فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه:

اگر ملل اسلامی در کنار هم بیایند مانند سیل استکبار را نابود می‌کنند/ دشمن در زمینه علوم شناختی یعنی رسانه و فضای مجازی، جنگ نرم دارد

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن در حوزه کاری جدیدی یعنی جنگ نرم وارد شده و در زمینه علوم شناختی یعنی رسانه و فضای مجازی طراحی‌های مختلف انجام می‌دهد؛ بنابراین باید مراقب بود.

اگر ملل اسلامی در کنار هم بیایند مانند سیل استکبار را نابود می‌کنند/ دشمن در زمینه علوم شناختی یعنی رسانه و فضای مجازی، جنگ نرم دارد

سردار سرتیپ پاسدار محمد کرمی در همایش وحدت اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام با بهره‌گیری از دستورالعمل قرآن برای بیداری بشریت به میدان آمدند و برای بیداری و هدایت آنان به سوی کمال تلاش کردند.

وی افزود: هدف از خلقت انسان رسیدن به کمال بود بنابراین پیامبر گرامی اسلام بدنبال ایجاد عدالت، صداقت، یک جامعه توحیدی به دور از همه رذایل و زشتی‌ها و هدایت بشر به سوی کمال بود.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه امروز سیره پیامبر گرامی اسلام، زندگی و حکومت وی برای ما درس است خاطرنشان کرد: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند ما برای پیاده کردن اسلام ناب محمدی آمدیم و دشمن نیز با تمام توان به مبارزه با ما برخاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خود دشمن می‌داند که اگر ملل اسلامی در کنار هم بیایند مانند یک سیل همه استکبار را نابود می‌کند.

منبع: سپاه نیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • غیر قابل نشر
    0

    ملل اسلامی از همدیگر کشی دست بردارند شاهکار کرده اند .

  • کبابی
    0

    مکشل این است که نه تنها دیگر ملل اسلامی شماها را نمی خواهند مردم ایران هم از شما بیزارند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها