رهبر انقلاب درگذشت مجتهد شبستری را تسلیت گفتند

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم مجاهد حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محسن مجتهد شبستری را تسلیت گفتند.

رهبر انقلاب درگذشت مجتهد شبستری را تسلیت گفتند

متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم مجاهد جناب حجة‌الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محسن مجتهد شبستری رحمةالله علیه را به خاندان گرامی و فرزندان ارجمند و همه ارادتمندان ایشان در تهران و آذربایجان تسلیت عرض می‌کنم. این عالم بزرگوار از جمله موفق ترین روحانیون فعال در خدمات اجتماعی و هدایت عمومی و اداره‌ حوزه‌های علمیه در تهران و تبریز بودند. تلاش ها و زحمات ایشان در دوران طولانی امامت جمعه‌ تبریز فراموش نشدنی است و آثار ماندگار آن مرحوم در حوزه‌ علمیه‌ تهران و غیره موجب جلب رحمت الهی به ایشان است ان‌شاءالله. از خداوند متعال مغفرت و علو درجات این عالم بزرگوار را مسألت می کنم.

سید علی خامنه‌ای

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    به خبر فوری در باره موضوع:/انتقاد از زرق و برق و تشریفات حرم امام خمینی (ره)/ دوشنبه01/09/1400
    ---
    امام خدا پرست انقلاب را به دیوارهای مرمرین و آیینه کاری شده چه نیاز؟؟؟!!!
    ---
    اگر امام خمینی رضوان الله تعالی علیه برای کاخ نشینی و رسیدن به زرق و برق کاخهای آیینه ای مرمرین دنیا انقلاب کرده بود در همون دوران زندگی پس از انقلاب بسادگی می شد بهترین کاخهای خالی طاغوتان را مانند روش بسیاری از مسئولان حال و گذشته ی پس از انقلاب در اختیار ایشون قرار داد و هرگز در خانه قدیمی مخروبه در حسینیه جماران سکونت نمی گزید.
    امام راحل با سکونت در آن مخروبه خواست مانند نیاکان مطهر خود از امامان عترت پیامبر علیهم صلوات الله ؛ نخست به مسئولان جدید کشور سپس به همه ی ملت ایران بیاموزد که کاخ نشینی هیچ ارزشی به انسانهای مؤمن نمی افزاید و وبال آن بی نهایت بیش از لذت سکونت چند روزه در کاخهای مرمرمین آیینه کاری شده ی رو به زوال دنیااست .
    افسوس که اکثر مسنولان ضعیف الایمان پس از انقلاب با فریب و ترفندها و دسیسه های دشمنان بیگانه ؛ با رها کردن ده ها میلیون از اقشار بی پناه ملت در فلاکت تنگناهای روز افزون ؛ حتی اندک ایمان خود را به زرق و برقهای پوشالی روبه زوال دنیا باختند و آخرت را به پای دنیای فانی قربانی کردند و فرختند ؛ و خسروا الدنیا و الآخره و ذلک هو الخسران المبین؟؟؟!!!
    حالا هم دولتیان ؛ خانه های چند صد میلیونی را با منت به جیب خالی موریانه زده ی مردم بی نوا برسم فروش عرضه می کنند و حسرت مرگ بار این بی نوایان را افزایش می دهند و روز به روز وخیم تر می کنند؟؟؟ً!!!
    تمام ثروتهای و دارییهای ملی بحکم خداوند مهربان از آن ملت است که تنها قوام بی بدیل وجود و بقای کشور و نظام و دولتها است ولی دهها میلیون از آحاد اقشار این ملت بی نوا باید با حسرت یک وعده غذای خوب سر روی بالینهای چرک و پینه خورده شبهای سخت خود را سپری کنند؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها