تاکید سران قوا بر تداوم تلاش هماهنگ برای بهبود معیشت مردم

در نشست هفتگی سران سه قوه بر ادامه تلاش‌های همه قوا برای بهبود معیشت مردم تاکید شد.

تاکید سران قوا بر تداوم تلاش هماهنگ برای بهبود معیشت مردم

در نشست سران قوا که عصر امروز شنبه و به میزبانی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه برگزار شد، مهم‌ترین مسائل کشور به ویژه موضوعات اقتصادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست حجج الاسلام رئیسی و محسنی اژه‌ای روسای قوای مجریه و قضائیه و همچنین محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه بر ادامه تلاش‌های هماهنگ خود در راستای بهبود معیشت مردم تاکید کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • آدم شناس
    0

    نشستند از داستانهای جنگهای 1400 سال پیش با کفار گفتند .بعد به صرف چای و شیرینی فلاسک چای و جبعه شیرینی را خالی کردند.

  • پس چی شد؟
    1

    آقایون تاکید دقیقا یعنی چی؟؟لطف کنید روشن بفرمایید کی و چطور چون با تاکید شما شکم مردم سیر و مشکلاتشون حل نمیشه با تشکر از زحمات شما.....

  • نظر
    0

    جمع كنيد اين خيمه شب بازي رو...هر وقت كاري كرديد و نتيجه رو ديدن مردم،رسما اعلام كنيد ما اين كار رو كرديم!

  • عدالت
    0

    افتابه لگن 7 دست شام ونهارهیچی ؟

  • حامد
    0

    حالا دیدید که مردم فهمیدند شعارهایتان پوشالی وبرای جذب رای بود ، قالیباف که زبانش قفل شده معلوم شد که تخریب دولت روحانی را سکوی پرش به ریاست خود می دانستید وگرنه اوضاع بد از گذشته شده است.

  • علی طهرانی
    0

    صد روز گذسشت و همه چیز از بدترین روزای دولت روحانی هم بدتر شد نرخ ارز تورم گرفتاری مردم بیکاری فقر و شعارهایی که به هیچکدام عمل نشد همین چند روز پیش ماشین کارخانه گرانتر شد ولی به چه علت خدا اند شعارهای بورس و قیمت کالاها چیشد هیچ کلا فقط اومدن دوستان که حکومت رو یکدست کنن و غیر خودیا رو از پای سفره انقلاب بلند کنند سهم خودشون بیشتر شه وگرنه که هیچ کار دیگه ای برای مردم نکردندتو این صد روزه بقیشم همینطور خواهد گذشت به ملت

  • علی
    0

    تا زمانی که قیمت ارز نزولی نشود، و به زیر ده هزارتومان نرسد، هیچ گشایشی در معاش مردم حاصل نمی شود. با جلسه و حرف و بیان مشکلات هیچ مشکلی از مردم برطرف نمی‌شود. با دوستی با دنیا ، و گذشت و مهر و محبت می‌توان دنیا را جذب کرد. با تهدید، گردن کلفتی و عربده کشی و بگیر و ببند و وحشت آفرینی، هیچ مشکلی حل نمیشود، و زیرساخت‌های مادی و معنوی کشور منهدم خواهد شد. بعضی وقتها، عقب نشینی مقدمه پیروزی است، و هر عقب نشینی ، شکست و نابودی نیست. البته می‌توان آنقدر این وضعیت را ادامه داد تا دیگر هیچ توانی برای مردم باقی نماند، و زمینه اشغال کشور فراهم شود، و کشور صحنه تاخت و تاز بیگانگان به بهانه های واهی گردد.

  • آلن
    0

    ما را به خیر تو امید نیست ، شر مرسان!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها