مدیرعامل دیوار به حبس قطعی محکوم شد

مدیرعامل دیوار به حبس قطعی محکوم شد.

مدیرعامل دیوار به حبس قطعی محکوم شد

سایت دیوار در بیانیه ای نوشت: متاسفانه به‌رغم پیگیری‌های حقوقی و قانونی متعدد، حکم مجازات زندان برای مدیرعامل دیوار، اشکان میرآرمندهی، در دادگاه تجدیدنظر تهران تایید شد. ‌عنوان اتهامی این حکم «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشاء از طریق جذب زنان تن‌فروش» است؛ این در حالی است که خدمات دیوار همواره تحت قوانین موجود در کشور و نظارت نهادهای ذی‌ربط بوده است. در این پرونده نیز آگهی‌های موضوع اتهام دارای هیچ محتوای غیرقانونی نبوده و محکومیت دیوار صرفا بر اساس اقداماتی است که اشخاص ثالث در فضای خارج از این پلتفرم انجام داده‌اند.

دیوار همواره تلاش کرده تا جای ممکن از انتشار محتوایی که حتی شائبه انگیزه‌های نامناسب دارند جلوگیری کند و به همین دلیل صرفا در سال ۱۳۹۹ حدود ۵۶ میلیون آگهی‌ (۲۰ درصد آگهی‌های بررسی شده)‌ به دلیل نقض قوانین، گزارش کاربران یا دستور قضایی رد شده است. بدیهی است دیوار امکان بررسی انگیزه، سوءنیت و سابقه احتمالی یکایک ۴۴ میلیون کاربر استفاده‌کننده از این پلتفرم را ندارد و به همین دلیل باید بین مسئولیت پلتفرم و کاربر آگهی‌دهنده تمایز حقوقی قائل شد.

دیوار ضمن ابراز تاسف شدید از صدور حکم قطعی حبس برای مدیر عامل مجموعه و ابراز نگرانی از تبعات آن بر عملکرد خود، همکاران و سایر کسب‌وکارهای اینترنتی، بیش از هر چیز نگران تاثیری است که این حکم بر امید و انگیزه جوانان متخصص این سرزمین می‌گذارد. با این حال ما کماکان تلاش می‌کنیم از معدود ظرفیت‌های حقوقی باقی‌مانده استفاده کنیم تا این حکم توسط بالاترین سطح دستگاه قضایی نقض شود.

منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    2

    دیوار رسانه ای فعال ومتعهد است اگر هرز گاهی آگهی هایی ثبت میشود بدین ترتیب که خریدار انواع لباس زیر دست دوم زنانه خریداریم ربطی به دیوار ندارد اگر خلافی شده عاملان آن قابل پی گیری هستند مگر میشود یکی از کار کنان قوه قضاییه خلافی کند ورییس قوه قضاییه را محاکمه کنند؟

  • ناشناس
    7

    اتفاقاً حکم کاملاً درست است ضمن اینکه دیوار بدلیل عدم برخورداری از قیمت منصفانه در هر برند خودرویی یکی از دلایل نابسامانی قیمت خودروهای دست دوم و کارکرده است. در این اپلیکیشن بعضا قیمت هایی را مشاهده خواهیم کرد که هوش از سر آدم می برد در حالیکه قیمت منصفانه آنها بسیار کمتر از این قیمتهای بی در و پیکر است

  • ر
    0

    وزیر فرهنگ و ارشاد باید محاکمه بشه یا مدیرعامل دیوار؟؟؟؟!!!

  • علی
    1

    محاکمه مدیر عامل دیوار به علت اگهی های نامناسب کاربران مثل محاکمه مدیر عامل ایران خودرو به علت انجام روابط نامشروع در خودروهای ساخت ایران خودرو میباشد . مدیران واتس اپ و تلگرام و اینستا شانس اوردن دم دست قضات محترم ما نیستن وگر نه به علت هفالیت نامناسب کاربران حبس ابد رو کم کم میگرفتن.

  • دومان
    0

    درصد کدوم ارگان یا زالو یا زالو زاده رو نداده !!!؟؟ هرچیزی گره ای از مشکلات مردم رو باز کنه رژیم میره سر وقتش لعنت و نفرین ابدی برشما...ظلم پایدار نیست و طوفان نزدیک

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اصل جرم دیوار ارایه خدمات شبانه روزی رایگان است که در ایران صداقت داشتن وکار مردمی کردن عملٱجرم است

  • ناشناس
    0

    عنوان اتهامی خیلی مضحکه.

  • مهدی
    0

    پس کسی که نیاز دارد حالا به هر دلیلی چه کار باید بکند شما اول راه حل براش پیدا کن بعد محاکمه بکن به هیچ وجه نمیشه جلو اینو گرفت .

  • تدبیر برای ایجاد امید
    0

    در سایت دیوار هم متاسفانه،در مورد هر معامله ای،حساب و کتاب هم وجود نداره وهر کس هر قیمتی دلش می خواهد می زنه که این ظلم وبی انصافیه،و خود بخود این بی بندباری قیمت در سایت هم خودش یک نوع تبلیغ،و درنتیجه منشأ فساده،که باید فکری به حالش کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها