نماینده مردم ارومیه در مجلس:

پدران و مادران می گویند اگر به جوانان کار دهید مهاجرت نمی کنند

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به واکنش برخی نمایندگان به سخنان روز گذشته او در جلسه علنی مجلس گفت: شما چه می دانید که 50 درصد از مردم و جوانان ما به استان های دیگر مهاجرت کردند و خود و خانواده شان را در مشکل انداخته اند؟ پدر و مادران تماس می گیرند و درخواست می کنند که به جوانان ما کار دهید تا به خارج نروند.

پدران و مادران می گویند اگر به جوانان کار دهید مهاجرت نمی کنند

سیدسلمان ذاکر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: دیروز سوالی از وزیر داشتم که بعضی از همکاران خرده گرفتند و گفتند که جا نداشت این سوال را مطرح کنید.

وی در ادامه عنوان کرد: برادر من، شما چه می دانید که 50 درصد از مردم و جوانان ما به استان های دیگر مهاجرت کردند و خود و خانواده شان را در مشکل انداخته اند؟ شما چه می دانید که چند درصد از نخبگان ما را خارجی ها برای اشتغال دعوت می کنند؟ چه تعداد از پدر و مادران تماس می گیرند و درخواست می کنند که به جوانان ما کار دهید تا به خارج نروند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس افزود: شما چه می دانید که امروز جوانی که با هزار مصیبت و با قرض و وام درس خوانده و در خانه نشسته، خجالت زده پدر و مادرش است.

ذاکر گفت: احساس می کنم اعتراض جا ندارد و باید بدانید سرپرستان مناطق محروم حوزه انتخابیه و کشور با چه مشقتی نان در می آورند که اگر شغل داشتند راحت زندگی می کردند.

وی در پایان گفت: من باید امروز از درد بیکاری آنها و فرزندانشان حرف بزنم. من الگوی این کارگران و جوانان بیکار هستم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • نظر
    0

    حال و آينده همه جوونا رو سوزونديد رفت... چرا نرن؟؟
    هر كي كه من ميشناسم يا روياي رفتن داره و يا داره اقدام ميكنه بره.
    به چيه اين خونه كلنگي دل خوش كنيم؟؟شب ميخوابي و صبح بلند ميشي و معلوم نيست كه قيمتها روي سرت آوار بشه يا نه!!!
    كشوري كه اقتصاد و صنعت نداره يعني هيچي نداره... تو حالا بگو بهترين موشكها رو داره... به چه درد من ميخوره؟؟؟ امنيتي هم كه ازش صحبت ميكردين هم كه هر روز توي تلگرام و واتساپ و اينستا داريم ميبينيم كه مردم خودمون بخاطر پول و جواهر و ساعت و موبايل جون هموطن خودمون رو ميگيره... پس از كدوم امنيت صحبت ميكنيد؟
    پليس كه نميتونه توي همه خيابونها باشه!

  • ناشناس
    0

    به خدا ترمی 6 میلیون تومان برا یکی و2.5میلیون تومان برای فرزنددیگرم شهریه میپردازم پدرم در امده آخرش هم میدونم باید تو خونه بنشینند از کار خبری نیست .تا نور چشمیان هستند که از همان شروع به تحصیل در دانشگاههای دولتی به جاهایی هم معرفی میشوند وسر کار میروند بچه های ما باید از کشور مهاجرت کنند .

  • نون خ
    0

    این جنگهای زرگری نان واب برای ملت نمیشود،همتون دروغگو وکلاش و پشت هم اندازید،گند وخرابی وفساد وتباهی مانند گندابی کل مملکتو غرق کرده وبا این حرکات نمایشی هم درست بشو نیست

  • ناشناس
    0

    ضمنا، صیانت شون هم نکنید!!!!!!

  • ک
    0

    وقتی ما با همه دنیا به طرق متفاوت در حال جنگ هستیم، دیگه کار، توسعه و پیشرفت و امید به آینده بایگانی میشه، و خرابی و ویرانی در انتظار است.

  • ناشناس
    0


    عملکرد روحانی دراین مدت 8 سال به نفع مردم و کشور نبوده است. متاسفانه برخی ها از ناتوانی حسن روحانی دفاع و حمایت می کنند چرا؟
    درود بر روحانی توهین و بی احترامی به مردم است.
    روحانی تاکنون در کشور به خاطر بی قانونی و بی عدالتی محاکمه نشده است.

  • 0

    ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۶
    غرضی در زمان وزیر وزارت ارتباطات بود تمام جوانان بیکار کشور در شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور استخدام کرده است
    بنده در زمان غرضی در شرکت مخابرات ایران با مدرک تحصیلی چهارم ابتدایی استخدام شدم
    با 32 سال و 7 ماه سابقه کار بازنشسته شدم
    ازاین بابت از غرضی تشکر و قدردانی می کنم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها