وعده های اقتصادی محسن رضایی به مردم /دست دولت را از اقتصاد کشور قطع می‌کنیم

محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: دولت هر وقت مشکلی پیدا کند، دست در جیب مردم می‌کند؛ از بورس و بانک گرفته تا کسری بودجه. ما به این دخالت‌ها پایان خواهیم داد. دست دولت را از اقتصاد کشور قطع می‌کنیم.

وعده های اقتصادی محسن رضایی به مردم /دست دولت را از اقتصاد کشور قطع می‌کنیم

محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در گفتگویی اظهار داشت: برنامه‌هایی در نظر گرفتیم تا ثبات اقتصادی را به جامعه بازگردانیم، گرانی‌ها را کنترل کنیم و نرخ ارز و سود بانکی را تثبیت بکنیم؛ در حدی که تولید ملی و اشتغال را افزایش می‌دهد و موجب تامین معیشت مردم و پیشرفت کشور خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است از مدیریت اقتصادی دولت شروع کنیم. مشکل اصلی پیشرفت کشور و معیشت مردم، نبودن سیاست درست و رابطه درست دولت با اقتصاد ملی است.

رضایی بیان کرد: دولت هر وقت مشکلی پیدا کند، دست در جیب مردم می‌کند؛ از بورس و بانک گرفته تا کسری بودجه. ما به این دخالت‌ها پایان خواهیم داد. دست دولت را از اقتصاد کشور قطع می‌کنیم و یک کمیته هفت نفره‌ای را تعیین می‌کنیم که دولت بدون مشورت با این کمیته هیچ تصمیم اقتصادی نگیرد.

وی بیان کرد: اختیارات اجرایی را نیز به مناطق خواهیم داد که برخی به آن ایالت‌های اقتصادی می‌گویند که اشکالی ندارد. مسائل اجرایی و اقتصادی در استان‌ها و ایالت‌های اقتصادی تصمیم‌گیری شود.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ایرانی
    0

    دست خوبه قطع بشه ولی شفاف سازیو نبرد رو در رو با حریفان بهتر از بهتره

  • ناشناس
    0

    باسلام دولت منتخب مردم فقط پرداخت حقوق دارد برنامه ات نهادهای انقلابی وسپاه که اقتصاد خارج دولت منتخب مردم چکار می کنید

  • کاربر ناشناس
    0

    درودبرشما

  • مهدی
    0

    نه اینکه تا کنون در ایران پستی نداشتی اگر صداقت داشتی طرح هایت را با رابطه ای که با مجلس داشتی به مجلس می دادی تصویب میشد و اجرا چرا موقع انتخابات به فکر مردم و حل کردن مشکل انان میشوید آیا بقیه مواقع خواب تشریف دارید

  • شهروند
    0

    ابتدا قطع دست مفسدان و اختلاس گران باید در اولویت باشد تا اقتصاد و جامعه ای سالم داشته باشیم

  • ناشناس
    0

    مثل عملیات کربلای چهار که فرماندهی کردی و موفق شدی؟؟؟

  • مهسا داودی
    0

    واقعا چرا.آقای رضایی دین وایمانت رو چند فروختی صددرصد زیاد بوده که این چنین حریص شدی من وقتی کم سن وسال بودم نسبت به شما ارادت خاصی داشتم ولی متاسفم که بزرگتر شدم وحقیقت شمارو دیدم .شما تبدیل به یک چوب خشک بی احساس شدی .آیا شما همرزم شهیدان عزیز وبی مثال ما هستید .اگه واقعا یه زره غیرت داری انصراف بده وخودتو کوچیک نکن.

  • امیر
    0

    محسن رضایی از افراد معدودی در این نظام است که سلامت مالی دارد.

  • ایرانی
    0

    ۸۰درصد اقتصاد دست سپاه است و سپاه تمام کارخانه ها و معد نها را هاپلو کرده هیچ کس هم دیگر زورش بهش نمی رسه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها