اوباما: دموکراسی ما امروز بیشتر از قبل در معرض خطر است

رئیس جمهوری اسبق آمریکا گفت: دموکراسی ما امروز نسبت به یک سال پیش، زمانی که حامیان دونالد ترامپ به ساختمان کنگره حمله کردند، در معرض خطر بیشتری قرار دارد.

اوباما: دموکراسی ما امروز بیشتر از قبل در معرض خطر است

به گزارش آرتی، باراک اوباما در بیانیه ای اعلام کرد: علی رغم اینکه بسیاری از جمهوری خواهان در ابتدا نتایج انتخابات را رد کردند اما ادعاهایی که جرقه خشونت را در ششم ژانویه زد، از آن زمان توسط بخش بزرگی از رای دهندگان و مقامات منتخب تایید شد در حالی که از این قضیه بهتر اطلاع داشتند.

وی با ادعای اینکه آمریکایی ها در طول تاریخ مدافع دموکراسی و آزادی در سراسر جهان بوده اند بویژه زمانی که دمکراسی مورد حمله قرار گرفت، افزود: اما امروز که شخصیت های برجسته ای در یکی از دو حزب سیاسی ما فعالیت هایی را برای تضعیف دمکراسی در داخل انجام می دهند، نمی توانیم چنین نقشی را ایفا کنیم.

رئیس جمهوری اسبق آمریکا بیان کرد: اگر می خواهیم فرزندانمان در یک دموکراسی واقعی بزرگ شوند،  به مراقبت و محافظت از یک دموکراسی نیاز داریم که در آن برای هر رای اهمیت وجود داشته باشد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • 0


    گفت وگو حسن روحانی با باراک اوباما با تلفن همراه در هواپیما از ابتدا متاسفانه تاکنون کل دنیا را گرفتار کرده است و همچنان نیز ادامه دارد.

  • ناشناس
    0

    ترور سلیمانی نقض حقوق بین الملل بود.
    حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی بغداد نقض حاکمیت عراق بوده است.
    دنیا از کارهای آمریکا خسته شده است.

  • ناشناس
    0

    از سال 1980 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا رهبر تروریست های جهان است.

  • 0

    ترامپ اوباما و کلینتون را متهم به ایجاد داعش کرد
    اوباما و هیلای کلینتون داعش را ایجاد کردند

  • 0

    صهیونیست ها از سال 1945 تاکنون با پشتیبانی آمریکا و غرب و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات جنایت می کنند و آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.

  • ناشناس
    0

    چه کسی القاعده را به وجود آورد؟
    کاخ سفید عامل اصلی به وجود آمدن القاعده بود!
    چه کسی داعش را به وجود آورد؟
    کاخ سفید عامل اصلی به وجود آمدن داعش بود!

  • 0

    سلاح داعش از سال 2011 تاکنون در منطقه خاورمیانه و جهان چگونه تامین شود؟ توسط آمریکا و متحدانش و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار!

  • تماشاچی
    0

    مردک باز زر زد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها