بازتاب سخنان رئیسی در رسانه های عربی/ الجزیره و الوطن درباره سخنان رئیس جمهور چه گفتند؟

سخنان رئیس جمهور کشورمان در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی به همراه داشت.

بازتاب سخنان رئیسی در رسانه های عربی/ الجزیره و الوطن درباره سخنان رئیس جمهور چه گفتند؟

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه به وقت محلی در سخنانی که به صورت ویدئو کنفرانس در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد ارائه کرد، گفت: پخش تصاویر تاریخ ساز هجوم مردم آمریکا به ساختمان کنگره و به پایین پرتاب شدن مردم افغان از هواپیمای آمریکایی، از کپیتال­ تا کابل یک پیام را به جهان مخابره کرد و آن اینکه، نظام سلطه آمریکا چه در داخل و چه در خارج بی اعتبار است.

رئیس جمهور با بیان اینکه استقامت ملت ها قوی‌تر از قدرت ابرقدرت‌هاست و امروز پروژه تحمیل هویت غربی شکست خورده است،گفت: اشتباه آمریکا در چند دهه گذشته این بوده که به جای تغییر «روش زندگی» خود با جهان «روش جنگ» خود با جهان را تغییر می‌دهد.

رئیسی در بخش دیگری تاکید کرد:تحریم روش جدید جنگ آمریکا با ملت‌هاست. تحریم علیه ملت ایران نه از زمان برنامه هسته‌ای و نه حتی انقلاب اسلامی شروع شد بلکه از سال ۱۹۵۱ یعنی زمان ملی شدن صنعت نفت آغاز گردید و منجر به کودتای نظامی علیه دولت منتخب ملت ایران شد توسط آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها. تحریم، بخصوص تحریم دارو، در دوران کرونا، جنایت علیه بشریت است.

شبکه الجزیره با اشاره به صحبت های رئیسی درباره تحریم های آمریکا در این باره نوشت: رئیسی تاکید کرد که تحریم ایران با برنامه هسته ای آغاز نشد بلکه قبل از آن شروع شد و این اقدام یک جنایت ضدبشری است.

این شبکه قطری ادامه داد: رئیس جمهور ایران تاکید کرد که آمریکا به تعهدات خود یعنی برداشتن تحریم ها از ایران پایبند نیست.

شبکه المیادین نیز نوشت: رئیسی تاکید کرد که آمریکا از عراق و افغانستان خارج نشد بلکه از آنجا بیرون رانده شد.

این شبکه لبنانی بخش های دیگر سخنان رئیسی را بازتاب داد و نوشت: رئیسی گفت که وضع تحریم خط مشی و راهکار واشنگتن در جنگ های خود علیه ملت ها است.

بخش عربی اسپوتنیک نیز با انتشار بخش هایی از اظهارات ابراهیم رئیسی نوشت: رئیس جمهور ایران گفت که سلطه گری آمریکا دیگر اعتباری ندارد و با شکست مواجه شد.

روزنامه الوطن نیز در این باره نوشت: رئیسی تاکید کرد که تحریم های ایران با برنامه هسته ای آغاز نشد بلکه قبل از آن آغاز شد و این یک جنایت ضدبشری است.

این روزنامه سوری همچنین نوشت: رئیس جمهور ایران گفت که مردم مظلوم فلسطین و سوریه و یمن وافغانستان بهای بی عقلی رهبران آمریکا را می پردازند.

بخش عربی شبکه آرتی نیز با انتشار ویدیویی از سخنان ابراهیم رئیسی نوشت: رئیس جمهور ایران گفت که کشورش مذاکراتی را می پذیرد که نتیجه آن برداشتن تحریم های ظالمانه باشد.

این شبکه همچنین نوشت که رئیس جمهور ایران از دیگر طرف های برجام خواستار پایبندی به این توافق شد.

پایگاه خبری العهد نیز نوشت: ابراهیم رئیسی بار دیگر خواستار برداشتن تحریم های آمریکا علیه ایران شد و تاکید کرد که گفت وگو تنها راه بازگشت به برجام است.

شبکه المنار لبنان نیز با پوشش سخنرانی رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهارات وی در رابطه با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را برجسته کرد.

این شبکه در پایگاه اینترنتی خود نوشت: رئیس جمهور ایران تاکید کرد که اگر فداکاری های قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نبود داعش امروز همسایه مدیترانه ای اروپا بود.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 82
  • عی
    0

    مقتدرانه

    نظرات شما -
    • جججججوووججججووو
      0

      ززززررررَشَک .....با این حرفای آبدوغ خیاری نمیشه مملکت داری کرد ...این بابا بهتره بده تو حجره و مشغول همون کار معروف باشه و رئیس جمهوری رو به اهلش بسپار ه ....

  • سیدعلی گدا
    0

    این صحبت‌های رئیس جمهور برا مردم ایران نون و آب نمیشه، آمریکا را بیرون کردن یا هر چی .. چه سودی داره، فقط وفقط نشانه عدم سازگاری ملاها با غرب و آمریکاست، ۴۳ ساله بجای سازندگی، فقط دنبال تنش و... هستن، از اشغال سفارت آمریکا و گروگان گیری آمریکایی ها تا گروگان گیری مردم ایران بخاطر اعراب لاشی

    نظرات شما -
    • آریایی
      0

      سیدعلی گدا! تونونی که خوردی وجاییکه زندگی میکنی ماننداین نامی که روخودت گذاشتی غضبی وجرام است. ای مزدورو نوچه کداخداپرستان دزد وغارتگر!

    • امین میرزایی
      0

      گدا جان!! سلام بیا من صندوق صدقاتمون را بهت میدم ببر. اگه خاسی گلریزون هم میتونم برات بگیرم آفرین

    • سید دوره گرد
      1

      اگر در مقابل زور گو تسلیم بشی نباید منتظر بخشش نباش منتظر ظلم بیشتر او باش.دوره روحانی این رو برای ایران و سایر کشورها ثابت کرد

    • ناشناس
      0

      منطق تو با همین اسم زیبا "علی"کنار "گدا"تراوش می کند ،وقتی اسم زیباترین وپاک ترین فرد بشر که حرمت آن بر تمام مسلمانان متقن است با صفت زشت میاری از تو هیچ انتظاری نیست ،اگر انسانیت در وجودت باشد فارس وترک وعرب وعجم ولر ،زاییده انسان حقیر است وگرنه تمام جهان مخلوق یک خداست وهمه مثل هم خاک خواهیم شد سازشکار همیشه تحقیر خواهد شد وتاریخ این را گواه است

    • به آریایی ( عرب مفلس)
      0

      من با کار و زحمت دارم زندگی میکنم و تا الان حق کسی را پایمال نکردم، نون ایران برا من حرومه اما برا حسن نصرالله و لبناتی ها و بشاراسد قاتل و... حلاله؟؟؟!! ننگ بر شما وطن فروشان عرب پرست بی شرف

    • به امین میرزایی تفاله
      1

      اکر بلدی گلریزان بگیری، برا لبنانی ها و حسن نصرالله و یمنی ها بگیر اونا بدجور محتاجن، بدبخت اجنبی پرست

    • به ناشناس
      0

      چطور شد ناشناس ؟؟ همه مخلوق یک خدا هستن؟؟؟!!!! صبح تا شب مردم ایران را دسته بندی می کنید!@ فتنه گر... منافق... منحرف..‌ کدخدا پرست... اغتشاشگر... ضد انقلاب و..... اما حالا همه یکی شدن؟؟؟!!@ راستی اسرائیلی ها چی؟؟ اونا هم خداشون با نا یکیه؟؟ چون میگید باید نابود بشن؟؟ علی یه عرب بود که در فتح و ویرانی و قتل وعام ایران و ایرانی ها ..... درود بر گوروش کبیر

    • ناشناس
      0

      به ناشناس !! زیاد افکارت را بیرون نریز !! از کوزه همان تراود که در اوست به هر کیشی هستی باش ولی توهین به دیگران توهین میاره برو بخواب افرادی مثل تو هر چی حرف بزنند بیشتر پایین میان

    • سیدعلی گدا
      0

      فقط پیام اول از من هست با این پیام، بقیه از من نیست، دوستانی که بهشون فشار اومده لطفا ظرفیتشون را ببرن بالا!!!

  • ص _ ن
    1

    باز تاب سخنان رییسی در رسانه‌های عربی / الجزیره و الوطن در باره سخنان رییس جمهور چه گفتند ؟ درود بر رییس جمهور اسلامی ایران .

  • کاربر ناشناس
    1

    نه اینکه شما چهل و دو سال مملکت را گل و بلبل کرده اید اکثرا به فکر فرار از این کشور هستند کاش نظر سنجی میکردید ببینید مردم چه میگویند هر چند در انتخابات نشان دادند که واقعا در فشار هستند و از شرایط موجود ناراضی هستند

  • پرسش علمی
    0

    همش در مورد کشورهای عربی و افغانستان صحبت کرده؟ پس ایران چی؟

    نظرات شما -
    • سفید
      0

      ما که بهش رأی ندادیم برای چی از ایران باید بگه

  • محمد
    1

    ماشا ء الله خدا حفظت کنه که باعث غرور کشوری

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      هی زززژززااات

  • داریوش
    1

    خدا نگهدارش باشه دقیقا مقتدرانه و از نگاه بالا به پایین و خیلی حقیقی و واقعی

  • رها
    1

    نشستن در راحتی و رفاه و تایید حرفهای قشنگ قشنگ هنر نمیباشد

  • ناشناس
    1

    بنظر من آقای رئیسی همان بت شکن زمان است اگر بتواند بتها را بشکند جلو دزدی را بگیرد........

    نظرات شما -
    • ممد
      0

      چی؟؟!!! قبلا به احمدی نژاد نسبت می‌دادید!!!

    • ناشناس
      0

      جلوی دزدی را باید در قوه قضاییه می‌گرفت . اینجا جای گفت گو با دنیاست نه بت شکستن. پیاده شو اشتباه سوار شدی

    • داریوش
      0

      یک بارمردم به شاه مملکت با غرض یا بی غرض بت گفتند امروز در تظاهرات اگر گوشی است میشنود که نامش به نیکی برده میشود .42 سال از رفتن شاه روز به روز ما مردم فقیرتر و وابسته تر میشیم .امروز هر کشوری میخواهد چند دوز واکسن به مردم ایران کمک کند و ..پس بتی نیست ما باید با جهل خود صادق باشیم و با آن مقابله کنیم .طالبان هم غنی را بت میپندارد.دزدهای امروز همان کسانی هستندچون رعیت و طبری و خاوری و..رحیمی و زنجانی و کاشانی و هاشمی و منصوری و جهانگیری و فریدون و و...اینها همه از مخلصان انقلاب بودند.

  • سید هرندی
    1

    احسنت بر صحبت های رئیس جمهور احسنت تمام ابرقدرتهای غربی از ترس زبانشان بند آمده است .واقعا چه صحبت هایی !!!!! هیچ بشری توانایی گفتن چنین سخنانی را ندارد.

  • حسن
    0

    حرفهایی که دوره اول ریاست جمهوری احمدی نژاد زده شد وهیچ فایدهای برای ملت بدبخت ایران نداشت

  • ح
    0

    اگر ایران و ایرانی در این مدت 43سال انقلاب وضعش بهتر از دیروز است پس باید به خود ببالیم نه اینکه تمامی مسولین و مدیران وضعشان خوب شد و اطرافیان را ساپورت کردند فرستادن آن طرف آب و مردم را در صف مرغ زیر نیم کیلو ساعتها نگه دارند و برای آمریکا و امثال آنها تصمیم گیری کنند آمریکا در یک معامله 100میلیارد دلار از جیب فرانسه در آورد و رحم نکرد ما کجای کاریم برجام سر گرمی است به خدا با ما بازی میکنند تا وضع ما خوب نشه تا از یمن و سوریه و عراق و حزب الله وووو حمایت نکنیم

  • منتقد
    0

    این سخنان نه تنها دردی از مردم دوا نمی کند بلکه نمک بر زخم مردم و زندگی اونها پاشیدن است تنش و مشکلات جهانی را بر مردم بیشتر می کند.... بیشتر در خصوص دیگر کشورها صحبت کرد تا مردم ایران !!!!

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      مشتی در مجمع سازمان ملل از مشکلات داخلی حرف نمیزنن میخوای فردا جیبوتی بهمون حمله کنه یکم فکر کن بعد تایپ کن شما تو ساختمونتون جلسه بذارن میری از مشکلات داخل خونتون حرف میزنی یا از مشکلات ساختمون

  • شهروند
    0

    دوام شما به ایجاد تنش و ایجاد دشمن فرضی برای ایران است. شما قوانین بین المللی را زیر پا می گذارید و دیگران را متهم می کنید. شما سارقان و جاهلان مردم ما را بیچاره کردید. شما اسلام را بهانه برای ارتقای خود کردید. شما یک روضه خوان بیش نیستید الان رییس جمهور یک ملت بزرگ شدید. شما به اندازه یک نگهبان یک اداره هم درک درست از مشکلات ملت نداری. شما طلاق اعتیاد سرقت هرزگی و هر چه بدبختی هست را برای ملت آوردید. برسر خودتان فریاد بزنید نه بر سر آمریکا. آمریکا ستیزی سنگری برای شماست تا به پست و مقام برسید.

  • سید علی شیره ای گدا
    0

    آورین آورین آورین، دژمن رو منکوب کردی داش ابرام، آورین

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شیره ای گدا ،برو بخواب ،فشار برات خوب نیست یه وقت منفجر میشی ،حیفی ، این ذهن وحافظه ،خدایی طلاست

  • کاربر
    0

    روزنامه ها و شبکه های لبنانی این همه نفت مجانی گرفتند که تیتر این سخنان را بزنند. تعجبی نداره

  • سامی
    0

    حرفهاش نشانه نادانی وبیسوادی سیاسی است وفقط مصرف داخلی دارد مگه اون محمود افغان نبود اونجا حضوری حرف زد همه سالن رو ترک کردن کی به حرف این گلابی گوش میده آخه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سامی جون ،نشانه نادانی وبیسوادی ،،نه بقیه رئیس جمهور کشور ها چیز های عجیب وقریب گفتند ، اول سامی جون برو یه تحقیق کن بعد در مورد چیزی که اطلاع نداری ،واویلا سر بده چرا همه فکر می کنیم خیلی می دانیم وباید در مورد همه چیز اظهار نظر کنیم تو هنوز باید قد بکشی تا بفهمی هر سخن برای خودش در سیاست مفهومی را می رساند،

    • قلی
      0

      شاه خوبه یاه بچه شاه با اون دخترش تو آمریکا حتی فارسی هم بلد نیست ....البته برا تو همونا خوبن

    • جججججوووججججووو
      0

      ای دمت گرم .جانا سخن از زبان همه ملت گفتی ...

    • سامی
      0

      به ناشناس من ادعای سواد سیاسی ندارم چیزی که دیدم رو میگم الان شما معنی این حرفها رو میفهمی ، سوادش رو داری برای ما تحلیل کن اصلا هم وقتم رو تلف نمی کنم به حرفهای بیهوده اینها گوش کنم این مطالب رو همین جا تو خبر دیدم فقط میدونم مبارزه با امپریالسیم، انتشار انقلاب اسلامی ، تعیین تاریخ نابودی اسرائیل ، مقاومت ودفاع از حرم، انقلاب مردم مسلمان یمن وبحرین ، زدن پایگاه خالی عین الاسد، حسینیه شدن کاخ سفید ، افول امریکا و..... فقط شعار وتوهم وجهت مصرف داخلیه البته برای امثال شما است اکثر مردم ایران اصلا گوششون به این حرفها بدهکار نیست شک نکن خروج امریکا از منطقه فقط تغییر تاکتیک جنگی امریکاست . من بیش از شما از امریکا به خاطر کودتای 28 مرداد 32 و22 بهمن 57 وجنگ وتحریم وهزار تا چیز دیگه برعلیه ایران وسایر ملل دنیا متنفرم . ولی کسی حریفش نیست پس زیاد ذوق زده نشو گلم

    • به ناشناس
      0

      عجیب و غریب . غریب درسته قریب به معنای نزدیکه. اول تو بروتحقیقی کن که سواد املایی نداری چه برسد به سواد سیاسی.

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    چرا مردم خاورمیانه با اینهمه پیامبر و رسول رستگار نشده و نخواهند شد ؟؟؟

    نظرات شما -
    • ت.س
      0

      تمام پیامبران براصلاح قوم یهود رسالت داشتند

  • رفیعی
    0

    جمهوری روزی شاید به عقل بیاد که ریاست جمهورش در سال اول ناظر و شنونده جلسات سالیانه سازمان ملل یاشد.رییسی سخنران نیست از علومی نظیر فلسفه و سیاست و اقتصاد سیاسی وجامعه شناسی و تجارت و حقوق بین الملل هم آنچنانکه که باید مسلط نیست.در سازمان ملل هیچ کشوری برای لشکر کشی نمیرود همه در پی گشودن روزنه ای برای کسب امتیازی هستند.مردم ما زیر بار سنگین تحریم کمر خرد کرده اند و همه دزد نیستند و با سختی و ناامیدی و یاس از موضع گیریهای آبدوغ خیاری شماها به تنگ آمده اند.شماها که منکر ساخت سلاح های اتمی هستید چرا به ابهامات پاسخ روشن نمیدهید .

    نظرات شما -
    • محمد رضا مرادی
      0

      دقیقا دوره این حرفهای فیدل کاسترویی وسیمون بولیواری سر اومده اول انقلاب آقای رجایی از این حرفها زد اون موقع داغ بودیم بعدش احمدی نژاد ، داداش وقت این قصه ها گذشته یارو حرف زدن ساده رو بلد نیست کلمات رو غلط ادا میکنه رئس جمهور یه مملکت شده خدات رو شکر

    • سرباز کوروش
      0

      آفرین به شما و سامی....

  • عال
    0

    وای ریس جمهوری یه مملکت سخنرانی کرده چند کشور پخش کرده خودشان هم باورشون نمیشه چون حق دارند باور نکنند فکر ش نمیکرد ریس جمهور بشه این حرف ها دیگه قدیمی شده امربکا شکست حورد ما ملت ایران زندگی میخواهیم

  • رئیسی
    0

    اصلا چی گفته که بازتابش چی باشه خخخخخخ

  • ناشناس
    0

    بازتاب ... بازتاب... بازتاب... خوب که چی؟؟

    نظرات شما -
    • سرباز کوروش
      0

      یعنی اینکه، (مردم)باز برید یه تاب بخورید، یه بادی به کله تون بخوره، دارودسته ملاها هنوز در حال چپاول و ارسال سرمایه مملکت برای اجانب می‌باشند...

  • پامنقلی
    0

    یکی مردم راازهواپیما پرت میکنه یکی ازازپشت بام دانشگاه این وسط مردمند که میمیرند

  • ناشناس
    0

    منظر حرفهایی بودیم که تنش ها را کم کند حرفهای احساسی دردی از مشکلات جامعه را دوا نمی کند آیا این شبکه ها فقط سخنان رییسی را بازتاب دادند یا همه سخنرانهارا

  • علیرضا
    0

    مگه ریس جمهور ما تحت تعقیب هست که سازمان ملل نرفته یا شاید اصلا دعوتش نکردن نظر شما چیه؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ،،،،،،،،*****،،،،،
      0

      ایول به آقا علیرضا

  • حاج طوسی
    0

    از هواپیمای اوکراینی هم گفت؟؟ چون ظاهرا آمریکا هواپیما را زد!!!

  • معظم له
    0

    دیدم امروز همه چی ارزون شده، نگو بازتاب داشته، باززززتاااب،

  • علی
    0

    بازتاب چی چی هست؟؟ ارز دیجیتال یا تکنولوژی جدید

  • ناشناس
    0

    سخن و یا حرف جدیدی نگفت که نیاز به بازتاب داشته باشد همان سیاست ها چهار دهه گذشته را دوباره مرور کرد.

  • ناشناس
    0

    چه راحت چرت و پرتی می‌نویسید صهیونیست هم مثل شما چرت نمیگه

    نظرات شما -
    • عوام
      0

      مگر مردم چی میگن صهیونیست چی میگه در طول حیات اسرائیل بزرگترین خدمت رو همین تندروها و اصولگراها به این کشور کردن تا زمان احمدی نژاد اسرائیل کشوری منزوی و نژاد پرست بود به لطف اقایون شد مظلوم ترین کشور دنیا تو مکه هم داره کنسولگری میرنه به سلامتیتون

  • هوا
    0

    زنده باد حضرت امام سید ابی رییسی علیه السام

  • کتلت از گور
    0

    احسنت بر دکترررر رییسی که خیلی بازتاب تولید میکنه!!!

  • اعلی حضرت شاهنشاه آریا مهر
    0

    زنده باد اقای رییسی

  • محسن
    0

    ازامام رئیسی میخوام برای اشتغال جوانان تلاش بیشتری کندخیلی هامن دیدم زن ومردسرشان توآشغال هاست خداخیرتان دهدفکری کنیدشماسیدهستیدواجدادت به محرومین کمک میکردند

  • بازتاب
    0

    بله قربان گویان جمهوری اسلامی ، در دنیا مماشات حرف اول را میزند حکومتها هم تاخت وتاز میکنند 176 نفر انسان بیگناه را با موشک میزنند 1500 نفر را در کف خیابان میکشند وهمچنین در زندانها وغیره گرانی پدر مردم را در اورده پول مملکت بی ارزش ترین پول دنیا پاسپورت ایرانی بعنوان تروریست شناخته میشه این که سخنرانی ندارد فریب این بدسگالان را نباید خورد

  • ایمان
    0

    اتفاقا صندلی های خالی مجمع عمومی سازمان ملل هم بازتاب دادند سخنان گهربار ایشان را .

    نظرات شما -
    • ،،،،،،،،*****،،،،،
      0

      ایول ایمان جان

  • ایرانی
    0

    این رسانه ها که همگی وابسته به ایرانند و دولت ایران تغذیه می شوند . رسانه های مستقل و کشور های دیگر چه گفتند... خوب در هر صورت مشکل کشور حل شد...

  • الف
    0

    بازتابش تر زدن به زندگی مردم بینوای ایران بود.....

  • کاربر ناشناس
    1

    درود بر ریسی مرگ بر منافق

  • کاربر ناشناس
    1

    کسانیکه حرف امریکا را می زنند منافق هستند

    نظرات شما -
    • عوام
      0

      مگر امریکا چه حرفی میرنه تازگی چیزی گفته البته منافق یعنی دو رویی به ظاهر مرید و در باطن دشمن فکر کنم منافق به طرفدارهای به ظاهر مرید اقای رییسی بیشتر میاد تا اون کسی که علنی میاد مخالفت خودشو با حرفها و برنامه های اقای رییسی میگه

  • هواداران هالو
    0

    دیشب عکس رییسی رو توی ماه دیدم، چه نوری چه نوری

    نظرات شما -
    • سیدعلی گدا
      0

      عکس ماه و این حرفا فقط وفقط مال امام خوبیهاست، دو نفر داخل یه قاب جا نمیشه

  • سیدعباس
    0

    ۴۳ ساله فقط بازتاب داریم

  • قلندر غیر واقعی
    0

    اقای ریس جمهور لطفا دست از تنش ان هم درسازمان ملل متحد بردار بیا و فکری به گرانی که کمر این مردم خدا زده را خم کرده بکن. هیاهو ان هم در سازمان ملل متحد چه گرهی را میگشاید؟ بیا و تا طرفداران سینه چاکت نا امید نشده اند کاری انجام بده.حتما باید مردم بریزند تو خبابان و کشت وکشتار راه بیفته تا مسولین بیدار شوند.

  • عوام
    0

    ولا چهار تا شبکه عربی خود ایران میشه مثال او ضرب و مثل که خود گویی خود تایید کنی و خود خندی و خوشحال الان چهل اندی فقط قدرت و سخنرانیها فقط باز تاب داشته وکلا هزینه این حرفها رو مردم ایران دادن الان هر ده روز حدود چهار هزار نفر دارند میمیرند اینم باز تاب سخنان رییس جمهورمونه این بازتابها دردی از مردم دعوا نمیکنه تو خونه خودت سرو صدا کردن خیلی راحته چرا ایشون نرفتن سازمان ملل چون حکم جلب بین المللی دارند فکر کنم فقط روسیه چین و کره شمالی و عراق بتونند سفر کنند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سوریه و ونزوئلا هم میتونه بره!!

  • دیکتاتور وطن فروش عرب پرست بی غیرت
    0

    حضرت والا به سلامت باشن، شهر درامن و امان است و مردم در رفاه کامل!!!!

    نظرات شما -
    • رحیم
      1

      به کوری چشم همفکران تو به رفاه هم می رسیم

  • خلخالی
    0

    اگه به بازتاب باشه که اون هواپیمای اوکراینی بازتابش بی نهايت بود، راستی سنگ پای قزوين هم مفت مفت شده

  • اربابان انگلیسی
    0

    رییسی رییسی هدایتت می کنیم

  • ،،،،،،،،*****،،،،،
    0

    من که نمیدونستم اصلا همچین چیزی هست حالا مگه چی گفته

  • حیدریان
    0

    مثه همیشه . حرفای بی سرو ته ...بی ربط .. بزک شده که دیگران واسش نوشتن ..4ه سال در مصدر کارای قضاوت ووو بود جن روز پیش تو یه نامه اداری رسمی استناد به قانون اساسی از ماده فلان قانون اساسیاسم برده .. رییس جان دلبندم قانون اساسی ماده ندارد اصل دارد ..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها