نماینده سابق مجلس و فعال اصولگرا:

مجلس از نظر نظارت بر عملکرد خود نمره خوبی نمی‌گیرد

نماینده سابق مجلس معتقد است که مجلس یازدهم باید از همه ظرفیت‌های خود برای رفع مشکلات مردم استفاده کند.

مجلس از نظر نظارت بر عملکرد خود نمره خوبی نمی‌گیرد

لاله افتخاری در ارزیابی مجلس یازدهم گفت که انتظار می‌رود مجلس یازدهم از همه ظرفیت‌های خود برای رفع مشکلات مردم استفاده کند، البته مجلس یازدهم تاکنون اقدامات و مصوباتی خوبی داشته و این مصوبات و اقدامات نیازمند نظارت و اجرای دقیق است؛ همچنین اولویت بندی برای اجرای مصوبات و اقدامات مهم است.

رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس بیان کردند که از همه‌ی ظرفیتِ کاری مجلس استفاده کنید. اگر قرار باشد یک روز دستگاهی بخواهد موفق‌ترین مجلس ایران را در دوره‌ی بعد از انقلاب ارزیابی کند، بلاشک موفق‌ترین مجلس، مجلسی است که توانسته از همه‌ی ظرفیتِ کاری خود استفاده کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی معتقد است که مجلس از نظر نظارت بر عملکرد خود، به خوبی عمل نکرده و نمره خوبی نمی‌گیرد؛ چون دو عضو ناظر مجلس در شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی دو عضو غایب هستند و به ندرت در جلسات حضور دارند و اگر حضور آن‌ها به صورت مستمر باشد، در روند اقدامات مجلس بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

انتظار می‌رود مجلس از همه ظرفیت‌های خود به ویژه مسائل توسعه فرهنگ قرآنی استفاده کند که به دنبال آن فرهنگ، اشتغال و سبک زندگی هم پدید می‌آید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها