رستاخیز هیتلر آمریکا/ زمزمه های بازگشت ترامپ به قدرت/ رئیس جمهور آینده ایالات متحده بانوی محبوب آبی ها است یا مرد مو نارنجی جنجالی؟

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در نظرسنجی های انتخاباتی جمهوری خواهان پیشتاز مطلق است و هیچ کاندیدای بالقوه دیگری به گرد پایش هم نمی رسد.

رستاخیز هیتلر آمریکا/ زمزمه های بازگشت ترامپ به قدرت/ رئیس جمهور آینده ایالات متحده بانوی محبوب آبی ها است یا مرد مو نارنجی جنجالی؟

به گزارش خبر فوری،  اگرچه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۲۴ زمان زیادی مانده اما به نظر می رسد ضعف بایدن در جذب حمایت مردم به حدی زیاد بوده که جمهوری خواهان از همین حالا خود را برای نبرد با رئیس جمهور دموکرات آمریکا آماده می کنند.

در میان کاندیداهای بالقوه ریز و درشت جمهوری خواه که خود را آماده رویارویی با بایدن می کنند کماکان یک نام بیش از سایرین می درخشد: دونالد ترامپ. رئیس جمهور سابق و تک دوره ای آمریکا که علی رغم کارنامه پر حرف و حدیث و دادگاهی شدن به علت تشویق هوادارانش برای حمله به کنگره، کماکان در بین طیف وسیعی از آمریکایی ها محبوب است. او در انتخابات ۲۰۲۰ هم نشان داد که چه توان بالقوه ای دارد. اگرچه ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری اخیر شکست خورد اما بیش از ۷۰ میلیون رای آورد و در بسیاری از ایالات خاکستری هم با اختلاف بسیار جزئی از رقیب دموکراتش شکست خورد.

حالا ترامپ دور از سطح اول سیاست است و همین امر در افزایش محبوبیت او موثر بوده است. با وجود این، ترامپ به شدت سعی دارد که طیف وسیعی از جمهوری خواهان را با خود متحد کند. او هر روز به دیدار طرفداران خود می رود و با اینکه هیچ شبکه اجتماعی در اختیار ندارد و به لحاظ رسانه ای هم بایکوت است، هر روز بیشتر از دیروز در بین طبقات حامی جمهوری خواه طرفدار پیدا می کند.

ترامپ، گزینه محبوب جمهوری خواهان برای ماراتن ۲۰۲۴

در این وضعیت، یک نظرسنجی معتبر درون حزبی نشان داده که دونالد ترامپ با اختلاف نسبت به سایر کاندیداهای جمهوری خواه و با ۵۴ درصد آراء بیشترین محبوبیت را در بین سیاستمداران جمهوری خواه دارد و اکثریت خواهان آن هستند که او کاندیدای اصلی جریان جمهوری خواه در انتخابات ۲۰۲۴ شود.

بر اساس گزارشی که نیویورک پست منتشر کرده است، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در نظرسنجی های انتخاباتی جمهوری خواهان پیشتاز مطلق است و هیچ کاندیدای بالقوه دیگری به گرد پایش هم نمی رسد.

بر اساس گزارش این پایگاه، افراد نام برده در جدول زیر، محبوب ترین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده آمریکا هستند:

Screen-Shot-2022-01-02-at-9.58.52-AM

بر اساس گزارش نیویورک پست، بعد از دونالد ترامپ که با اختلاف صدرنشین است، رونالد دسانتیس(Ronald DeSantis) با ۱۱ درصد بیشترین محبوبیت را در بین جمهوری خواهان دارد. دسانتیس فرماندار فلوریدا است و بر اساس نظرسنجی مارس ۲۰۱۹ دانشگاه کویینیپیک دارای ۵۹درصد مقبولیت و ۱۷ درصد عدم رضایت اهالی این ایالت است که او را بدل به یکی از محبوب‌ترین فرمانداران آمریکا می‌کند. دسانتیس از متحدین و طرفداران ترامپ بوده و به کرات از تحقیقات دادستان ویژه رابرت مولر در خصوص مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ انتقاد کرده و به ترامپ اصرار کرده این تحقیقات را خاتمه دهد.

بعد از دسانتیس، گرگ ابوت، مایک پنس، نیکی هیلی، مایک پومپئو، تد کروز، جاش هاولی، کریس کریستی و مارکو روبیو قرار دارند که هر یک کمتر از ۵ درصد رای مثبت آورده اند.

بایدن یا هریس؛ مساله این است

نیویورک پست در ادامه به اردوگاه دموکرات ها نیز سرکشی می کند و این پرسش را مطرح می کند که با توجه به وضعیت بایدن و کاهش محبوبیتش، آیا او مجددا در سال ۲۰۲۴ کاندیدای انتخابات می شود و یا جای خود را به یک دموکرات دیگر مثل معاونش کاملا هریس می دهد؟

نیویورک پست البته تاکید دارد که بر اساس نظرسنجی های پایگاه های دموکرات، محبوبیت بایدن هنوز بیشتر از ترامپ است اما حتی این محبوبیت نسبتا درون حزبی هم روز به روز در حال کمتر شدن است و معلوم نیست تا سال ۲۰۲۴ به همین صورت باقی بماند.

بر اساس گزارش نیویورک پست، محبوبیت خانم معاون یعنی کاملا هریس در حال بیشتر شدن است و بهتر است دموکرات ها برای ۲۰۲۴ روی او سرمایه گذاری کرده و قدرت را به صورت آرام و مداوم به او انتقال دهند.

اکنون باید منتظر ماند و دید در چند سال باقی مانده، جو بایدن چگونه می تواند کشور آمریکا را اداره کند و ترامپ هم چه سان می تواند از مهلکه دادگاه و حبس بگریزد. اتفاقات آمریکا آنقدر سریع و ناگهانی است که پیش بینی دقیق سرانجام آن را سخت و دشوار می کند. 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 63
  • بابائی
    61

    رئیس‌جمهوری سابق و جنایتکار آمریکا جنایتکار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در فرودگاه بین المللی بغداد شده است و باید به علت جنایات جنگی در عراق در دادگاه لاهه محاکمه و مجازات شود.
    رئیس‌جمهوری سابق و جنایتکار آمریکا که دستانش به خون شهید سلیمانی آغشته است، اعلام کرد که در دام نتانیاهو قرار گرفته است.
    دولت ترامپ حامی جنایات جنگی عربستان سعودی و امارات در یمن بوده است.

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      هر موقع مقامات جمهوری اسلامی بابت زدن هواپیمای اکراینی محاکمه شدن اون هم محاکمه میشه

  • آغاز رسیدگی به شکایت ۲۵۰۰ ایرانی از آمریکا در پرونده ترور شهید سپهبد سلیمانی
    54

    آغاز رسیدگی به شکایت ۲۵۰۰ ایرانی از آمریکا در پرونده ترور شهید سپهبد سلیمانی
    دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰
    معاون حقوقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان این که نخستین جلسه رسیدگی به شکایت ۲۵۰۰نفراز مردم و خانواده شهدای مدافع حرم از آمریکا به دلیل ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی امروز در مجتمع قضایی کارکنان دولت برگزار می‌شود، افزود: در شکایت از جنایات آمریکا علیه کشورمان کوتاهی کرده ایم.
    سردار سهراب‌علی شمخانی، در همایش ابعاد بین‌المللی و حقوقی ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی، افزود: پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی در محاکم داخلی ۲ بخش دارد که بخشی از آن کیفری و بخشی حقوقی است.بخش حقوقی با طرح شکایت مردمی بررسی می شود.

    وی ادامه داد: آمریکایی‌ها از ما چیزی ندارند و خنده‌دار است که ایران در حادثه ۱۱ سپتامبر دخالت داشته است و ما را به میلیون‌ها دلار خسارت محکوم کنند؛ اما ما اعترافات، اسناد و کتاب‌ها را داریم و باید مطالبه خسارت کنیم.

    وی ادامه داد: هر فردی به عنوان یک ایرانی می‌تواند دادخواستی علیه آمریکا مطرح کند.

    فرهادی نیا بازپرس ویژه پرونده ترور شهید سلیمانی هم دراین همایش درباره پرونده تشکیل شده در دادسرا گفت: این پرونده در بیش از ۴۰۰۰صفحه تنظیم شده و ۹نیابت قضایی به سایر کشورها ارسال و ۱۲۴متهم شناسایی و احضار از طریق ایمیل و دفتر حافظ منافع آمریکا و همچنین از طریق اعلان قرمز اینترپل انجام شده است و بزودی قرار جلب دادرسی در رابطه با بخشی از پرونده صادر می شود. بازپرس پرونده ترور شهید سلیمانی گفت: آمریکایی‌ها از اقدام خود تحت عنوان قتل هدفمند و دفاع مشروع یاد می‌کنند. دفاع مشروع در حالی است که یک حمله مسلحانه رخ بدهد اما در پرونده ترور هیچ مخاصمه‌ای صورت نگرفته است.

    نظرات شما -
    • 0

      خیلی به بیسواد ها پز میدهید و القاب آنچنانی بیان میکنید

  • بابائی
    52

    دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار یک تروریسم بین المللی است.
    دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در فرودگاه بین المللی بغداد باید در دادگاه لاهه محاکمه و مجازات شود.

  • شیخ طوطی
    9

    ترامپ بیا کارو تموم کن

  • بابائی
    51

    ترامپ، پمپئو، پنتاگون، آل سعود، بن سلمان و نتانیاهو عامل اصلی ترور سردار سلیمانی وغیر در فرودگاه بین المللی بغداد در 13 دی ماه سال 1398 بودند هستند.

    نظرات شما -
    • غلام
      6

      دمشون گرم

    • ایرانی
      43

      واقعا به کسی گفت دمشون گرم اینو بگم که معلوم نی جیره خوار کدوم سازمانی فقط بگم که الان اگه حاج قاسم نبود الان زن تو بود که تو نکاه خونه داعش بود الان سر تو بجا سر مدافعان حرم از تنه بی وجودت قطع شده بود.پس برای اینکه بفهمید هنوز این ملت یادشون نرفته حاج قاسم یه سری به گلزار شهدا بزن شاید مغذت یه تکونی خورد فهمیدی هنوز این ملت عاشق کسانی که جونشون برای ملتشون میدنن

    • 5

      کسانی بودن که جونشون و جون مردم و پول این مردم را فدای عربها کردن و پول مردم و بچه های این سرزمین را دلار کردند و به عربها بخشیدند مردم ایران این چیزها را فراموش نخواهند کرد اگر از جان خودش گذشت مربوط به خودش میشد ولی وقتی پول مردم ایران را بخشید با حق الناس مواجه خواهد بود و باید در دنیای دیگر پاسخگو باشد

  • بابائی
    45

    آمریکا کشوری است که ازسال 1980 تاکنون همراه با چند کشوردیگر از تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان درسایه سکوت سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند وهمچنان نیزادامه می دهد.

  • بابائی
    46


    مقامات آمریکایی با دستور حمله هوایی به فرودگاه بین المللی بغداد مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه لاهه محاکمه شوند.

  • بابائی
    47

    شورای امنیت، آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل را برای ترور سردار سلیمانی مسئول بشناسد

  • بابائی
    39

    چه کسی القاعده را به وجود آورد؟ آمریکا و متحدانش و در سایه سکوت سازمان های بین المللی!
    چه کسی داعش را به وجود آورد؟ آمریکا و متحدانش و در سایه سکوت سازمان های بین المللی!
    عربستان سعودی، امارات و اسرائیل به سرکردگی آمریکا در حمله تروریستی تهران، اهواز و دیگر شهرهای ایران دست داشتند.
    آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل و با کمک مالی برخی کشورهای عربی داعش را ایجاد کردند.
    آمریکا جنایتکار با کمک مالی برخی کشورهای عربی جنایتکار به تروریست های داعش در سوریه آموزش نظامی می دهد.
    آمریکا عناصر داعش را در اردن آموزش داده است.

  • بابائی
    38

    اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

  • بابائی
    34

    صهیونیست ها جنایتکار از سال 1918 تاکنون با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی جنایت می کنند، آدم می کنند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
    غربی‌ها با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند.

    غربی ها جنایتکارچگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
    کشورهای غربی جنایتکارکه ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
    کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
    که غربی ها جنایتکارچگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
    دولت های نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت این کشورهای غربی جنایتکار با تروریست ها ارتباط دارند.

  • مردم ایران خواستار غرامت 900 میلیارد دلاری از آمریکا شد
    35

    مردم ایران خواستار غرامت 900 میلیارد دلاری از آمریکا شد
    در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.

    نظرات شما -
    • مامایی
      3

      چطوری بابایی

    • ناشناس
      2

      جناب آقای دکتر سید بابایی چرا از کشور متخاصم و وحشی عراق غرامت نمی گیریم. اجرکم عندالله

  • بابائی
    27

    دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.

  • همه کشورهاي عربي منطقه از صدام حمايت مي کردند
    19

    همه کشورهاي عربي منطقه از صدام حمايت مي کردند
    همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درباره حمایت از صدام حسین علیه ایران اتفاق نظر داشتند
    کشورهای حوزه خلیج فارس به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد
    صدام مورد حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بود حتی قبل از آمدن تحریم هم مورد حمایت همه جانبه آنها بود و به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد.
    متاسفانه برخی ایرانی ها هنوز هم از اهانت ها و خیانت های و جنایت های کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای غربی جنایتکار حمایت همه جانبه از صدام درس عبرت نگیرند چرا؟
    جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی کشورهای عربی و کشورهای غربی را در جنگ تحمیلی هشت ساله را فراموش کردند چرا؟

  • بابائی
    27

    ترور سردار سلیمانی و... در تاریخ 13 دی 1398 در فرودگاه بین المللی بغداد بزرگترین سند جنایت‌های آمریکا، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در عراق بوده است.
    ارتش آمریکا بامداد 13 دی‌ماه 1398طی یک عملیات تروریستی به دستور «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور، سردار سلیمانی و شماری از همراهان ایشان از جمله المهندس را لحظاتی بعد از ترک فرودگاه بغداد به شهادت رساند/ و این در حالی است که کشورهای اروپایی جنایتکار، مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکایی ها جنایتکار نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟.

  • اعتراف رژیم صهیونیستی به نقش‌خود در ترور حاج قاسم
    25

    اعتراف رژیم صهیونیستی به نقش‌خود در ترور حاج قاسم
    29 آذر 1400 ساعت 20:53
    یک مقام سابق ارتش رژیم صهیونیستی برای نخستین بار اعتراف کرده که تل‌آویو در ترور سردار سلیمانی نقش داشته است.

    نظرات شما -
    • 3

      و چه حالی میکند زینب سلیمانی که مثل مار برای قدرت و ثروت چنبره زده !!!!

  • بابائی
    27

    999 هزارتروریست در این مدت 11 سال با کمک های مالی کشورهای عربی، کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی به رهبری آمریکا با هماهنگی، همدستی و همکاری سران بی ادب ترکیه درسایه سکوت سازمان های بین المللی ازمرز ترکیه وارد سوریه وعراق شدند وهمچنان نیزادامه دارد.
    و این درحالی است که سازمان های بین المللی خیانتکارتاکنون هیچ اعتراضی به این موضوع نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
    آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی عاملان اصلی جنگ، بی ثباتی وناامنی درسوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه هستند.

    نظرات شما -
    • امیررضا
      3

      بازم تو نظر دادی ننگ تو بسیجی خدا نابودت کنه فریبکار کاسب تحریم مرفه بی درد

  • بابائی
    29


    حامیان اصلی گروه های تروریستی چه کسانی هستند؟
    حامیان اصلی تروریسم چه کسانی هستند؟
    حامیان اصلی القاعده چه کسانی هستند؟
    حامیان اصلی داعش چه کسانی هستند؟
    حامیانه اصلی تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی چه کسانی هستند.
    1 - آمریکا جنایتکار سگ دست نشانده سازمان های بین المللی و دشمن درجه یک کشورهای اسلامی
    2 - انگلیس جنایتکار سگ دست نشانده سازمان های بینن المللی و دشمن درجه یک کشورهای اسلامی
    3 - فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده سازمان های بین المللی و دشمن درجه یک کشورهای اسلامی
    4 - عربستان سعودی جنایتکار دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت
    5 - امارات جنایتکار سگ دست نشانده ریاض
    6 - ترکیه جنایتکار سگ دست نشانده اسرائیل
    7 - رژیم صهیونیستی جنایتکار دشمن درجه کشورهای اسلامی و بشریت
    و سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریست های منطقه خاورمیانه و جهان همکاری کردند و هنوز هم همکاری می کنند.
    عربستان سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از ششم فروردین ماه سال 2015 تاکنون در جنگ یمن شکست خورده است.
    کشورهای غربی جنایتکار از سال 2015 تاکنون با تامین انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای عربستان سعودی و امارات شریک جرم جنایات جنگی در یمن بودند و هستند.
    سعودی ها و اماراتی ها با پشتیبانی آمریکا، غرب و اسرائیل در یمن جنایت می کنند و آدم می کشند.
    مدعیان دروغین حقوق بشر حامی جنایات جنگی عربستان سعودی در یمن بودند و هنوز هم هستند.
    حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر از رژیم سعودی حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
    آمریکایی ها، اروپایی ها و نیروهای خارجی حق حضور در منطقه خاورمیانه را ندارند.

  • بابائی
    24

    آمریکا جنایتکار با نام حقوق بشر و دموکراسی از سال 2001 تاکنون به همراه انگلیس جنایتکار و اروپا جنایتکار در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه خاورمیانه با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار جنایت می کند و آدمکشی می کند.

    و این در حالی است که رژیم صهیونیستی از سال 2011 تاکنون تسلیحات گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد و کشورهای اروپایی جنایتکار هم تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایت های رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      2

      چقدر بد و تابلو ترسیدی!!!! ترامپ بدجور سوزوندتتون نه؟!!

  • بابائی
    27

    کشورهایی که از سال 2011 تاکنون به سرکردگی آمریکا پل نابودی بشاراسد هستند، سلاح و افراد تروریست از کجا وارد سوریه می شوند؟
    1- از طریق ترکیه توسط سران ترکیه با دریافت رشوه و پول دلالی از برخی کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی
    2- از طریق مرزهای عراق توسط آمریکا و متحدانش
    3 - از طریق جولان اشغالی توسط اسرائیل و متحدانش
    4 - از طریق اردن توسط آمریکا و متحدانش

  • بابائی
    25

    ارتش تروریست آمریکا جنایتکاردر بامداد سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه ۱۳۹۸)، به دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور وقت آمریکا جنایتکار و با کمک مالی آل سعود و بن سلمان سردار «قاسم سلیمانی» و شماری از همراهان ایشان را در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رساند.

    مقامات غربی جنایتکار از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن بودند و هنوز هم هستند و مذاکره ایران با غربی ها از ابتدا غلط بود.
    مقامات غربی جنایتکار از سال 1357 تاکنون با نظام جمهوری اسلامی دشمن بودند و هنوز هم هستند و مذاکره ایران با غربی ها از ابتدا غلط بود.

  • شهریار
    4

    ترامپ عشق بود و بس ترامپ بر قلب های ایرانی ها خانه داشت و بس ترامپ محبوب مردم رنجور سرکوب شده بود و بس بیا حضرت عشق که با امدنت رعشه بر اندام موش های کثیف خواهد افتاد

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      3

      هر قدر هم بد بود تنها کسی بود که نفس مفتخورهای ایرانی رو بند آورده بود امیدوارم برگرده تکلیف ما با خیلیها معلوم شه!

  • ترامپ
    3

    زیاد حرف میزنید سال 2024 میبینمتون این سری با سری قبل کلا فرق میکنه برنامه دارم براتون

  • بی نام
    16

    می خوام رو زمین خدا نباشه که بخواد رییس جمهور بشه

    نظرات شما -
    • محسن ازغدیره
      5

      کجایی مرد؟!
      وقت است که باز آیی

  • برجام
    3

    مذاکرات وینو بهتره رها کنن منتظر ترامپ بمونن، هر نتیجه ای برسه تا بیاد عملیاتی بشه دوباره ترامپ میزنه زیرش. تنها هزینه باز و بسته کردن چند باره سانتریفیوژها می مونه گردن ملت.

  • ترامپ
    4

    ای ایرانیا من به خاطر شما بود هر کاری کردم این سری بیام دیگه قضیه فرق میکنه خود دانید

  • mamad
    3

    دمش گرم. همین به درد این آخوندا میخوره تا حالشونو بگیره. ما مردم که در هر صورت چیزی بهمون نمیرسه پس بزار این آخوندا هم بسوزن.

  • سعید
    3

    ترامپ صالح ترین فرد روی کره ی زمین. عشقه منه.

  • علی
    3

    ترامپو عشق است

  • Akbar
    4

    درود بر ترامپ بزرگمرد تاریخ و از یاران نزدیک امام زمان. سرت سلامت

  • یه بنده خدایی
    17

    تیتر میزنین هیتلر!!!!
    یکی تو نظرات میگه یار امام زمان!!!!
    باو یه مقدار از غلو زدن کمتر استفاده کنین

  • ناشناس
    23

    ترامپ باطل شده تمام

    نظرات شما -
    • 4

      خودت باطلی دایی!

  • ناشناس
    4

    چی شده حالا جیغ بنفش برادران دراموده. نکنه از ترامپ میترسید. میترسید کارتونو یکسره کنه. عادل از قطب شمال

  • به بابائی مامانی
    4

    میبینم که داری خودتو میکشی که بگی آمریکا جنایتکاره، اگه به زعم تو اینطوره پس تمام آقا زاده های ساکن آمریکا هم جنایتکارند، چون سوگند وفاداری به خاک آمریکا خوردند، و تمام مسوولین نظام که گرین کارت دارند هم جنایتکارند، صدا و سیما هم که فیلمها و سریالها و کارتون های آمریکایی پخش میکنه جنایتکاره، دختر سلیمانی هم که گوشی آیفون داره جنایتکاره، رائفی پور و عباسی و جلیلی و ... هم که لب تاپ مایکروسافت دارند، همگی جنایتکارند، از نظر من کارگر، ترامپ جنایتکار نیست، جنایتکار امثال اکبر طبری و بابک زنجانی و تمام کسانی هستند که به این دزدهای از خدا بی خبر پر و بال دادند، جنایتکار اونایی هستند که هشتاد تا کارخونه دارند ولی نه مالیات میدن و نه وام بانکی رو برمیگردونن، جنایتکار تویی که سرت به آخور نظام وصله، از دختر شهید باکری خجالت بکش!

  • عشق من دونالد
    5

    عزیز منی ترامپ، عاشقتم

  • شهید بزرگوار شیخ طوطی
    7

    همین الان بذارید # عشق من ترامپ، هشتاد میلیون ایرانی داغش میکنند

  • ناشناس
    4

    یکسری مغز فندقیها کامنت های خنده دار و بچه گانه گذاشتن،، شک نکنید در انتخابات 2022 اکثریت آرا در کنگره و سنا جمهوری‌خواهان رای خواهند آورد و در سال 2024 ترامپ مجددا رئیس جمهور آمریکا خواهد شد و او موقع هست که ........

  • حمید رضا
    21

    ترامپ یک قمار باز و هوس باز و فاتل جانی هست که باید به دادگاه جوابگو باشد کثافتی هست که باعث خروج امریکا از برجام شد و این همه مشکلات اقتصادی و سیاسی برای ایران درست کرد وی یک فرد معامله گر هست و برای ریاست جمهوری مناسب نیست

  • به حمید رضا
    6

    گیریم ترامپ قمار باز و هوسباز و فاسد و قاتل، به تو چه بدبخت بیچاره، اون به مردم آمریکا مربوطه، تو به فکر کشور خودت باش که یه مشت مرتجع عوام فریب فروختنش به روسیه و چین و حسن نصرالله

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      لایک

  • خدامراد
    16

    ترامپ بی شرف باید ترور شود باید قصاص بشه مثل سردار دلها تیکه تیکه بشه جنایتکار کثیف

  • براوو
    2

    میگمـ بابایی اخبار برامون رله میکنی؟؟هر جمله ای هم ۶۰بار تکرار میکنی،چه حالی داری تو دیگه،خدایی شاید تکراری باشه این جمله ولی انصافا فازت چیه؟؟هر چیه عجب جنسیه...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بابایی آتش به اختیار نرمه. ولی کامنت هایش نتیجه عکس می ده.

    • 0

      بابایی جون تا حالا کباب رو منقل نذاشتی؟ خیلی تند هم باد بزنی خاموش می شه.

  • ناشناس
    2

    ترامپ نگو مارگیرحرفه ای بیشرف خوب بلد افعی گابون روچطوری بندازه به گونی ولی شاید یه روزی ظهورکند

  • به خدا مراد
    4

    سردار دلهای ما ترامپ شیردله ، یار مستضعفین، دونالد راستگو، دشمن مستضعفین، آخوند دروغگو

  • محمد
    0

    ترامپ یمانی ای یار منجی عالم کاش هرچه زودتر از غرب طلوع کنی و بساط ظلم دجال زمان رو جمع کنی....توئی سردار راستی عشق و دلها

  • ع.ا.ق.م
    4

    نامه سوم 15/10/1400 ساعت 10:52
    چون خود ترامپ و اسرائیل و... مستقیم و غیر مستقیم نسبت به دستور دادن به قتل سردار سلیمانی و یارانش اعتراف کرده اند. پس مصداق بارز ظالمان می شوند. و طبق سنت الهی سرنوشت و عاقبت ظالمان قطعی و اجتناب ناپذیر است.
    عاقبت ظالمان
    * ضرر ستمگری به خود ظالم بر می‌گردد. قرآن می‌فرماید: ...وَلاَ یزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا) این اصل و امر طبق شواهد و قرائن تا حالا مخقق شده و بیشتر خواهد شد.
    * اندوه و پشیمانی. و روزی است که ستمکار دست های خود را می‌گزد (وَیوْمَ یعَضُّ الظَّالِمُ عَلَی یدَیهِ). ) این اصل و امر طبق شواهد و قرائن تا حالا مخقق شده و بیشتر خواهد شد.
    * مجازات حتمی ولی شدیدتر و خدا را از آنچه ستمکاران می‌کنند. غافل مپندار (وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلًا). دور باد [از رحمت‌خدا] گروه ستمکاران (فَبُعْدًا لِّلْقَوْمِ الظَّالِمِینَ). در باره کسانی که ستم کرده‌اند با من سخن مگوی (وَلاَ تُخَاطِبْنِی فِی الَّذِینَ ظَلَمُواْ). [کیفر] آنان را تا وقتی معین بازپس می‌اندازد و چون اجلشان فرا رسد. ساعتی آن را پس و پیش نمی‌توانند. افکنند (مَّا تَرَک عَلَیهَا مِن دَآبَّةٍ وَلَکن یؤَخِّرُهُمْ إلَی أَجَلٍ مُّسَمًّی فَإِذَا جَاء أَجَلُهُمْ لاَ یسْتَأْخِرُونَ سَاعَةً وَلاَ یسْتَقْدِمُونَ). و جایگاه ستمگران چه باست (وَبِئْسَ مَثْوَی الظَّالِمِینَ).
    * از دست دادن مال مثل آنچه در زندگی این دنیا خرج می‌کنند همانند بادی است که در آن سرمای سختی است که به کشتزار قومی که بر خود ستم نموده‌اند بوزد و آن را تباه سازد (مَثَلُ مَا ینفِقُونَ فِی هِذِهِ الْحَیاةِ الدُّنْیا کمَثَلِ رِیحٍ فی‌ها صِرٌّ أَصَابَتْ حَرْثَ قَوْمٍ ظَلَمُواْ).
    * ناکام ماندن.آری ستمکاران رستگار نمی‌شوند (إِنَّهُ لاَ یفْلِحُ الظَّالِمُونَ).مبتلا شدن به یک حادثه لاعلاج بگو به نظر شما اگر عذاب خدا ناگهان یا آشکارا به شما برسد. آیا جز گروه ستمگران [کسی] هلاک خواهد شد (قُلْ أَرَأَیتَکمْ إِنْ أَتَاکمْ عَذَابُ اللّهِ بَغْتَةً أَوْ جَهْرَةً هَلْ یهْلَک إِلاَّ الْقَوْمُ الظَّالِمُونَ). پس ریشه آن گروهی که ستم کردند. برکنده شد. (فَقُطِعَ دَابِرُ الْقَوْمِ الَّذِینَ ظَلَمُواْ). خدا نیامرزی و تنفر در چشم مردم راه [نکوهش] تنها بر کسانی است که به مردم ستم می‌کنند. (إِنَّمَا السَّبِیلُ عَلَی الَّذِینَ یظْلِمُونَ النَّاسَ). کسانی که ستم کردند خدا بر آن نیست که آنان را بیامرزد (إِنَّ الَّذِینَ ظَلَمُواْ لَمْ یکنِ اللّهُ لِیغْفِرَ لَهُمْ).
    * گرفتار آمدن ظالم به دام ظالمی دیگرتجاوز جز بر ستمکاران روا نیست (فَلاَ عُدْوَانَ إِلاَّ عَلَی الظَّالِمِینَ) و این گونه برخی از ستمکاران را به [کیفر] آنچه به دست می‌آوردند سرپرست برخی دیگر می‌گردانیم (وَکذَلِک ُوَلِّی بَعْضَ الظَّالِمِینَ بَعْضًا بِمَا کانُواْ یکسِبُونَ). .... پس با این اوصاف یقین داریم، حداکثر تا 3 سال آینده ترامپ به یکی از روشهای ذیل حوار و خفت بار خواهد مرده و زنده نحواهد ماند تا به آرزوهای شیطانی اش برسد.:1- مرگ طبیعی( انواع سکته و ایدز و انواع بیماریها ی غیر قابل درمان...) 2- در اثر حوادث و بلایای طبیعی (سقوط از ارتفاع هواپیما و هلیکوپتر و و تصادف ماشین...) 3- قتل توسط رقیبان سیاسی و اقتصادی داخلی امریکاه و جهان ... 4- قتل توسط دشمنان و مخالفان و مبازان مخابف داخلی و خارجی اش 5- قتل توسط آزادگان و مطالبه گران حق و حقوق مظلومان و خون خواهان جهان 6- خود کشی...
    ختم کلام:" نابودی ظالم، سنتی قرآنی است" سنت قرآنی اول: مطابق آیات ۷۶ و ۷۷ سوره إسراء که خطاب به پیامبر اسلام (ص) می‌فرماید : «وَ إِنْ کادُوا لَیَسْتَفِزُّونَکَ مِنَ الْأَرْضِ لِیُخْرِجُوکَ مِنْها وَ إِذاً لا یَلْبَثُونَ خِلافَکَ إِلاَّ قَلِیلاً. سُنَّةَ مَنْ قَدْ أَرْسَلْنا قَبْلَکَ مِنْ رُسُلِنا وَ لا تَجِدُ لِسُنَّتِنا تَحْوِیلاً:
    عقوبت سریع آواره‌سازی مؤمنان.: به استناد آیات قرآن از جمله آیه ۵۲ سوره برائت که می‌فرماید: «قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنا إِلاَّ إِحْدَى الْحُسْنَیَیْنِ وَ نَحْنُ نَتَرَبَّصُ بِکُمْ أَنْ یُصِیبَکُمُ اللَّهُ بِعَذابٍ مِنْ عِنْدِهِ أَوْ بِأَیْدِینا فَتَرَبَّصُوا إِنَّا مَعَکُمْ مُتَرَبِّصُونَ: و «قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ: سنت قرآنی دوم: عقوبت ظالمان به دست مؤمنانِ شایسته
    خداوند در قرآن مى فرماید: "و من یقتل مومنا متعمدا فجزاوه جهنم خالدا فیها و غضب الله علیه و لعنه و اعد له عذابا عظیما.)). .. و کسى که فرد با ایمانى را از روى عمد بکشد, مجازات او دوزخ است, در حالى که جاودانه در آن مى ماند, و خداوند بر او غضب مى کند و او را لعنت کرده و از رحمتش دور مى سازد.( نسإ آیه 93 )
    مجازات شدید قصاص و دیه براى آدم کشان: در این آیه, چهار مجازات شدید براى قاتل ذکر شده که عبارت است از: 1ـ خلود و جاودانگى در دوزخ 2ـ غضب الهى 3ـ لعنت خدا 4ـ عذاب بزرگ
    لذا! از خبر فوری های محترم تقاضا داریم. از نشر و انتشار این نامه و دسترسی آن توسط شخص ترامپ و صهیونیست ها و... نگران نباشید. و در صورت امکان لطف نموده، و متن کامل نامه را به زبان های بین المللی ترجمه و در اختیار و رؤیت رسانه های خارجی محبوب ترامپ و ... قرار دهید. تا اگر وصیتی و سفارشی دارد. غافل نشده و زودتر اقدام نماید. با تشکر...

  • شهریار
    1

    حضرت ترامپ ما مردم ایران هیچ وقت فراموش نمیکنیم چطور در این دنیای کثیف سیاست کنارمون ایستادی و صدای ما بودی ،حضرت ترامپ قلب ما مردم ایران خانه تو است

  • ناشناس
    4

    سلام درسته مرد ک ت را م پ جنایتکار هست ولی برای ملت خود کار کرده محبوب آمریکایی هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها