معترضانی که در تخریب اموال عمومی نقش نداشتند آزاد می‌شوند

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: از سوی مسئولان در مجلس به نمایندگان قول داده شد که دانشجویان و افرادی که در تخریب اموال عمومی نقشی نداشته‌اند به‌ زودی آزاد شوند تا به امتحانات خود برسند.

معترضانی که در تخریب اموال عمومی نقش نداشتند آزاد می‌شوند

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری ایسنا، حیدر علی عابدی در خصوص بازداشت شدگان محصل و دانشجو در اصفهان در پی اعتراض‌های اخیر، اظهار کرد: مسئولان مربوطه قول داده‌اند در اسرع وقت بازداشت شدگانی که در تخریب اموال عمومی و اغتشاش نقش نداشته‌اند به ‌زودی آزاد شوند، اما برخی از بازداشت شدگان سابقه‌دار هستند و در اغتشاش دست داشته‌اند که باید مراحل قانونی و بازجویی‌های اولیه از آنها طی شود.

وی افزود: نسبت تحصیلات با تعداد دستگیرشدگان رابطه عکس دارد. یعنی افرادی که سواد کمتری داشته‌اند اکثریت بازداشت شدگان را شامل می‌شوند. تعداد بازداشت شدگانی که تحصیلات لیسانس و فوق لیسانس داشته‌اند بسیار کم است و بیشتر بازداشت شدگان زیر دیپلم هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطرنشان کرد: بازداشت شدگان را افراد شاغل، بیکار، مجرد و متأهل تشکیل می‌دهند. مجلس این موضوع را به خوبی پیگیری کرده و از سوی مسئولان به نمایندگان قول داده شده که دانشجویان و افرادی که در تخریب نقشی نداشته‌اند به زودی آزاد شوند تا به امتحانات خود برسند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها