کنایه جنتی به رئیسی: در این مملکت نباید کسی شب گرسنه بخوابد

دبیر شورای نگهبان گفت: باید قدردان مردم باشیم و تا آنجا که می‌توانیم مشکلات اقتصادی را کم کنیم، نباید در این مملکت کسی پیدا شود که شب را گرسنه بخوابد.

کنایه جنتی به رئیسی: در این مملکت نباید کسی شب گرسنه بخوابد

 احمد جنتی از ظهر امروز چهارشنبه (۳ آذر ۱۴۰۰) طی سخنانی در جلسه این شورا با اشاره به تشکیل بسیج در ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) ضمن تبریک هفته بسیج گفت که خداوند را برای این نعمت الهی شاکریم.

وی ادامه داد: تشکیل بسیج از هوشیاری حضرت امام خمینی (ره) بود که باید قدر این نعمت را بدانیم و تلاش کنیم این روحیه را در خودمان حفظ، تقویت و به جوانان منتقل کنیم.

دبیر شورای نگهبان درباره فعالیت‌های بسیج تصریح کرد: بسیج در همه عرصه‌های نظامی، خدماتی و جهادی حضور موفقی دارد و متعلق به همه اقشار مردم است که باید همیشه محفوظ بماند.

جنتی افزود: خوشحالیم که بچه‌های انقلابی روحیه بسیجی دارند و هر جا اتفاقی مثل سیل و زلزله رخ دهد، در صحنه حضور دارند و به کمک مردم می‌آیند و این روحیه بسیجی است که همه را در صحنه حاضر می‌کند.

وی با بیان اینکه روحیه بسیجی یک روحیه اسلامی و انقلابی است که باید در همه عرصه‌ها و دستگاه‌ها همچون دولت، مجلس، قوه قضائیه، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، مدارس حاکم شود، گفت: دانشجوی ما باید با روحیه بسیجی وارد میدان مسئولیت شود.

 جنتی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات اقتصادی و معیشتی اشاره و با بیان اینکه اگر روحیه بسیجی حاکم باشد همه مشکلات حل می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئولین باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی به کار گیرند.

وی افزود: این مردم که همه چیزشان را در راه اسلام و انقلاب فدا کرده‌اند و در همه صحنه‌های دفاع از اسلام و انقلاب حاضر بوده‌اند، باید مشکلاتشان برطرف شود.

دبیر شورای نگهبان یادآور شد: باید قدردان مردم باشیم و تا آنجا که می‌توانیم مشکلات اقتصادی را کم کنیم، نباید در این مملکت کسی پیدا شود که شب را گرسنه بخوابد.

جنتی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله خداوند کمک کند تا با تاسی از امیرالمومنین علی (ع) به مردم، اسلام و انقلاب خدمت کنیم و خداوند این مملکت را حفظ و مسئولین را توفیق خدمات صادقانه عطا کند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • ناشناس
    0

    طفلکی حد اعلای وظیفه کشور داری را در حد گرسنه نخوابیدن مردم می داند که تازه در انش هم لنگند!

  • ناشناس
    0

    از اول قرار نبود از بسیج علیه مردم استفاده شود. بسیج زمانی که در برابر دشمن خارجی قد علم کرد، اسمش به حق مدرسه عشق بود. ولی الان چی؟؟؟؟ ایا در صف مردم است یا در برابر مردم و در صف صاحبان قدرت و ثروت؟؟؟؟. قضاوت با صاحبان فکر و اندیشه. درود بر شرف بسیجیان مردمی و فدایی ملت .

    نظرات شما -
    • 0

      البته اگه پیدا بشه

    • 0

      خب دستور بفرمایید جان بر کفانتان گرسنگان با درو فرمایند تا گرسنه ای نماند

  • مرادبیگ
    0

    خوب بود

  • ناشناس
    1

    با این تفکر که فقط ملت گرسنه نخوابند بجای نخواهیم رسید باید با ان تفکر که ملت سیر ودرارامش واسایش بخوابندمملکت را اداره کرد

  • م
    0

    یکی از چالش‌های بزرگ حکومت‌های خاورمیانه این است که سران آن چند سال به چند سال با آرای مستقیم مردم عوض نمی‌شوند. اگر امثال جنتی مدیریت شان ناپیوسته بود، شاید مردم با شکم گرسنه نمیخوابیدند. باندبازی و قبیله گرایی و ... با مدیریتهای پیوسته چندین ساله شکل میگیرد که آفتی برای اداره امور کشور است. هر پنج سال به پنج سال باید تمامی مدیران حکومتی از بالا تا پایین چه خوب، چه بد تعویض شوند، چون غیرمعصوم هستند و اشتباهات سهوی آنان در مقام مدیریت ، کمر مردم را میشکند‌، البته اگر منافقین نفوذی اجازه بدهند‌.

  • سامان بیگ
    3

    من یکیو می شناسم شبها گرسنه میخابه اونوقت شما که حاکمید چند نفر رو میشناسید؟!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      شما که یقین دارید یک نفر و میشناسیدکه گرسنه میخابه !چرا کمک نکردید و با اون وضع وحالت طرف و رها کردین!!و شما حاظر شدید سرتونو تو بالش بزارید!!

    • ناشناس
      1

      بلفرض مثال شما میشناسین ولی قادر به کمک نیستین :ایا نبایستی این موضوع و حداقل به مسجد محل در جریان میزاشتین!
      اگر هم بحث تیکه انداختن به مسولانه که بحثش جداست.

  • قوقولی قوقو
    2

    در این مملکت هیچ کدام از گرسنگان زمان شاه شب گرسنه نمیخوابند.

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    چهل و چهار سال زمان کمی نیست !!!
    ابن مدت و وضعیت اسفبار کشور از نظر موقعیت جهانی و انزوای کامل و همچنین زندگی فلاکت بار و بسیار سخت مردم نشان داد که این قشر و نظام و دولت فعلی اینکاره نیست و باید کار دست باسوادان و کاردانان و دلسوزان باشد. ادامه این سیاست های داخلی و خارحی و اقتصادی و سیاسی کنونی برای مردم و کشور واقعا سم است و باید تجد ید نظر اساسی و منطقی و دور از تعصب صورت گیرد..

  • هادی
    0

    اقای جنتی همه شما مقصریید که این وضع اقتصادی برای کشور درست کردیید چرا که چهل سال است باهمه جهان سر جنگ وناسازگاری دارید وضربه ان را ملت بدبخت می خورند چرا کشور باید در تحریم باشد بااین همه ثروت چرا چون اقایان مدیریت درستی در اداره کشور ندارید والان خودجنابعالی با عمر 100ساله هنوز حاضر نیستید از پست وریاست دست بردارید مگر کشور افراد دیگر نیستند که شما پست را تحویل دهید چرا پس دم از مردم می زنید واشک تمساح می ریزید برای معیشت مردم خواهشا گلو پاره نکنید مردم شماها را می شناسند

  • ناشناس
    0

    مسؤولین و مدیران مملکتی حقوق، مزایا و پاداش های چند صد میلیونی خود را کاهش داده و همسان کارگران و کارمندان ارشد نمایند و برخی از آنها دست از غارت و چپاول بیت المال بردارند آنوقت خواهید دید یکنفر شب گرسنه سر بر بالین نخواهد گذاشت!

  • ناشناس
    0

    قبل از انتصاب میخواستی نصیحتش کنی نه حالا کنایه بزنی

  • د
    0

    اگر مردم با شکم سیر بخوابند، اون وقت هوس چیزهای دیگری هم میکنند، که اون چیزها اون موقع برای امثال شما کمیاب خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها