نشست مشترک مجلس و دولت آغاز شد

نشست مشترک مجلس و دولت به مناسبت دهم آذر ماه روز مجلس، به میزبانی مجلس در محل برگزاری جلسات علنی برگزار شد.

نشست مشترک مجلس و دولت آغاز شد

در این نشست تعدادی از نمایندگان و برخی از روسای کمیسیون های تخصصی و اعضای هیات دولت نقطه نظرات خود را بیان کرده و سپس محمدباقر قالیباف رییس مجلس و آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری سخنرانی می کنند.

این نشست به صورت غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شده و بعد از آن جلسه علنی مجلس به روال عادی تشکیل می شود.

پیش از شروع نشست مجلس و دولت، محمدباقر قالیباف به استقبال رئیس جمهور رفت.

روسای قوای مجریه و مقننه همچنین، با حضور بر مزار شهدای گمنام در محوطه مجلس برای این شهدا فاتحه قرائت کردند.

از ساعت ۷ صبح نشست مشترک نمایندگان مجلس با اعضای هیئت دولت با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس و آیت الله رئیسی رئیس جمهور در محل برگزاری جلسات علنی مجلس تشکیل شد.

در این نشست معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر نفت به ارائه گزارشی به نمایندگان پرداختند و سپس تعدادی از نمایندگان نیز نقطه نظراتشان را بیان کردند.

سخنرانی رئیس مجلس و رئیس جمهوری به صورت زنده پخش شد که رئیس جمهوری تأکید کرد که انسجام و یکپارچگی بین قوا یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

با پایان صحبت های روسای قوای مجریه و مقننه، محمد رشیدی عضو هیئت رئیسه مجلس ضمن قدردانی از هیئت دولت برای حضور در مجلس در روز شهادت شهید آیت الله مدرس گفت: از ساعت ۷ صبح جلسه هماهنگی بین دولت و مجلس برگزار شد و مطالبی در جهت حل مشکلات مردم مطرح شد. ان شاءالله این موارد راهگشایی برای حل مشکلات مردم باشد.

این عضو هیئت رئیسه مجلس گفت که شروع جلسه علنی مجلس ساعت ۱۰ خواهد بود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • وحید
    0

    دولت بزرگ و نا کارآمد بلای جان شده بطوریکه تمام مدیران بجای رسیدگی به کار مردم و کشور درگیر تامین پول برای این دستگاه بی خاصیت عریض و طویل هستند !!! به قولی یکی از دوستان بدبختی مردم ایران از اونجا شروع شد که دولت داریم دولت انگل ! بجای کار برای مردم نیروش صرف تامین پول یرای خودش ! تمام لایحه ها که به مجلس میاد همین اصلا" تمام گرفتاری مردم ایران بخاطر دولت بی خاصیت و فربه ! ایکاش ایران دولت نداشت و منابعش در اختیار مردم اونوقت می دید که مردم ایران از ثروتمندترین مردم جهان بودند و نه از فقر خبری بود نه از گرفتاری !!!!! می دانید سالیانه برای حفظ این دستگاه فاسد چقدر از سزمایه مردم داره هزینه میشه سرمایه که میتونست بجای خرج دولت صرف رفاه مردم بشه بودجه جاری یعنی کشک پولی که فقط خرج موندن میشه و جالب هرسال سهم بودجه جاری بیشتر و بیشتر و سهم بودجه عمرانی کمتر و کوچک تر میشه این یعنی فقر بیشتر !!! دولت سر افعی این اقتصاد فاسد است خود دولت بزرگترین فاسد و مافیاست کافی به عملکرد دولت نگاه کنید ! نفس کشیدن در این فضای خفه اقتصادی که دولت تمام منافع رو یکسره به نفع خودش گرفته !!!! مجلس هم نتونسته جلوی غول دولت رو بگیره هر روز اوضاع بدتر حقوقهای فضائی برای افراد بیسواد دولتی افرادی که معدلشون زیر 12 با هوش میانگین نزدیک به هوش جلبک !!! تمام ثروت مملکت رو می بلعند ! اصلا" حتما" شنیدید شغل دولتی یعنی صفاسیتی !!!!؟؟؟ در تمام دنیا مشاغل دولتی اول درآمدش که مالیات تامین میشه بعد شغلی اضافه میشه اونم از جیب و رفاه مردم !!!؟؟؟

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    سران هفتگی دور هم جمع میشن و می گن و می خورند و به ریش مردم می خندند!!!!
    آخر سر هم همه تاکید بر حل مشکلات مردم دارند البته در رسانه هاو شعارها...
    این دور و تسلسل چهل و جهار سال است تکرار می شود..

  • منتقد
    0

    نتیجه نشست سران :
    تاکید بر حل مشکلات مردم و گفتن چند باید و جند نباید و تمام...
    چهار دهه است که اینگونه است...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها