باقری: گزینه ‎های ایران روی میز است/ ویدئو

مسئول تیم مذاکره ایران گفت: در مذاکرات بر این نکته تأکید شد که پیشنهاد‌های ایران درباره دو موضوع رفع تحریم‌های غیرقانونی و موضوع هسته‌ای روی میز است.

باقری: گزینه ‎های ایران روی میز است/ ویدئو

 

منبع: آخرین خبر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • تاا
    2

    این هم عین جلیلی رفته تفریح وهاله نور وتوهم

  • ناشناس
    0

    احتمالا در پشت پرده آقایان آمریکا را تهدید کردند که جلوی صادرات سنگ پا و لنگ را می‌گیرند و آنها هم ترسیدند و رفتند مشورت کنند .

  • حمید
    0

    گزینه های ما روی میز است ؟؟؟ ما پادو های اخوندها هستیم و دستورات انها را اجرا می کنیم و هدف تحریم بیشتر امریکا است تا این جماعت مفتخور که مالکیت ایران را از سال ۵۷ در دست گرفته اند ، بتوانند بیشتر ملت را سر کیسه کنند

  • ناشناس
    1

    اگه كزينه روى ميز بنا بود باشه پس چهل نفر رفتيد اونجا چه ،،،،،،بكنيد مفتخورى ،حق ماموريت

  • ناشناس
    1

    غنی سازی بالای 90 درصد با تمام توان در برابر بد عهدی آمریکا راستی مردم و اصلاحات توضیح نمیدن وقتی جمهوری خواهان میگن باز از برجام جدیدم بیرون میایم چرا این حرف ها رو جدی نمیگیرید تد کروز تام کاتن و دهها سناتور ارشد ایالات متحده از الان میگن برجام جدید عمرش بسیار کوتاهه دفعه قبلم گفتید بلف میزنند اصولا امضای هر توافق با دموکراتها سست و ضعیفه حتی اگر باج زیادی هم بدید مثل برجام.

  • فرهادی
    0

    همه گزینه های ایران در صورت شکست مذاکرات روی میز است ۱- به محض شکست مذاکرات قیمت سکه ودلار ومسکن و ... را برای کاسبان تحریم شبانه چند برابر می کنیم ۲ - تعداد بیشتری از جوانان درمانده خود را به سوی سطل های زباله گسیل می داریم ۳ - نخبگان و فارغ التحصیلان کشور را جهت یافتن شغل به ناچار راهی کشورهای غرب وشرق می کنیم ۴ - به مرزنشینان کشور توصیه می کنیم جهت زنده ماندن حتی به قیمت جان به کولبری و حمالی ادامه دهند ۵ - برقرای ارتباط دیپلماتیک ورسمی با حکومت استبدادی ملا هیبت الله در افغانستان را مورد توجه وبازنگری جدی قرار ی دهیم ۶ - مقدار یارانه ملت معزز وعزتمند را از چهل وپنج هزار تومان به شصت هزار تومان افزایش می دهیم ۷- مجددا مبلغ یک میلیارد دلار به جناب اقای مخبر دزفولی می دهیم تا پروژه شکست خورده واکسن برکت را ادامه دهد به کوری چشم سازندگان فایزر واسترازنکا و....۸ - به توصیه مغز نخبه ومسئول اقتصادی دولت فخیمه جناب محسن رضایی چند هزار امریکایی را درخلیج فارس به گروگان می گیریم و در ازای هریک میلیاردها دلار می ستانیم واز این طریق مشکل بی پولی فقر را حل می کنیم ۹ - غذای معروف وتوصیه ای جناب علم الهدی به ملت درمانده را بنام اشکنه ثبت جهانی می کنیم ۱۰ - وبالاخره سندهای اقتصادی سیاسی ۲۵ ساله با کمونیست ومائو ئیست دیروز و برادران امروز را به جای ۲۵ سال ۵۰ ساله می کنیم .

  • عادل
    0

    شانس اوردن شما به انها فرصت دادید وگرنه نابود میشدن

  • ناشناس
    0

    ایران جهان سومی تحت تحریم و مجازات آمریکا و اتحادیه اروپا و بعضاً تحت تحریمهای بین المللی مگر جز پناه بردن و باج دادن به چین و روسیه گزینه دیگری هم بر روی میز دارد؟!

  • من
    0

    اینو که تلفنی هم میتونسید بهشون بگین ۴۰ تا آدم نمی‌خواست.مفت خورها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها