تماس تلفنی وزیر خارجه سوریه با امیرعبداللهیان

وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی همتای سوری ضمن گفتگو درباره مناسبات دوجانبه و اعزام توریسم گردشگری و زیارتی به سوریه از فیصل المقداد برای سفر به تهران دعوت کرد.

تماس تلفنی وزیر خارجه سوریه با امیرعبداللهیان

فیصل المقداد، وزیر امورخارجه سوریه در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان از بازگشت سلامت وی ابراز خرسندی کرد.

وی در این تماس، سلام گرم بشار اسد رئیس جمهور عربی سوریه به ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران را ابلاغ کرد.

وزرای امور خارجه دو کشور آخرین مناسبات دوجانبه، همکاری های اقتصادی، اعزام توریسم گردشگری و زیارتی بین دو کشور را بررسی و برخی موضوعات منطقه ای را مورد توجه قرار دادند.

در این گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه کشورمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت، از فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه برای سفر به تهران دعوت به عمل آورد.

گفتنی است در زمان ابتلای امیرعبداللهیان به کرونا، وزیر خارجه سوریه جویای حال وی شده بود.

امیرعبداللهیان بعد از تصدی وزارت خارجه تاکنون دو سفر به دمشق داشته و در اظهاراتی در سفر دومش اعلام کرد که فیصل المقداد بزودی به تهران سفر خواهد کرد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سامان بیگ
    0

    دعوت به توریسم از سوی سوریه نه تنها از ایران بلکه از همه کشورها بخاطر تجارت مربوطه صورت میگیرد ولی بهتره وزیر خارجه از سوریه بخاطر عدم خرید فولاد وهمچنین لغو فرداد خرید محصولات خودرو ایرانی علیرغم سرمایه گذاری سنگین ایران خودرو سایپا و تجهیز سه کارخانه خط تولید انواع سواری در آن کشور توضیح بخواهد ما اینقدر در سوریه و عراق هزینه کردیم بهترین سرداران رزمی کشور ایران در سوریه به شهادت رسیدند باید سوریه را وادار به جوابگویی کنید و منافع کشور را در نظر بگیرید.اهلا و سهلا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها