روزنامه شرق:

ضرغامی دیگر زیر میز نمی زند، پشت میز می نشیند

عزت‌الله ضرغامی حالا پشت میز وزارت میراث فرهنگی نشسته و برای آن برنامه‌ریزی می‌کند؛ هرچند کرونا و وضع اقتصادی مردم، حسابی کاسبی او را کساد کرده است؛ اما آیا او شعار «زیر میز زدن» خود را فراموش خواهد کرد؟

ضرغامی دیگر زیر میز نمی زند، پشت میز می نشیند

روزنامه شرق در ادامه نوشت: او خود نیز به این نتیجه رسیده که فعلا در دنیای سیاست، شعار «زیر میز زدن» او حداقل تا پایان دولت چهارساله یا هشت‌ساله ابراهیم رئیسی، کارایی ندارد؛ پس به‌همین‌دلیل آن را خرج وزارتخانه‌اش کرده است.

او 10 روز پیش گفته بود: «روی کمک بخش خصوصی در مشورت‌دهی و اجرای طرح‌های مهم حساب کرده‌ام و به یاری خدا و به کمک اصناف زیر میز موانع و مشکلات می‌زنیم». محمدعلی ابطحی از فعالان اصلاح‌طلب و از همکاران سابق ضرغامی نیز تلاش کرده با ارائه چند پیشنهاد به وزیر جدید کمک کند. او در اینستاگرام خود در مطلبی با عنوان «هدیه‌ای از جنس نقد به وزیر رئیسی!» نوشت: «باور کنید توریست برای فساد ایران را انتخاب نمی‌کند. خیلی جاهای دنیا برای مفاسد آماده‌اند. البته برای اینکه به زور راهی بهشت شوند، هم به ایران نمی‌آیند. کسانی که به مملکت ما می‌آیند، به هوای اماکن تاریخی و مذهبی و به عشق طبیعت فوق‌العاده آن می‌آیند. آنها می‌آیند دوری در ایران بزنند و بروند. امربه‌معروف‌کردن‌شان واجب نیست».

ضرغامی به‌تازگی پشت میز جدیدش نشسته است و در سکوت به فعالیت مشغول است، باید دید آیا او می‌تواند در این وزارتخانه نوپا مانند صداوسیما در چشم باشد یا به «پشت میز نشینی» به جای «زیر میز زدن» بسنده خواهد کرد.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • محمد
    0

    جناب ضرغامی راستش را گفت اگر شما هم پشت میز باشید زیر میز نمی زنید این قاموس سیاست است ساکنان یک کشتی به آرامش آن علاقه دارند

  • فرداد
    0

    تمام سروصدا و چزو وله این جماعت با میز وپست وریاستی می خوابد ، جماعتی که انقلاب را ارث پدری خود می دانند وهرگز تا پیچیده شدن در کفن ، باز نشستگی ندارند .

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      فرزاد!پسر رانت خوار!مگر8سال حکومت دست دولت بنفشی وکدخداپرست ارباب شما نبودچه غلطی ک ردید جزجیب مردم خالی کردن وحرام خواری خودتان راروز بروز بیشترکردن!؟

  • کامبیز
    0

    حسودی بعضی مشهوده

  • فرهنگی
    0

    ضرغامی فبل ازاینکه پشت میزبنشیند زیرمیز کدخداپرستان رانت خوارودزدان دولت بی عزصه حسن چخان(زوحانی نما)درشواری انقلاب فرهنگی زده بود.روزنامه مزدور کدخداپرستان شرق همیشه برای بیان حق خودش رابه خواب میزند،کاریش هم نمیشه کرد،دکان روزنامه شرق ازروزاول برای فروش حقه ودغل بازش کردند....

  • مسلمان
    0

    برای چی زیر میز بزنه 20تا صبحانه کاری داد و یه کم جیغ کشید یه وزارت گرفت وگرنه کسی نمی دیدش زیر میز میزنه به موقعش

  • بازنشسته
    0

    زیرمیزنمیزند بلکه کوشش میکنه یک کاسبی درغالب بخش خصوصی واسه بعدوزارتش درست کنه که مثل مابازنشستگان چشمش به چندرغاز حقوق اونهم باهزارمنت نباشه

  • بهروز ترکه
    0

    بعنوان کسیکه افکارم با اصلاحات رفیقه! ولی در اردوگاه اصول گرا به بعضی از آقایون ( که آنها رو از احرار میدانستم) علاقهمند بودم ویکی از آنان ضرغامی بود! بود! .....خراب شدی ضرغامی بچه مولوی خراب کردی

  • نوید
    0

    گفتم ای بخت من در آیینه از این دولت جدید چه دیدی که انگار سالها خسبیدی .

  • ذوب در ولایت
    0

    انشاءالله با دختران شبیه پلنگ آباد می کند میراث فرهنگی را

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها