خبر خوش مدیرکل سیاسی وزارت کشور برای احزاب

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: با توجه به نقشی که احزاب در تاثیرگذاری بر سیاست داخلی و حتی منطقه‌ای دارند یارانه احزاب تقریبا دو برابر می‌شود.

خبر خوش مدیرکل سیاسی وزارت کشور برای احزاب

محسن اسلامی روز پنجشنبه در نشست بررسی تاثیر تحولات جمهوری آذربایجان و افغانستان بر امنیت ملی ایران که به همت کمیسیون بین‌الملل خانه احزاب برگزار شد، اظهار کرد: چالش اصلی در منطقه این است که احزاب در منطقه درگیر منافع ملی نیستند ولی احزاب ایران دارای نگاه ملی و راهبردی هستند.

وی افزود: وزارت کشور درخواستی که از احزاب دارد این است که به دولت کمک کنند و با توجه به‌ التهابات موجود در منطقه نهایت تلاش خود را برای ایجاد آرامش و هم افزایی و رسیدن به یک راهبرد در سیاست همسایگی به کار ببندند.

اسلامی عنوان کرد: در شرایط فعلی تعیین استانداران اولویت اصلی معاونت سیاسی وزارت کشور است و عدم حضور آقایان وحیدی و خرمشاد در این نشست را نباید تعبیر به بی‌توجهی وزارت کشور نسبت به خانه احزاب کرد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: ما در راستای حمایت از احزاب جلسه ای با مسئول بودجه وزارت کشور در خصوص یارانه احزاب داشتیم و نکته ای که به عنوان معاون سیاسی در این نشست مورد تاکید قرار دادیم این بود که اگر احزاب در صحنه سیاسی کشور حضور پررنگی داشته باشند در مسیر مشکلات سیاسی کشور تسهیل‌گری صورت می‌گیرد. بر اساس توافقات صورت گرفته مقرر شد یارانه خانه احزاب افزایش دو برابری داشته باشد.

منبع: ایرنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها