سفر هیأت مغربی به فلسطین اشغالی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از سفر یک هیأت مغربی به فلسطین اشغالی به دعوت وزارت خارجه این رژیم خبر دادند.

 سفر هیأت مغربی به فلسطین اشغالی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که یک هیأت مغربی از روز یکشنبه وارد فلسطین اشغالی شده است.

شرکت رادیویی و تلویزیونی رژیم صهیونیستی (KAN) با اعلام این خبر از افشای نام اعضای این هیأت خودداری کرد و تنها گزارش داد که این هیأت شامل اصحاب رسانه و نمایندگان جامعه مدنی هستند که به دعوت وزارت خارجه اسرائیل به فلسطین اشغالی سفر کرده‌اند.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، «دیوید گوورین» سفیر رژیم صهیونیستی در مغرب نیز اواسط ماه جاری میلادی در حساب توئیتری خود نوشت که با هیأت هشت نفره مغرب پیش از سفر به فلسطین اشغالی، دیدار کرده است.

وی افزود که این هیأت که شامل روزنامه‌نگاران و نمایندگان جامعه مدنی مغرب هستند در روزهای آینده به دعوت وزارت خارجه اسرائیل به فلسطین اشغالی سفر خواهند کرد.

گوورین همچنین گفت که سفر هیأت مغربی به فلسطین اشغالی در راستای تقویت همکاری فرهنگی، رسانه‌ای و اجتماعی دو طرف صورت می‌گیرد.

رژیم صهیونیستی و مغرب اواخر سال گذشته پس از توقف روابط دو طرف در سال ۲۰۰۲، بار دیگر روابط خود را ازسر گرفتند.

آگوست گذشته در جریان سفر «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به مغرب، سفارت این رژیم در رباط پایتخت مغرب افتتاح شد.

از سوی دیگر رسانه‌های فلسطین گزارش دادند که روز یکشنبه در زمان وقوع عملیات شهادت‌طلبانه در نزدیکی مسجدالأقصی، هیأت مغرب در قدس اشغالی حضور داشته است.

روز یکشنبه «فادی ابوشیخدم» از ساکنان اردوگاه «شعفاط» در قدس و یکی از آموزگاران مدرسه الراشدیه، که به اعلام جنبش حماس از رهبران این جنبش در قدس به شمار می‌رفت، در حالی که برای لو نرفتن لباس ویژه یهودیان حریدی را پوشیده و سلاح «کارلو» در دست داشت، در نزدیکی باب السلسله، موفق به انجام یک عملیات استشهادی شد که طی آن یک شهرک‌نشین صهیونیستی به هلاکت رسید و چهار شهرک‌نشین و نیروی نظامی صهیونیست زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها