نوبخت به معاون رئیسی پاسخ داد

200/000/000/000/000 تومان معادل ارزی از دولت دوازدهم برای دولت سیزدهم باقی ماند

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در دولت روحانی در پاسخ به ادعای معاون رئیسی درخصوص تحویل گرفتن دولت با خزانه خالی و بدهی گفت آقای حسینی قطعا بی‌اطلاع هستند که بالغ بر ٢٠٠ هزار میلیارد تومان معادل ارزی به صورت نقد و اسکناس در دسترس از دولت دوازدهم برای دولت سیزدهم باقی ماند.

200/000/000/000/000 تومان معادل ارزی از دولت دوازدهم برای دولت سیزدهم باقی ماند

محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهوری مدعی شده است که "دولت را با خزانه خالی و کلی بدهی تحویل گرفتیم".وی در جریان یک سخنرانی گفته بود: همه می‌دانیم آقای رئیسی در یک شرایط گل و بلبل کشور را تحویل نگرفته است. همین الان ماهانه چند هزار میلیارد تومان بدهی‌های دولت سابق توسط دولت سیزدهم پرداخت می‌شود. اگر در گذشته می‌گفتند خزانه خالی تحویل گرفتیم ما باید بگوییم که علاوه بر آن دولت را با قرض فراوان تحویل گرفتیم"

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در دولت روحانی در واکنش به این ادعای معاون پارلمانی رئیسی گفت: با شناختی که از آقای حسینی معاون امور مجلس رییس‌جمهور دارم، آدم دروغگو و فریبکاری نیست. قطعا بی‌اطلاع هستند که بالغ بر ٢٠٠ هزار میلیارد تومان معادل ارزی به صورت نقد و اسکناس در دسترس از دولت دوازدهم برای دولت سیزدهم باقی ماند. حال از آقای حسینی سوال شود از این واقعیت مطلع بودند؟

منبع: آفتاب نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • یکی از مردم
    0

    باقیش هم خدا بزرگه جیب مردم هست! هرچند همون هم از جیب مردم بود!

  • رضا
    0

    اینها دیگر بعد چهل سال خوب بلدند که مشکل را می اندازند به قبلی

  • سرباز کوروش
    2

    احتمالا به دلار تبدیل شده، رفته جیب امثال یکی مثل نگار شکوری که باباش عاشق نظام و آرمان‌های بلند بالاشه،،،،،،، کانادا، کانادا، ما داریم می‌آییم، اگه ما نیاییم، یارم میایه، دلدارم میایه...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      500 هزار میلیارد تومن در ارز 4200
      16 تن طلای آب شده توسط برادر رئیس
      ضرر 8 میلیارد دلاری پرونده کرسنت
      .... روحانی و دیگر هیچ

  • دوستی
    1

    اگر این همه پول بود ذخیر داشتید چررا کارخانه چاپ اسکناس راتعطیل نکردیدی

  • ملول از دیو ودد
    0

    ملت بیچاره ازدست این همه دروغگو به چه کسی پناه ببرند،به کدام میشه باور کرد؟؟!!!به اونی که میگه علاوه بر خزانه خالی کلی بدهی وقرض وقوله دولت قبلی را هر ماه پرداخت میکند،یا به این یکی که میگه خزانه ای پر از پول را تحویل دولت جدید داده است،خدا یا خودت صبر وتحملی عنایت کن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها