رئیسی: راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم است

رییس جمهوری با بیان اینکه دشمنان راهبرد مأیوس کردن مردم را در پیش گرفته‌اند، گفت: آنان از اینکه فضای امیدواری در کشور ایجاد شده ناراحت و عصبانی هستند و با طرح ادعاهای غیرواقع به دنبال ایجاد یأس در بین آحاد مردم هستند.

رئیسی: راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم است

 سید ابراهیم رئیسی امروز یکشنبه در جلسه هیأت دولت با اشاره به طرح شبهات مختلف در رسانه‌ها از جمله موضوع توجه بعضی از وزرا نسبت به انتصاب بستگان خود، گفت: وزرا و مسئولان اجرایی به خبرسازی و ادعاهای کذب، بلافاصله پاسخ دهند و اجازه ندهند ذهنیت منفی در جامعه بوجود آید.

رییس جمهوری تاکید کرد: هدف از تکرار شبهات، ایجاد یأس و ناامیدی در بین آحاد مردم است و در این زمینه متأسفانه بعضی‌ها نادانسته با راهبرد دشمن همراهی می‌کنند.

رئیسی افزود: مسئولین ضمن اینکه مراقب هستند وارد حاشیه‌های کاذب نشوند باید به افکار عمومی اهمیت قایل شوند و به شبهات، پاسخ مستند و مستدل بدهند.

رئیسی تبعیض در پرداخت حقوق و قراردادهای کاری مختلف در سازمان‌ها و ادارات دولتی را غیرقابل قبول دانست و تأکید کرد: یکی از جلوه‌های مهم اجرای عدالت در دولت سیزدهم نظام عادلانه پرداخت است و باید همه دستگاه‌ها تلاش کنند تا تبعیضی وجود نداشته باشد.

رئیسی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه شورای فرهنگ عمومی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست موانع فعالیت این شورا را برطرف کند.

رییس جمهوری در ادامه جلسه پس از رأی اعتماد هیئت دولت به محمدمهدی اعلایی به عنوان استاندار قزوین، مجتبی عبداللهی به عنوان استاندار البرز و سیدمحمود حسینی‌پور نوری به عنوان استاندار مازندران، گفت: در هر ۳ استان ظرفیت‌های زیادی برای ایجاد اشتغال و فعال کردن اقتصاد گردشگری و اقتصاد دیجیتال و نیز اقتصاد دریا در سواحل مازندران وجود دارد و باید همه ظرفیت‌ها را برای رفع مشکلات مردم بویژه ایجاد اشتغال و رفع بیکاری بکار گرفت.

رئیسی با اشاره به اینکه بودجه ۱۴۰۱ برای رشد اقتصادی ۸ درصدی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است، افزود: تفاوت بودجه امسال با سنوات قبل در این است که دیگر استانداران برای بودجه و اعتبار به مسئولین مرکز کشور مراجعه نمی‌کنند و به هر استان اعتباری داده شده تا سهم خود را در راستای تحقق رشد ۸ درصدی ایفا کند.

رییس جمهوری تأکید کرد: رشد اقتصادی بدون حضور همه دستگاه‌ها و اعطای سهم به هر یک از آنها اتفاق نمی‌افتد، لذا بر این اساس برای ایجاد رشد ۸ درصدی همه دستگاه‌ها، استان‌ها و استانداران باید نقش جدی ایفا کنند.

رئیسی با تأکید بر لزوم استفاده از نیروهای کارآمد و انقلابی در سطوح مختلف مدیریتی، اظهار داشت: همه مسئولیت داریم تا متناسب با انتظارات مردم با تلاش شبانه‌روزی، دغدغه‌ها و نگرانی انها را برطرف نموده و اعتماد عمومی را جلب کنیم و لازمه این کار استفاده از نیروهای انقلابی و کار جهادی است.

در این جلسه وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به بازدید یکماه قبل رئیس جمهور از انبار سازمان اموال تملیکی در استان بوشهر و دستور رییس جمهوری برای ساماندهی این اموال‌ در مدت ۳ ماه، افزود: پیش‌نویس مصوبه اصلاح اختیارات سازمان اموال تملیکی برای تصویب به دولت ارایه شده است ضمن اینکه رئیس جدید سازمان اموال تملیکی نیز با همین مأموریت انتخاب شد تا بتواند ظرف ۳ ماه آینده موضوع ساماندهی و فروش اموال را پیگیری کند.

احسان خاندوزی افزود: انتظار داریم با اجرای دستور رئیس قوه قضائیه برای صدور احکام قضایی در مهلت ۱۵ روزه در محاکم و تعزیرات، بلافاصله در دولت فروش اموال و ساماندهی انبارها را ۳ ماهه، با سرعت عملیاتی کنیم.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در سخنانی با تشریح اخلاق و مدیریت از دیدگاه اسلام بر اهمیت رعایت اصول و ارزش‌های دینی در حوزه مدیریت و توجه جدی مسئولین به اقامه نماز به عنوان اولویت در دستگاه‌های اداری تأکید کرد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 29
  • کوک
    1

    چقدر باید ، نباید در صحبت هات هست.داداش دیگه قاضی نیستی.پرزیدنتی

  • کوک
    1

    چقدر باید، نباید تو صحبت ها میاری.داداش دیگه قاضی نیستی.پرزیدنتی

  • حسین
    0

    شما راه بردی دارید
    جز رکود و بدبختی

  • یکی از مردم
    0

    تنها کسانیکه مردم رو نا امید کردن شماها و کارهاتون هستید...پس فقط آدرس اشتباه به مردم ندید دشمن واقعی ما همینجاست!

  • ناشناس
    0

    آن را که عیان است چه حاجت به بیان است. (لازم نیست دشمن نا امیدی رو شایع کنه )

  • ناشناس
    0

    راستش واقعا امید نداریم

  • گرفتار
    0

    گور پدر دشمن ما خودمون آخر مرثیه ایم فقط گریه کن نداریم. تا جایی که میتونید فرافکنی کنید مردم را به طور کل دین زده کردید یا خوابید یا خودتان را به خواب زدید

  • تقی معمولی
    0

    شاید راهبرد دشمن ایجاد یاس و ناامیدی باشد اما شماها با این کارهایتان شریک جرم دشمن در ایجاد یاس وناامیدی دربین مردم هستید

  • مهدی
    0

    ای بابا انگار همین یه کشور دشمن داره همه کشورها مخالف دارند ولی مردمانشان در آسایش هستند

  • ماس موسیر
    0

    وای خدا مردم از گردن کلفتی خداااااااااا من تنها در مقابل دنیا های عربده نفس کش نبود زرررشک

  • ناشناس
    0

    اقای رئیسی عزیز.‌من یه زنم ماهی یک ملیون ۷۵۰ هزارتومن بیمه میگیرم ماهی ۵۰۰ کرایه میدم. دو ساله یخجالم بر اثر نوسان برق سوخته .یخچال ندارم. از کجا دو ملیون بدم موتر بزارن رو یخجالم ؟؟این تقصیر امریکا و انگلیس ..‌نیست مقثر دولت ه بعضی اوقات ازربی یخجالی اونقدر بهم فشار میاد که فقط جیغ میزنم تا بیحال میشم این مقصر شمایید دشمن هیج علطی نمیتونه بکنه

  • علی
    0

    آخه کدام دشممن......

  • دادا
    0

    اقای رئیسی به دشمن نیازی نیست که یاس و نا امیدبکنه ملت را شما ها ملت را نا امید کردید به دشمن ربطی نداره شما که میتوانید جلو گرانی را بگیرید کاری انجام نمیدهید حالا بیندازید به گردن دشمن کدام دشمن فعلا که دشمن ملت شماها هستید با عدم کا رائی گرانی ثانیه به ثانیه مگه قانون نداریم جلو گرانی را بگیرد

  • ایرانی
    0

    فقر از در و دیوار خانه های مردم آویزان است شما از دشمن صحبت میکنید.کو اون وعده های تو خالی اول انقلاب ؟امروز آبان ماه است مادرانی سوگوارند.

  • نريمان
    0

    مردم از دولت نا اميد هستند ،،،چه ربطي به دشمن دارد

  • علی
    0

    از رو نوشته حرف نزن رها شو از سینه خواب

  • ناشناس
    0

    دشمن دشمن دشمن دشمن چقدر این کلمه را شنیدیم به خدا به روح رسول الله بسه خسته شدیم

  • رضا
    0

    اقای رییسی انگار تو ایران زندگی نمیکنید ظرف سه روز ۲۰ میلیون ماشین گرون شده دلار دوروزه ۱۰۰۰ رفته بالا بعد شما از امید حرف میزنی قسم حضرت عباس باور کنیم یا دم خروس را.واقعا صد رحمت به کفن.....................‌‌‌‌

  • ز
    0

    آقای رئیسی عزیز، خواهشمندیم سخنرانیها را به حداقل ممکن برسانید، چون دین و ایمان مردم به شدت در معرض آسیب است، و رسالت پیامبران الهی در هاله ای از ابهام در کشور، کم کم دارد قرار میگیرد، هر موقع در کف بازار قیمت‌ها شدیدا کاهش یافت و مردم توانستند به راحتی ویزای سایر کشورها را اخذ نمایند، آن موقع شما به عنوان بهترین رئیس جمهور دنیا در دل و قلب مردم علیرغم شش کلاس سواد جای خواهید گرفت. رضا شاه هم شش کلاس سواد داشت، و خدمات خوبی هم برای ایران داشت، البته نواقص و ظلم هایی هم داشت..

  • حسین
    0

    امید واهی دادن رفاه نمیاره مردم واقعیتهارو میبینن ک بعداز ۴۰‌سال شعار بی عمل هنوز باید تو صف مرغ و تخم مرغ دولتی باشن

  • غفاری
    1

    جناب آقای رییسی ..... به این راهبرد دشمن حمله کنید و امید را به این مردم استرس زده برسانید در 8 سال گذشته آسیب های فراوانی به این مردم واردشده و شما وارث این خرابی ها هستید ....... ما میدانیم که کار شما سخت و طاقت فرساست ولی امیدواریم آبروی از دست رفته را به جوی بازگردانید .

  • سمی
    0

    آخه از کدوم امید حرف می زنی راهبرد شما چیه بسه دیگه مملکت رو نابودکردید

  • رصد
    0

    چهل و دو سال است یک دشمن فرضی درست کردید و تمام بی عرضگی و بی لیاقتی تون را گردن اون میندازید حرف بس است اگر بلدید بسم اله اگر هم بلد نیستید بسم اله

  • ناشناس
    0

    با این شرایط کشور نیاز به دشمن نیست،بچه 7 سال به بالا از همین الان دچار یاس وناامیدی هست جناب رئیس؟!!!

  • ا
    0

    دیواری به نام دشمن فرضی پناهگاه ندانم کاری مسولان پرادعا

  • بیماری دشمن دوستی !!!
    0

    برخی از کامنت های عزیز متوجه حضور عینی دشمن نشده اند و دنبال دشمن می گردند ..... دشمن همانی است که از میان این مسئولان چند هزار دوتابعیتی جذب کرده و استقلال و مدیریت اجرایی ایران عزیز را در چنبره نحسش قرار داده است . فشار حداکثری با حضور این دوتابعیتی ها به فرجام رسید ................. غصه دارش اینجاست که 8 سال پیش به جناح دو تابعیتی ها رای دادیم و به انان برای بهبود امورمان دل بستیم و الان انتقام انها را از دولت جدید می گیریم ....

  • شهروند
    0

    آقای رئیسی به جدّ شما قسم ما از دشمن نمی هراسیم ما از بی کفایتی مسئولان ما می هراسیم که ۴۲ سال هیچگونه تدبیری برای ترقّی ملت انجام ندادند ، آقای رئیسی ملت اصلاحات میخواهد اصلاحات غیرطالبانی !

  • shghv
    0

    آقای رئیسی راهبرد دشمن دشمنی است نیاز به توضیح شما ندارد ، راهبرد شما که شعارعدالت خواهی ، ضدرانت وفساد وفساد ستیزی است چکار مثبتی برای مردم کرده اید؟؟؟؟هرروز بدتر از دیروز شده یک نیم نگاهی به اطرافیانت داشته باشی وچشم بصیرت باشد دشمن کنار دستت نشسته چرا عکس العمل نشان نمی دهی ؟؟؟؟نکند با همین دشمن داخلی همدستی ومردم را فریب می دهید ، دقیقا همه انتقاداتی که از دولت روحانی داشتید چندین برابرش را باید از دولت خودت داشته باشی اگر فرصت کردی در آینه خودت راهم ببین که عملکردت دراین مدت کوتاه چقدر بد بدبد و مردم را کلافه کرده است!!!!!!!!!!!!

  • کاک علی
    0

    دردولت روحانی ۶سالی امیدواربودیم ۲ سال نا امید متاسفانه دردولت شما ازهمین اول نا امیدشدیم و امیدواریم دشمنان امید را به مردم برگردانند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها