دردسر جدید برای محسن رضایی/ کدام وعده اقتصادی معاون رئیسی حاشیه ساز شد؟

خبرسازی درباره جلسات اقتصادی دولت، تحریف تصمیمات اقتصادی کابینه و همچنین اختلاف‌نمایی در میان تیم اقتصادی دولت، بخشی از تخریب‌های صورت گرفته در فضای مجازی است.

دردسر جدید برای محسن رضایی/ کدام وعده اقتصادی معاون رئیسی حاشیه ساز شد؟

همزمان با اجرای تدابیر دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور، برخی جریان‌های سیاسی- رسانه ای، اقداماتی را برای تخریب عملکرد دولت آغاز کرده‌اند. در این میان جعل اخبار و تحریف نظرات برخی چهره‌های دولتی برای دامن زدن به تنش‌های اقتصادی، به مهمترین محور تخریب دولت تبدیل شده است. طی روزهای گذشته جعل و تحریف نظرات چهره‌های اقتصادی دولت نظیر محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور، به طور گسترده در فضای مجازی بازتاب داشت.

خبرسازی درباره جلسات اقتصادی دولت، تحریف تصمیمات اقتصادی کابینه و همچنین اختلاف‌نمایی در میان تیم اقتصادی دولت، تنها بخشی از تخریب‌های صورت گرفته در هفته‌های اخیر است.

محسن رضایی به دردسر افتاد /کدام وعده اقتصادی معاون رئیسی حاشیه ساز شد؟

طی روزهای گذشته خبری به نقل از معاون اقتصادی رییس جمهور با عنوان «برنامه ریزی برای صعود شاخص بورس به یک میلیون ۷۰۰ هزار واحد» در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که یک نمونه از اخبار جعلی و ساختگی درباره اقدامات اقتصادی دولت است. در خبر مذکور ادعا شده که تصمیم فوق در جلسه‌ای به ریاست محسن رضایی گرفته شده است، اما بنا بر اخبار موجود نه تنها چنین تصمیمی در دولت اتخاذ نشده، بلکه اساسا چنین جلسه‌ای نیز تشکیل نشده است.

رصد برخی اخبار جعلی منتشر شده، نشان می‌دهد که برخی کاربران محدود در شبکه‌های اجتماعی، با برنامه ریزی مشخص تلاش می‌کنند با بهره گیری از تحریف اخبار اقتصادی درباره دولت، مانع تحقق اهداف دولت در زمینه بهبود معیشت مردم شوند.

دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور پیش از این هم تاکید کرده‌اند که اطلاع رسانی رسمی دولت تنها از سوی سخنگو انجام و اطلاعات اقتصادی نیز از طریق معاون اول رییس جمهور به عنوان فرمانده اقتصادی کشور، اعلام خواهد شد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • مش جمعه
    0

    خبر سازی نبود.رضایی گفت که در آذرماه شاهد خبرهای خوشی خواهیم بود.گویا خبر خوش برای دامادش بود که او را به مدیر عاملی بانک شهر انتصاب کرد.چه مرد میدان و عملی هست.

    نظرات شما -
    • هه
      0

      یکی دیگر از اقوام مدیرعامل
      توانیر شد

  • ناشناس
    0

    محسن رضایی اصلا فرمانده خوبی نیست و نخواهد بود و باعث سقوط آزاد دولت سیزدهم است.

    نظرات شما -
    • تماشاچی
      0

      دولتی که پیراهن بازی را عقب جلو تن کرده سقوط کرده خدایی است.

  • احمد
    0

    اگر دنیا با آرزو و خواسته ها و توقع ما درست می شود دنیا دنیا نبود دنیا تبدیل به بهشت میشود؟

  • صادق
    0

    عروس بلد نیست برقصه، میگه زمین کجه!!!
    آقا بهونه نیار، نتیجه کاراتون رو تو بازار و بین مردم داریم میبینیم، چرا بهونه گیری میکنید؟؟!!

  • نون خشکی
    0

    تغییر مسیر افزایشی شتابان شاخص بورس هم بخاطر بهبود وضعیت اقتصادی است.خودتی

  • ناشناس
    0

    فرمانده اقتصادی دولت باید رییس جمهور باشد، نه افراد بی خاصیت دیگری. اگر رییس جمهور قادر به این کار نیست، از نظر شرعی تداوم مسوولیت وی چگونه است؟؟؟؟ اگر چه تا پایان سال باز هم وقت دارد که به تعهد خود با مردم عمل کند

  • ناشناس
    1

    خبر های دیکته شده را انتشار ندهید. مقاومت کنید

  • ناشناس
    0

    بنده خدا وقتی قرص نخوره حرف بزنه نباید روی حرفش دو زار حساب کرد
    گفت پدر دلار را در می آورم.پدر ریال و مردم را در آورد
    به هرحال کشوری که فلاکت بارتر از افغانستان اداره می شود چیزی جز نابودی نباید انتظار داشت

  • داودی
    1

    دولت محترم در این برهه از وضعیت بد اقتصادی ایران نباید دچار ازمون و خطا شود اقای رضائی چه سابقه اقتصادی در بدنه دولت در ضرف این 43 سال داشته ایشان یک فردی نظامی است که تجربیات نظامیگری دارد درسته در بازار تجارت دستی بر اتش دارد نباید فراموش کنیم تجارت ایشان را کسان دیگری از جمله برادر محترم اقای امیدوار رضائی اداره میکنند بهر صورت دولت جدید برای برون رفت از این وضعیت اقتصادی مملکت که گذشتگان معمار ساخت ان بودند باید از مهره های با سواد حقیقی و واقعی اقتصادی و با تجربه و کارکشته و مبرز و مجرب که سابقه اقتصادی در این حوزه استفاده کند سهم خواهی ها نباید به قیمت نابودی مملکت بیانجامد . یا علی

    نظرات شما -
    • مصفا
      0

      سلام و عرض احترام خدمت مدیران و کاربران فهیم سایت وزین خبرفوری،از مطلب کاربر داودی استفاده کردم و از ایشان بابت این مطلب سپاسگزارم و در تایید نوشته ایشان میخواستم بگویم که جناب دکتر محسن رضایی،برادر بزرگوار شما کدام عقبه و مدیریت در زمینه اقتصاد به عنوان مشاور اقتصادی ریاست جمهور منصوب شده اید که این انتصاب غلط را باید از ریئس جمهور پرسید که در کدام بده بستان سیاسی این پست به شما رسیده است.برادر بزرگوار تا دیر نشده خیلی شرافتمندانه استعفا بدهید و از تجارب خود در جنگ در امور نظامی استفاده کنید.و در آخر بپذیریم که خیلی زود دیر خواهد شد......در انتها مجددا از نوشته کاربر داودی سپاسگزارم. یا حق

  • شهرام.ر
    0

    ویدئو و نوارهای این فرد (و دیگر اعضای دولت) موجود است . یک نگاه به اونا بندازین میفهمین که تا چه حد مردم رو فریب داده‌اند و این تازگی نداره از ۴۳ سال پیش و با شعار آب و برق مجانی شروع شده و متاسفانه همچنان ادامه دارد.

  • ناشناس
    5

    اقای دکتر محسن رضای درفکرفقراهست ولی کسی دیگر پشت کارش نیست اگربود ازان موقه یارانه هدفمند شده بود

  • 8

    اتفاقان دکترمحسن رضای فردی مفید کارامد درستکار است چندین سال فرماندهی نضام مقدس جمهوری اسلامی ایران رابرعهده داشت شاید وزرا کارامد نباشند اما محسن رضای درحد صمتش میخواهد به نلت کارکند کارم کرد درزمان جنگ تحمیلی بی انسافیه اگر درباره اقا محسن بد گفت حق ندارید

  • تلخک
    2

    این نحوه خبر گفتن بیشتر شبیه اخبار صدا و سیماست تا خبر فوری

  • علی
    0

    اقای محسن رضایی وعده یارانه ۷۰۰تومنی داده بود الان با ۱۰۰تومن سر مردم رو شیره می ماله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها