در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت

تاکید رئیس جمهور بر اهمیت منطقی شدن نرخ کالاهای اساسی

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، وزیر صنعت، معدن و تجارت گزارشی از اقدامات ستاد تنظیم بازار در زمینه کنترل قیمت ها بویژه اقلام خوراکی بیان کرد.

تاکید رئیس جمهور بر اهمیت منطقی شدن نرخ کالاهای اساسی

در جلسه یکشنبه شب ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست ابراهیم رئیسی، گزارشی از وضع شاخص‌های کلان اقتصادی کشور و روند تنظیم بازارهای مختلف ارائه شد.

در این گزارش، وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تشریح اقدامات ستاد تنظیم بازار در زمینه کنترل قیمت‌ها به‌ویژه اقلام خوراکی تصمیمات این ستاد را در جهت تثبیت بازار موثر دانست.

رییس جمهور با تاکید بر اهمیت ثبات در بازار و منطقی شدن نرخ کالاهای اساسی تداوم اجرای تصمیمات ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و ستاد تنظیم بازار را ضروری خواند.

در این جلسه همچنین گزارشی از روند افزایش تولید خودرو در کشور ارائه و راه های تقویت تولید داخلی با استفاده از سرمایه‌های مردمی بررسی شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • هه
    0

    تا وقتی کالا ها به اساسی و غیر اساسی تقسیم میشود و اجازه گران فروشی به یه عده و تحمیل قیمت گذاری به یه عده دیگه داره میشود وضع همین باید فکر به حال رابطه سازنده و با جهان و وضع اقتصاد شکست خورده کشور کرد که با وجود شما بی لیاقتان امکانپذیر نیست

  • سامان بیگ
    0

    لایک به آقای رئیسی.منم به ثبات قیمت ها تاکید میکنم ولی این به حرف نیست فقط ! ایجاد کنید ثبات قیمت را بر ر مبنای دلار ۱۰ تومنی.امروز کشور ترکیه با سقوط های پی در بی اقتصادی سالجاری و حتی بحران مشروعیت حزب عردوغان تازه به ده لیر در مقابل یک دلار رسیده بعد همون ۱ دلار داخل کشور جنابعالی ۲۸۰۰۰۰ریال😶😶😶چراااا👀👀👀 مشکل چیه؟ کارشناسانی که باید امور کشور و اقتصاد و فرهنگ را سامان بدهند کجا هستند ؟همشون مهاجرت کردند در کشورهای دیگر از نظر علمی و مدیریتی میدرخشند و کشورهای دیگران را آباد میکنند.از جلوگیری از ورشکستگی اقتصادی ترکیه با خرید املاک بگیر تا تجارت در دبی و آمریکا و آسیا تا اجرای پروژهای منحصر به فرد علمی و فضایی و حتی انتخاب بعنوان مجلس کشور ها.جراحی بزرگ در ایران فقط سپردن کار به کاردان است.جامعه دانشگاهی باید در قدرت هم دولت و هم مجلس حضور موثر داشته باشند شاید بتوانند با مراوده با جهان مشکلات را حل کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها