سایت فردا نیوز مدعی شد

نامه محرمانه شورای نگهبان درباره دلایل رد صلاحیت علی لاریجانی/ عکس

نامه محرمانه منسوب به شورای نگهبان درباره دلایل رد صلاحیت علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس، منتشر شد.

 نامه محرمانه شورای نگهبان درباره دلایل رد صلاحیت علی لاریجانی/ عکس

 تصویر نامه‌‌ای منسوب به نامه محرمانه شورای نگهبان مربوط به رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. ظاهرا سعید آگنجی اولین بار این نامه را در توئیتر و تلگرام منتشر کرده است.

در این نامه که مشخص نیست اصالت آن تایید شود، دلایل رد صلاحیت علی لاریجانی از نظر شورای نگهبان عنوان شده است. برخی معتقدند این نامه ساختگی است؛ هنوز شورای نگهبان نسبت به این نامه عکس‌العملی نشان نداده است.

دلایل-رد-صلاحیت-لاریجانی

لاریجانی به شورای نگهبان: یک کلام بگویید بنا داشتیم شما را حذف کنیم

 

منبع: اصلاحات نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • علی
    3

    از سال۱۳۸۸ ایشون چندتامنصب دولتی داشتن پس چرا اون موقع رد صلاحیت نکردن؟!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      علی آقا درست می فرمایید .....
      به قول یکی از اساتید نظام جمهوری اسلامی با معاندینش تعارف دارد....
      فتنه 88 در هر کشوری حتی اروپایی اتفاق افتاده بود سران اختشاشگر زیاده خواهش را خیلی زود به مجازات می رساند...
      در کشور ما اپوزیسیون شدن و بر خلاف نظام زاویه گرفتن یک پوز عالی محسوب میشود

  • صفر
    6

    درود بر شورای نگهبان

  • پهباد
    2

    انجام این اعمال وهن نظام نیست انتشارش وهن نظام است؟؟؟

    نظرات شما -
    • محسن
      5

      انجام کدام اعمال؟؟ درواقع اتهام دروغ به یکی از شخصیت های پاک نظام برای سیاسی کاری در انتخابات ریاست جمهوری وهن نظام هست.. کاش حداقل به خودتون زحمت داده بودید متن دفاعیه لاریجانی رو میخوندید

  • ناشناس
    2

    فقهای عادل شورای نگهبان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      خیلی دلم میخواست تاییدش میکردن تا واکنش اون موقتم میدیدیم.......دیدنی بود واکنشت...بازهم همین جمله رو مینوشتی

  • علی
    3

    لاریجانی جان سیاست نداری تو مثل بقیه مسولین نظام ظاهر زندگیتو ساده می کردی از اون ور لاکچری حال می کردی برای سفرهای خارج رفتن خود وخانوادت مریضی بهانه میکردی

  • منتقد
    1

    مملکت بی صاحب و هرج و مرج و رها شده که ففط جناح ها جنگ قدرت دارند و خود را برتر می دانند !!
    کشور دست متحجرین و تندروهای متعصب و جنگ طلب و کاسبان تحریم است ...

  • سلمان
    1

    چرا اجازه دادند این اقا همه موارد را سالها تکرار کند و چرا به وی تذکر ندادند و از مقام خلعش نکردند

  • ناشناس
    4

    دلایل عدم احراز یا ردصلاحیت نامزدهای انتخاباتی باید مستند به ماده، بند و تبصره قانون باشد. این موارد احصاء شده هیچکدام جزو دلایل قانونی عدم احراز صلاحیت یا رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی نیست! این موارد دخالت دادن سلایق شخصی در امر قانون انتخابات است.

  • ناشناس
    3

    دلایل عدم احراز یا ردصلاحیت نامزدهای انتخاباتی باید مستند به ماده، بند و تبصره قانون باشد. این موارد احصاء شده هیچکدام جزو دلایل قانونی عدم احراز صلاحیت یا رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی نیست! این موارد دخالت دادن سلایق شخصی در امر قانون انتخابات است.

  • ناشناس
    3

    دلایل عدم احراز صلاحیت یا رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی بایستی مستند به مواد و بندهای قانونی باشد. این موارد عدم احراز صلاحیت یا رد صلاحیت احصاء شده در نامه محرمانه هیچکدام مستند به مواد و بند قانون نیست لذا اعتباری ندارد. این موارد عدم احراز صلاحیت یا رد صلاحیت احصاء شده دخالت دادن سلایق شخصی در امر قانون انتخابات است!

  • فرهادی
    2

    اکثر اعضای شورای نگهبان در نیاوران ودارابادزمین دولتی گرفته وخانه ساخته اند که قیمت این املاک چند ده میلیاردی است بفرمایید این زندگی های بالا شهری شما ساده زیستی است ؟ الان کدام یک از اعضای شورای نگهبان در پایین تر از اتوبان صدر زندگی می کند ؟ بهشت را به بها می دهند نه به بهانه .



  • ناشناس
    2

    علی جان تو با برادرهات که نسل پول زمین را برداشتین بهترین زندگی در ایران خارج بچه هاتون بهترین زندگی را تو انگلیسیا اروپا دارن بهترین ماشین بهترین خونه بهترین پولها دیکه دنبال چی هستی مردم را هم که بدخت کردی دنبال مابقی جیب مردم هستین مردم جیبی ندارن از دست شماها

  • ع.ا.ق.م
    0

    سلام... به نظر می رسد: برای رئیس حمهور شدن در ایران اسلامی، وجود و صحت فقط و فقط یکی از دلایل فرضی و منصب فوق الذکر به شورای نگهبان در مورد لاریجانی برای رد صلاحیت و یا عدم احراز وی کاملا کفایت می کند.
    به علی لا... توصیه می کنیم. فکر کنید که مثلا کاملا حق با شما هست، و اصلا به قول خودتان تصور کنید که: مثلا عده ای بنا داشته اند، که شما را حذف کنند!!!!! مگر شما باور ندارید، که طبق سیره نظری و عملی بزرگان دینی و ملی و...، وقتی مسئولیتی از کسی مخصوصا یک مسلمان و مؤمن ولقعی! ساقط می شود. از آن زمان به بعد او دیگر در قبال خدا و... مردم و... مسئولیتی نخواهد داشت. ؟؟؟
    لذا به شما و همه آنهایی که( ... مطهری ها و پزشکیان و داش محمود و....) احساس می کنند، برای خدمت و تصدی گری ازپست ها و جایگاه های خطیر، لذیزو عزیز و... ، در ایران (مثل رئیس جمهوری، نمایندگی و مجلس، وزارت و... محروم شده اند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    توصیه می کنیم، یکبار دیگر به روش و سیره بزرگان به ویژه امام علی(ع) مراجعه نموده، و شرایط قبول کردن زمامداری حضرتش را مرور کنید. حال که ظاهرا شماها استاد همه فن حرف تبیین و تشریح اینگونه سیره بزرگان و...، برای ما مردم بوده و هستید، پس لطفا یک کمی هم خودتان به دانسته ها و گفته هایتان عمل کنید.
    چرا که ظاهرا شماه بهتر از ما مردم عادی و بیسواد و کم سواد و ...، می دانید، که اینگونه مطالب و روایات و نکات تاریخی فقط برای ارائه سخنرانی در خانه، مدرسه، منبر و کرسی استادی و تریبون همایش ها و نمایش ها و .... نبوده و نیست! خلاصه اینکه: برای ما مردم عادی آنچه مطلوب است. اینکه: به عمل کار برآید، و به ...... نیست.)
    پس لطفا پس از این ضمن اینکه خودتان مثل سابق تمام آثار و جوانب امنیتی، بین المللی و فرهنگی و موضع گیسری ها و مکاتبات و... رعایت می کنید، به حامیان تان و... تاکید نمائید: با پیروی از بزرکان دین و... به جای ناراحت شدن از این مساله و بهانه دادن دست این و آن و... ، از این مساله(رد صلاحیت و یا عدم احراز...) خوشحال باشید. و در عمل(محرمانه و غیر محرمانه ) نشان بدهید. که اهل دنیا و اشرافیگری و نبوده اید و نیستید، و برای گرفتن چند روزه مشغله دنیایی واشغال پست و مقام و ما و مادیات ...، دست و پا نمی زنید و نخواهید زد.
    و در عمل ثابت نمائید، که فقط و فقط برای رضای خدا و خدمت به مردم و سازندگی کشور و... به صحنه آمده بودید. ! از اینها گذشته، شماها حدود 42-43 سال است، که به نحوی از انحا در راس امورکشور بوده اید.! و به قول خودتان در این مدت خادم اسلام و مسلمین و ... و یا به قول مخلفان تان به دنبال مقام و پست و پول و... بوده اید. و به نظر می رسد، ای صرف این همه مدت برای خدمتگزاری و... کفایت می کند. حال که متولیان امر انتخابات و... ( درست یا غلط) احساس و درک کرده اند، دیگر نیازی به شما و خدمات تان در مسند ریاست جمهوری و... نیست. پس با شرایط پیش آمده، کنار بیائید، و برای همیشه مساله رد و عدم احرازش را رها کرده، و بروید، در خانه و ویا محل کارتان بنشینید، و سیر تفکرات و مطالعات تان را ادامه بدهید. و اگر می توانید و حوصله دارید. معلمی کرده، و تدریس نماید.، الخیرو فی ما وقع...

  • ناشناس
    1

    خشت اول را با یاری هم کج گذاشتید اما غافل از اون بودید که روزی نوبت خودتونم میرسد .کوزه گر افتاد تو کوزه ؟

  • وداد
    5

    به ع.ا.ق .م کامنت گذار : حرف علی لاریجانی دفاع از قانون وملتزم شدن نگهبانان قانون به قانونگرایی است . این که چون جناب جنتی اراده فرمودند اقای ایکس رئیس جمهور شود و همه باید به پای او ذبح شوند تفکری قرون وسطایی است که ابلهانی چون تو را خوش اید . به جای ان همه خزعبلاتی که نوشته ای تعقل کن و از فضای تاریک قرون وسطی بیرون بیا که سرعت علم واطلاعات به سرعت نور رسیده است .

  • ناشناس
    1

    بابا دست بردارید از این مسخره بازیا!
    به فکر آخرتتون باشید.اصلا حالیتون هست که میخواید برید زیر دو متر خاک؟! دیگه نهایتا 50 سال دیگه هم زنده باشید!آخرش چی؟
    اگر به اون دنیا هم اعتقاد ندارید حداقل آزاد مرد باشید!یه ذره به فکر این مرد بی پناه باشید
    (خطاب هم به لاریجانی و هم به اعضای شورای نگهبان)

  • ایرانی آباد و آزاد
    1

    جنگ‌ گرگ ها که هیچ ربطی به منافع مردم بدبخت و بیچاره ندارد !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها