در قانون اساسی نیامده رجل سیاسی، فرزندانشان نباید به خارج کشور بروند!

مشاور علی لاریجانی اظهار کرد: «آقای لاریجانی از آقای اژه‌ای درخواست کردند که پرونده منتسب به ساخت و ساز پسر من را دربیاورید، اگر پسر من آنجا بود سر من را به دیوار بکوبید. از طرف دیگر آقای کرباسچی اصلا پسر ندارند.»

در قانون اساسی نیامده رجل سیاسی، فرزندانشان نباید به خارج کشور بروند!

منصور حقیقت پور درمورد نامه منتشر شده درباره علت ردصلاحیت علی لاریجانی و شورای نگهبان، عنوان کرد: «هم نامه شورای نگهبان صحت دارد و هم نامه دکتر لاریجانی البته صفحه ۱۷ نامه آقای لاریجانی نیست. من نمی‌دانم این نامه را چه کسی منتشر کرده ولی محتوای آن غوغاست.»

وی ادامه داد: «به باور من به قدری ادله‌ی شورای نگهبان غیر منطقی، غیر علمی و فارغ از وظایف شورای نگهبان است که هر خواننده‌ای بخواند، متوجه خواهد شد که این بر اساس اطلاعات و اغراض خاصی تدوین شده است. ویژگی‌های رییس جمهور در قانون اساسی آمده است؛ باید رجل سیاسی، مدیر و مدبر باشد اما نگفته‌اند که دخترت درس نخواند، پسرت خارج از کشور نرفته باشد، خانواده‌ات به زیارت نرفته باشد به ولله این‌ها در قانون اساسی نیست. به نظر من این رد صلاحیت سند افتخاری برای شورای نگهبان نیست.»

وی درباره آنچه در نامه شورای نگهبان در مورد مواضع سیاسی لاریجانی در سال ۸۸ عنوان شده است، گفت: «به نظر من این نامه دکتر لاریجانی نیازمند به تفسیر نیست، همین را منتشر کنند. هر آدم عادل و عاقلی آن نامه را یک بار قرائت کند به صداقت، صلاحیت و مظلومیت این آدم پی می‌برد. خود آن نامه را منتشر کنید تا مردم بخوانند. آقای لاریجانی از آقای اژه‌ای درخواست کردند که پرونده منتسب به ساخت و ساز پسر من را دربیاورید، اگر پسر من آنجا بود سر من را به دیوار بکوبید. از طرف دیگر آقای کرباسچی اصلا پسر ندارند.»

حقیقت‌پور درمورد اینکه منظور از دفاع و حمایت از افراد رد صلاحیت شده چیست، اظهار کرد: «آقای لاریجانی رئیس مجلس بودند و چند نفر از نمایندگان رد صلاحیت شدند و ایشان بر اساس وظیفه خود دفاع کردند. الان چند رد صلاحیت شده در دولت سیزدهم داریم؟ آقای ضرغامی، محمد و رستم قاسمی این‌ها که رد صلاحیت شده‌اند چرا وزیر و معاون وزیر شدند؟ اگر راست می‌گویید جلوی آنها را بگیرید.»

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • ایران
    0

    جناب وکیل؛
    در قانون اساسی هم شعار مرگ بر آمریکا نیومده که این حضرات تو دهن ملت انداختند و حالا بچه هاشون تو آمریکا و انگلیس دارن خوش میگذرونند و به ریش ملت میخندند.
    البته اینو نگفتم که بگم آمریکا و انگلیس و کلاً غرب خوبن ها؛ ابدااااااً. اونها خوی استعمار گری و استثمارگری دارند و کشورها و ملتهایی مثل ایران، تاوان خود استقلالیشون رو بر دارن میدن.
    مرگ بر آمریکا.
    مرگ بر انگلیس.
    مرگ بر استعمار و استثمار.
    ضمناً ، موکل جنابعالی( اردشیر خان) چهل سال بر مسند بوده بهتره دیگه بره آمریکا به بچه هاش سر بزنه.
    خخخخخخخخ

  • ناشناس
    1

    این دعواها و جنگ قدرت بین خودتان (حکومتی هاست) وگرنه برای اکثریت قاطع مردم هیچ فرقی نمی کند این کاندیدای حکومتی رد صلاحیت شود یا آن کاندیدای حکومتی! اکثریت قاطع مردم کاندیدایی را که از جنس خودشان (مردمی) نباشد قبول ندارند و در انتصابات شرکت نمی کنند و به او رأی نمی دهند.

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      دقیقا همینه آفرین خودشون افتادن به جون هم مردم رو هم سر کار گذاشتن که راحت به گندکاریهاشون برسند

  • پري
    4

    عدم ارتباط با دول متخاصم همه جا گفته شده و بايد شامل حال همه باشه ..

  • حسین
    0

    خودشون ک مثل هم هستند و دستشون در یک کاسه با هم مشکل دارند، حالا توقع داریم با دنیا بسازند!

  • دردا
    0

    اگر بخواهد انسان با ضرب المثل موضوع را شروع کرد شاید کفایت کند می گویند خود کرده را تدبیر نیست آقای دکتر لاریجانی در زمانیکه شما نماینده بودید در همین استان شما کسانی بودند که با همین مستندات بی منطق و ...افراد را کنار می زدند و آدمهای خودشان را به سیستم تحمیل می کردند و شما بعنوان نماینده مردم در استان حرفی و یا دفاعی نمی کردید و ان نماینده دو بهم زن که بیشتر بدنبال منافع شخصی خود بود یکه تازی می کرد و تا جایی پیش می رفتند که حتی وزیر از ترس سوال از آنها مجبور به قبول خواسته شان باشد مدیریت برای آنها ارزشی نداشت فقط مدیر بدنبال منافع ایشان باشند از آنها حمایت می کرد شما می دانستید و هیچ دخالتی نمی کردید حال همین شرایط برای خودتان پیش آمده واقعا سخت است که بفردی که از اول انقلاب در بطن انقلاب بوده و یا مدیری که همانند شما در تمامی عرصه ها بوده اما به یکباره به او انگ بزنند

  • ناشناس
    0

    شماها رذل سیاسی هستید نه رجل سیاسی
    برید برنگردید الهی

  • ناشناس
    0

    آقای علی لاریجانی والله قباحت دارد و شرم آور است شما در طول مدت ریاست خود با لابی شدن در کنار دولتهای وقت چه بلاهایی را که بر سر ملت بی پناه که نیاوردید
    هنوز هم با نهایت پر رو رویی با شتاب بدنبال قدرت هستید و از رو نمی روید و له له زدن شما برای قدرت زوال پذیر پایان ندارد.
    شما و امثال شما بجز میراثی شوم برای انقلاب و ملت وفادار بی پناه چه چیز دیگری بجای گذاش

  • ناشناس
    0

    خب این که کاری نداره مجلس انقلابی تشکیل جلسه فوری

  • سعیده
    0

    آنکه حساب پاک است از محاسبه چه باک¡

  • یسبیس
    3

    آره خبر فوری راست میگه...
    یوسف سلامی کجایی دروغ های خبر فوری رو رو کنی؟!

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    گرگ ها به جان هم‌ افتاده اند !!!!

  • هادی
    0

    درقانون اساسی هم قانون ازکجا اورده اید هم نیامده که حضرات بچه هایشان باپول ملت توی اروپا وامریکا زندگی لاکچری درست کردن ولی ملت از شدت فقر نمی توانند زندگی کنند در کجای قانون اساسی امده که این همه اختلاس توسط اقایان در کشور انجام شده حالا یک نفر ادم معمولی اگر بخواهد بیست میلیون وام بگیرد پنج برابر ان وثیقه ضامن کارمند وچک وسفته می گیرند چطور اقایان وام های چند صد هزار میلیاردی گرفتند که نه وصول شده ونه ضامنتی گرفته شده بعد هم جناب لاریجانی چهل سال است که بر کرسی قدرت وریاست کل خانواده لاریجانی تکیه زدید حالا نباید کنار بروید پس شماها شیفته خدمت نیستید تشنه قدرت هستید این شعار از اول هم یک عوام فریبی بود برای مردم اقا چقدر بخور بخور بس نیست

  • زمان
    0

    به حقوق اش قانع باشه فرزندش نميتونه خارج بره اونجا درس بخونه!!

  • رضا1400
    0

    این کفنی است که خودتان دوختید.شخصا در
    سال 1370 به استخدام وزارت صنایع ومعادن
    وفلزات درآمدم ویکی ازگزینه های گزینش
    اطلاعات درمورد خویشان واقوام وزندگی درخارج ازکشوربود.حالا چوبش راخودتان
    خوردید.

  • ن.و.ن
    0

    کشور ما ارزش مداره... ما شهید ندادیم که یعده بچه هاشون در رفاه باشن با پول مردم و هر کار بکنن به پشتوانه پول و ثروت مملکت فیلم غیر اخلاقی ازشون بیاد و جگر خانواده شهدا رو بسوزونن... شهدا نتونستن فرصت نداشتن یه مداد بدن دست بچه هاشون... پارک ببرن بچه رو... دم در مدرسه یکبار برن دنبال بچه... مواظبت کنن از اولادشون... بعد این بشه که اونها که دلاور بودن برن زیر خاک و خانواده بی کس و تنها بمونه بعد یعده همه جوره با پول مردم بچه هاشون بیفایده باشن و جای خدمت، خوشگذرانی کنن؟؟؟... این قانون اساسی لازم نداره... دینداری انسانیت تعهد اخلاق و خداشناسی موجب این میشه تا مسوولین خدمت کنن به مردم و حرمت نگه دارن... نه که شعار بدن و فقط بخوان بچه هاشون خوش بگذرونن... اینا ارزش و معرفته... نه قانون اجتماعی... مگه شهدای ما قانون خوندن رفتن جنگیدند؟؟؟

  • ع
    0

    آقای ظریف.لاریجانی.و.....شما ها سر سفره امریکا بزرگ شدید.حالا هم بچه ها تون تو امریکا و انگلیس کیف می کنند.خانم ابتکار که از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتی بچه ات خارج چه می کند؟؟؟ نون امریکا بهت نساخته؟؟؟؟

  • احمدی
    1

    راست می گید .هر چی قانون هست برای مردمه .نه مسئولین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها