عضو جامعه روحانیت مبارز:

تیم مذاکره‌کننده کم نمی‌آورد/ ایران الان با دست پر وارد میدان شده/ باید مراقب لابی‌گری‌ها باشیم

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: معتقدم ایران الان با دست پر وارد میدان شده و تا کنون استدلالهای ما منطقی بوده است و همین نوید رسیدن به یک نتیجه مطلوب را می‌دهد که ما نیز به آن امیدواریم.

 تیم مذاکره‌کننده کم نمی‌آورد/ ایران الان با دست پر وارد میدان شده/ باید مراقب لابی‌گری‌ها باشیم

حجت الاسلام حسین ابراهیمی با اشاره به ارزیابی خود از مذاکرات وین اظهار کرد: اعتقاد دارم که تیم مذاکره‌کننده از دانش خوبی برخوردار است و همه تخصص‌ها در این تیم وجود دارد. مرحله اولی که آنها با اتحادیه اروپا و برخی نمایندگان کشورهای دیگر صحبت کردند، نتایج خوبی به دست آمد، مقدمات خوب انجام شد و رضایت‌بخش بود.

وی افزود: در مراحل بعد نیز با این تخصص و دانش و در کنارش تجربیاتی که از گذشته دارند، معتقدم در مذاکرات با طرفین کم نمی‌آورند. اما باید توجه داشت که از سویی لابی‌گری آمریکا و رژیم صهیونیستی هم کم نیست.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه از الان قابل ارزیابی نیست که آینده چه می‌شود، تصریح کرد: الان با توجه به آنچه از تحلیل‌ها بن دست می‌آید، زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که کارشکنی‌هایی وجود دارد اما در مجموع، تصور می‌کنم خداوند لطف می‌کند و نتایج مثبتی به بار می‌آید.

ابراهیمی در عین حال یادآور شد: اما با لابی‌های آمریکا و رژیم صهیونسیتی و کشورهای ارتجاع نمی‌توان کاملاً مطمئن صحبت کرد. ما باید خوشبین باشیم اما واقعیت این است که تجربیات گذشته نشان می‌دهد که بازیگران غربی شیطنت‌هایی می‌کنند و ممکن است از این منظر در به دست آوردن آنچه می‌خواهیم با مسائلی روبه‌رو شویم.

وی تاکید کرد: معتقدم ایران الان با دست پر وارد میدان شده و تا کنون استدلال‌های ایران منطقی بوده است و همین نوید رسیدن به یک نتیجه مطلوب را می‌دهد و ما نیز به آن امیدواریم.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به شرایط داخل کشور در دوره مذاکرات، اظهار کرد: الان به وحدت انسجام و یکپارچگی همه مردم و صبر و بردباری و تحمل آنان و همراهی‌شان با دولت نیازمندیم تا برخی افراد نتوانند در صف داخلی نفوذ کنند و چه به بهانه آب و چه به بهانه‌های دیگر شاید در میدان دشمن فعالیت کنند.

ابراهیمی تصریح کرد: باید مراقبت کرد تا منافع ملی فراموش نشود و با هماهنگی قوا و مردم و همراهی آنها این ایام طی شود و جلوی نفوذ بدخواهان در صفوف مردم گرفته شود تا به آنچه مطلوب همه است برسیم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • علی
    0

    آخوند ابراهیمی : ما کم نمی آوریم، اینکه مردم در فقر فلاکت زندگی می کنند به ما ربطی ندارد .مابا دست پر وارد شده ایم و تا تحریم ها ادامه دارد ، مشغول چاپیدن خلق الله هستیم .

  • ناشناس
    0

    خدایا چه کسانی در باره چه چیزهایی نظر میدهند !

  • ناشناس
    0

    این حاجی هنوز نفهمیده که کسی برای منطق شما تره هم خورد نمی کنه

  • ناشناس
    0

    وقتی دستمان پر است که پشتوانه ۷۰درصدی مردمی ، و اقتصاد قوی داشته باشیم، و حداقل نصف دنیا با ما روابط عالی تجاری و .... داشته باشند. در حال حاضر، هیات مذاکره کننده ایرانی، هیچگونه قدرتی ندارد چون اقتصاد ایران در آستانه فروپاشی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها