رییس سازمان بسیج رسانه کشور:

فعالان رسانه‌های گروهی پیگیر مطالبه‌ مردم باشند

رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: فعالان رسانه‌های گروهی بر حسب رسالت تاریخی و اجتماعی خود، نیازها و مطالبه‌ های مختلف مردم را برای رفع مسایل و مشکل آنها به جد پیگیری کنند.

فعالان رسانه‌های گروهی پیگیر مطالبه‌ مردم باشند

عباس محمدیان پنجشنبه شب در آیین تجلیل از صاحبان ۲۶ اثر برتر رسانه‌های گروهی جشنواره رسانه‌ای ابوذر در یزد افزود: فعالان خبر و گزارش فارغ از دیدگاه جناحی و گروهی برای رفع مشکل و رفع نیازهای مردم مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه فعالان رسانه‌ها باید مواظب باشند تا در دام گروه‌گرایی و جناح‌بازی قرار نگیرند، ادامه داد: باید تمامی هم و غم رسانه‌ها تلاش برای خدمت به مردم و تحقق اهداف انقلاب اسلامی باشد.

رییس بسیج رسانه کشور: رسانه‌های گروهی مطالبه‌ مردم را پیگیری کنند

این فعال رسانه اظهار کرد: تحقق عدالت اجتماعی در کشور و اقدام موثر برای زنده نگه داشتن شعارهای اصیل انقلابی جزو رسالت ها و وظیفه مهم نمایندگان رسانه‌های گروهی در کشور است .

محمدیان با اشاره به اینکه نباید یک شبه منتظر اصلاح امور مختلف جامعه  باشیم گفت: رسانه‌های گروهی مردم را در جریان واقعیت‌های مختلف کشور به خصوص برای مردم و جوانان قرار دهند.

به گفته وی باید دولت و مسئولان به دلیل اهمیت موضوع نگاه ویژه به رسانه‌ها و فعالان این بخش داشته باشند و برای رفع مشکل آنها اقدام لازم را انجام دهند که این مورد موضوع مهمی است .

رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: رسانه‌های گروهی باید گفتمان نظام و انقلاب اسلامی را به نحو مناسبی در جامعه و بین اقشار مختلف بیش از گذشته ترویج کنند.

رییس بسیج رسانه کشور: رسانه‌های گروهی مطالبه‌ مردم را پیگیری کنند

محمدیان به جنگ تمام عیار دشمنان علیه انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از رسانه‌های گروهی در اختیار خود اشاره کرد و گفت: باید برای مقابله با هجمه فرهنگی و رسانه‌ای استکبارجهانی  جدی وارد عرصه کار شد.

همچنین سرتیپ رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر یزد به اهمیت نقش رسانه‌های گروهی در کشور و تبیین برکت‌های نظام و مقابله با هجمه های خبری دشمنان اشاره کرد.

در پایان این جشنواره که در سالن شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد از صاحبان آثار  برتر رسانه‌های گروهی استان با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد که کاظم شاملو خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی یزد در بخش یادداشت رتبه نخست و در بخش تیتر رتبه سوم این جشنواره را کسب کرد .

اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر یزد به همت سازمان بسیج رسانه و با مشارکت خانه مطبوعات استان و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری از چهارم مهرماه امسال آغاز به کار کرد.  

دوم آذرماه جاری علی‌محمد پارساییان ،رییس سازمان بسیج رسانه سپاه الغدیر یزد گفته بود که از میان ۱۷۵ اثر ارسالی از سوی فعالان رسانه‌های گروهی به دبیرخانه جشنواره ملی ابوذر استان بعد از بررسی ۶۸ مورد به بخش داوری راه یافت و آثار منتخب در اختیار داوران قرار گرفت که پس از بررسی دقیق نفرهای برگزیده انتخاب می‌شوند و آثار برگزیده به جشنواره ملی ارسال و داوری می‌شود، به همین  دلیل حساسیت داوری‌ها بسیار بالاست.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها