حقوقدان اصلاح‌طلب:

باید تا کمر در برابر اژه‌ای خم‌شده و از او تشکر کنم

یک حقوقدان اصلاح‌طلب گفت: آقای اژه‌ای کارستان کرده است، وی مستقیم به بندهای امنیتی رفته و با مجرمینی که قطعاً جرم انجام داده‌اند به‌صورت مستقیم گفتگو می‌کند؛ من شنیده‌ام که پس‌ از این دیدارها تغییراتی روی‌ داده است.

باید تا کمر در برابر اژه‌ای خم‌شده و از او تشکر کنم

نعمت احمدی در خصوص غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس جدید قوه قضائیه در گفتگویی، اظهار داشت:

عملکرد آقای اژه‌ای را چگونه تحلیل می‌کنید؟

آقای اژه‌ای کارستان کرده است، ایشان مستقیم به بندهای امنیتی رفته و با مجرمینی که قطعاً جرم انجام داده‌اند به‌صورت مستقیم گفتگو می‌کند؛ من شنیده‌ام که پس‌ازاین دیدارها تغییراتی روی‌داده و این نشان می‌دهد این دیدارها تشریفاتی نیست. من باید تا کمر در برابر اژه‌ای خم‌شده و از او تشکر کنم. من بشدت از او حمایت می‌کنم؛ برخی برای این حمایت شدید به من می‌خندند.

جرقه آبان ۹۸ را روحانی زد/ خانواده برخی از کشته‌شدگان مورد سوءاستفاده رسانه‌های خارجی قرار گرفتند/ دادگاه انگلیسی آبان مضحک بود/ مردم در خیابان مصی علی نژاد را لعنت می‌کنند/ ماجرای شکنجه در زندان کذب محض است/ باید تا کمر در برابر اژه‌ای خم‌شده و از او تشکر کنم

** چه کسانی شمارا استهزا می‌کنند.

رفقای وکیل.

** باورتان می‌شد آقای اژه‌ای این‌چنین عملکردی داشته باشند؟

بدون تعارف بگویم؛ روز اول انتخاب ایشان من نوشتم إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ... َ.

** چرا چنین حرفی زدید؟

گمان نمی‌کردم ایشان چنین شخصیتی داشته باشند؛ واقعاً کارهای بزرگی انجام‌شده است.

** پس یک حلالیت لازم دارد از ایشان بگیرد (با خنده)

به ایشان گفته‌ام و حتی نوشته‌ام از ایشان عذرخواهم! ایشان قلبی رئوف و پاک دارد.

** در ماجرای ۲۵ آبان آقای رئیسی به زندان‌ها سرزده و پرونده‌ها بررسی می‌کردند؛ آقای اژه‌ای نیز به‌صورت مستقیم پرونده‌ها را مطالعه کرده و حتی با خانواده برخی مجرمین دیدار کرد.

روسای قوه قضائیه همگی مجتهد بوده‌اند؛ اما برخی طرح‌های حقوقی توسط مشاورین این روسا به‌درستی تبیین نمی‌شد؛ اما در سال‌های اخیر افرادی در قوه قضائیه توسط رهبر انقلاب منصوب شدند که هم مجتهد بودند و هم حقوق‌دان بودند. شنیده‌ام که آقای اژه‌ای گفته است آیت‌الله نیست؛ اما ایشان حتماً آیت‌الله حقوق هستند.

منبع: مشرق
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • كيوان
    6

    اژه اي دوستت داريم

  • قلندر واقعی
    1

    تا کمر خم بشی یعنی چه؟ آبروی اصلاح‌طلبان را بردی کار آقای اژه ای درسته اما وظیفه خود را انجام داده درود بر خودم آزاد مرد مردستان

  • هفت لنگ بختیاری
    4

    پاخه خوار

  • ناشناس
    0

    اگه دروغ هست راست باشه اگر هم راسته خدا خیرش بده

  • منتظر
    0

    اگه با مسببین وضع موجود و رانتخواران هم برخورد قاطع و سریع کرد من هم با شما موافقم...

  • پدر
    0

    حقوق دان اصلاح طلب ... با اين نوع سبك نوشتاري مشخص است كه خرتان يكجايي گير كرده و نياز به اين پاچه خواري داريد ... قوه قضائيه نياز به سركشي ندارد نياز به يك پاكسازي و تغييرات كلي در قوانين دارد . نياز به تغيير در ساختار و تفكر قضايي دارد . هر گاه مجرمين واقعي دستگير و مجازات شدند و كارگران و معلمين و مخالفين سياسي آزاد آن وقت شايد مردم به حرف هاي شما صحه بگذارند . كه مطمئنا اين چنين نيست .

  • ناشناس
    0

    طفلکی کارش یه جایی بد گیر داره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها