیدواریم رسیدگی شود.

  • ناشناس
    0

    سوال اینجاست چرا وام تعاون یک میلیون تومانی بازنشستگان از مهرماه سال 1399 تاکنون پرداخت نشده است؟
    مسئولین، مدیران، مسئولان مخابرات منطقه تهران بابت وام تعاون باید از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران عذرخواهی کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها