نماینده اصولگرای ادوار مجلس:

سلام علیک کردن با مردم در کوچه که نشد برنامه اقتصادی/ نمی‌دانیم قرار است چه کار کنند/ این برنامه است که بگوییم قانون بودجه را نازک کردیم!؟

نماینده اصولگرای پیشین مجلس، آغازِ انتقادات اصولگرایان را از دولت، به خاطر مشکلات اقتصادی و معیشتی دانست و تاکید کرد که باید در این مدت حداقل برنامه مشخصی برای مدیریت شرایط می‌دیدیم.

 سلام علیک کردن با مردم در کوچه که نشد برنامه اقتصادی/ نمی‌دانیم قرار است چه کار کنند/ این برنامه است که بگوییم قانون بودجه را نازک کردیم!؟

عزت‌الله یوسفیان‌ملا  می‌گوید: «شرایط به نحوی است که افرادی که از این اوضاع مصون باشند خیلی معدود هستند.

۷۰، ۸۰ درصد جامعه درگیر مشکلات اقتصادی هستند و حتی آنهایی که بالای خط فقر هستند هم مشکلات را حس می‌کنند.

وی افزود: به تبع این مشکلات اقتصادی، فشار روانی شدیدی به مردم و خانواده‌ها وارد می‌شود، لذا آقایانی که در انتخابات رقیب نبودند، حرف می‌زنند و ایرادی هم ندارد. آنهایی که در انتخابات رقیب بودند البته سکوت کرده‌اند تا متهم نشوند که چون رقیب بوده‌اند الان انتقاد می‌کنند.»

وی گفت: «درست است که فقط چند ماه از شروع به کار دولت گذشته، اما این مدت برای برنامه‌ریزی کافی و حتی زیاد بود. انتظار نداشتیم که این مدت همه مشکلات حل شود، اما حتی برنامه هم مشاهده نمی‌کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا با انتقاد از دیدارهای به اصطلاح سرزده رئیسی با مردم گفت: مگر می‌شود که در کوچه و پس‌کوچه با مردم سلام‌علیک کرد و اسمش را برنامه اقتصادی گذاشت؟! این برنامه است که بگوییم قانون بودجه را نازک کردیم!»

او با تاکید بر اینکه «کسی برنامه را لمس نمی‌کند و نمی‌دانیم قرار است چه کار کنند» گفت: «یک بار لایحه اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی را با دو فوریت به مجلس می‌برند و مجلس می‌بیند که با تصویب آن داستان‌ها به وجود می‌آید، موافقت نمی‌کند.

بعد می‌بینیم که وزیر بهداشت می‌گوید نمی‌توانیم از ارز ۴۲۰۰ تومانی صرف‌نظر کنیم، چون فشار به مردم متحمل می‌شود. این وضعیت یعنی برنامه‌ای در کار نیست، به هر حال سالی که نکوست از بهارش پیداست.»

یوسفیان ملا ادامه داد: «می‌گویند بازی که گوشت‌خوار است از کجی نوک‌اش پیداست. چند ماه گذشته و هیچ اتفاقی نیفتاده، تا حرف هم بزنیم می‌گویند مگر چند ماه گذشته! درحالی که این مدت برای برنامه‌ریزی خیلی زیاد است».

وی تاکید کرد: «دولت باید بگوید که چه برنامه‌های اقتصادی دارد. مثلا می‌خواهند مساله سوخت را چه کنند؟ پرداخت یارانه را چطور می‌خواهند ادامه دهند؟ وقت و زمان می‌گذرد و می‌گویند صبر کنید!

ما که انتظار حل همه مشکلات اقتصادی را نداریم و می‌دانیم این انتظار درستی نیست، اما انتظار داریم که برنامه‌هایشان را ارائه دهند.

متاسفانه هیچ خبری نیست و وقتی دیدم که وزرا در صحن علنی مجلس همدیگر را نمی‌شناختند، گفتم انالله و انا علیه راجعون.

وزیری که فردا با وزیر دیگر مسوولیت تضامنی دارد، او را نمی‌شناسد، صحبت نکرده و برنامه‌ریزی نکرده است پس باید فاتحه کار را خواند.»

منبع: نامه نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • نیری
    0

    جناب یوسفیان بنده هم بارها گفتم آقای رئییسی بجای سفرهای استان ورنج سفر همودتو پایتخت بشینه .نرخ ارز رو بیاره پایین بقیه خودش درست میشه .آق محسن رضایی فرموده بودواسه آذر ماه خبر خوشی واسه مردم داره اولا تا این لحظه هیچ خبری نشده دوما که اگه خبری هم بشه سک نکنید که یه کاسه زیر نیم کاسه اشونه حالا یا با حذف ارز ۴۲۰۰تومنی یا افزایش حامل‌های انرژی وووو. هزار کلک دیگه که خودشون بهتر میدونن .ملتو به خاک سیاه نشوندن

  • ناشناس
    0

    شماها میگفتید اگه کل حکومتا بگیرید معجزه میکنید دوباره شروع شد ؟

  • ولی الله
    0

    اقای نماینده خودتان بانی چنین وضعیتی در کشورید وبا اسم رمز انقلابی بودن ، اسم شهدا مملکت را به خاک سیاه نشانده اید آنقدر شعار انقلابی انقلابی سر می دهید که انگار الان سال 57 است طیف شما ها با دروغ و کلک های سیاسی فاتحه نظام را خوانده اید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها