رئیس جمهور: وزیران به خدمات دهی دستگاه های دولتی به ارباب رجوع نظارت ویژه کنند

رئیس جمهور گفت: در انتصابات مدیران، شاخص های اعلام شده دولت سیزدهم مبنی بر شایسته گزینی و کارآمدی مد نظر قرار گیرد.

رئیس جمهور: وزیران به خدمات دهی دستگاه های دولتی به ارباب رجوع نظارت ویژه کنند

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه هیات دولت به رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه هیات دولت دستور داد تا حق الزحمه معوقه معلمان و خسارات ناشی از خشکسالی کشاورزان پرداخت شود.

رئیس جمهور تاکید کرد: وزیران به نحوه خدمات دهی دستگاه های دولتی به ارباب رجوع نظارت ویژه کنند. همچنین در انتصابات مدیران، شاخص های اعلام شده دولت سیزدهم مبنی بر شایسته گزینی و کارآمدی مد نظر قرار گیرد.

وی یادآور شد: رمز پیروزی در دفاع مقدس حرکت جهادی بود و امروز هم برای حل مشکلات باید جهادی کار کرد.

رئیس جمهور بیان کرد: مدارس اول مهر بازگشایی می شود و آموزش و پرورش باید درباره حضوری و مجازی و یا ترکیبی بودن آموزش در مدارس، اطلاع رسانی دقیق و واحد داشته باشد.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    جناب اقای ریئسی دو ماه گذشت زود ،تند و سریع دلار،طلا و سکه افزایش یافته تورم کنترل نشده لبنیات افزایش یافته و شما در حال کارهای کوچک و نمایشی هستید لااقل از افزایشها جلوگیری میکردید کاهشی شدن پیشکش بورس را هم که وعده دادی روز به روز نابود میشود در حال حاضر با دولت حسن کلید ساز هیچ فرقی نکرده و کشور در حال روزمرگی است

  • مردم
    0

    ضمن تشکر از دستورات ویژه حضرتعالی،با حضور مدیران خرد و کلان دولت روحانی هیچ انتظاری از روند گشایشی مشکلات کشور و ملت نداشته باشید ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها