رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

معترضان ۵ آذر در اصفهان به قید وثیقه آزاد شدند

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: معترضان ۵ آذر اصفهان که تحت قرار و وثیقه بودند از امروز با معرفی وکیل و وثیقه گذار آزاد شدند.

معترضان ۵ آذر در اصفهان به قید وثیقه آزاد شدند

 حجت الاسلام اسدالله جعفری در خصوص آخرین وضعیت دستگیرشدگان حوادث ۵ آذر شهر اصفهان، گفت: عده‌ای فرصت طلب از مطالبه به حق کشاورزان سوءاستفاده کرده و در این بستر به موج سواری پرداختند.

جعفری گفت: این افراد در زمین دشمن و معاندان نظام بازی کردند که حساب آنها با کشاورزان جداست. قطعاً کشاورزان مورد حمایت دستگاه قضائی و دیگر دستگاه‌های حاکمیتی هستند و مطالبات بحق آنان هم از راه‌های قانونی پیگیری می‌شود.

وی افزود: برای رسیدگی به جرائم دستگیر شدگان شعبه ویژه ای در دادسرای مرکز استان تشکیل شده و قطعاً برابر با قانون و مقررات بدون هیچ گونه افراط و تفریطی با آنان برخورد می‌شود.

به گفته مدیرکل دادگستری استان اصفهان افرادی که تحت قرار و وثیقه بودند از امروز با معرفی وکیل و وثیقه گذار طبق قانون آزاد می‌شوند.

جعفری گفت: تعدادی ازافراد بازداشت شده از محرکان اصلی بودند که حق اعتراض داشتند و به اعتراض آنها رسیدگی شده است. آنهایی که دادگاه اعتراض آنها را نپذیرفته، فعلاً در قرار بازداشت موقت می‌مانند و همه مراحل پرونده دستگیرشدگان عیناً طبق قانون پیگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: ما که امروز در جامعه اسلامی ایران کنار هم زندگی می‌کنیم نباید اجازه دهیم که عده‌ای با هنجارشکنی جامعه را به انحراف بکشانند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: با هرگونه پرخاشگری، تعرض و تعدی به آمران به معروف و ناهیان از منکر برابر قانون برخورد می‌کنیم و شعب ویژه ای برای رسیدگی به پرونده این افراد تشکیل شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ایرانی آباد و آزاد
    2

    بیچاره مردم و کشاورزان که هیچ راه اعتراضی و نقد و رسانه و بلندگوئی در این نظام و دولت برای رساتدن صدا و حرف خود ندارند !!!
    صدا و سیما هم‌که در خدمت جناح تندروها و اصول گرایان حداقلی حاکمیت است متاسفانه... و با اکثریت مردم و درد اونها کاری ندارد!!

  • بسیجی
    1

    خواستن اب هم مگر جرم است

  • ناشناس
    0

    حاکمان ۴٣ سال پیش چه بی تجربه بوده اند

  • اصولگرای گروگانگیر جان ملت برای رسیدن به قدرت
    1

    آیا دستمزد و حق ماموریت برادران را پرداخت کردید ؟دستتون رو شده برید خودتتون سیاه کنید.

  • محمود
    0

    این چه مسخره بازی است را انداختند اگر اصفهان آب به یزد می ده یزد هم سنگ آهن به اصفهان می ده اگر سنگ آهن ندیم نصف اصفهان بیکار می شه

  • ناشناس
    0

    لطف فرمودید. منت گذاشتید. اصلا چه معنی دارد یه مشت خس وخاشاک موجب بد خوابی شما ملکوتیان بشوند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها