آنگلا مرکل پس از صدراعظمی چه کاری انجام می‌دهد: هیچی!

صدراعظم در حال کناره‌گیری آلمان می‌داند که پس از پایان ۱۶ سال صدراعظمی‌اش چه کاری انجام خواهد داد: هیچی.

آنگلا مرکل پس از صدراعظمی چه کاری انجام می‌دهد: هیچی!

به گزارش بلومبرگ، آنگلا مرکل گفت: پس از پایان دوره خدمتم به عنوان صدراعظم آلمان، احتمالا سفر خواهم رفت، شاید به آفریقا.

وی درباره برنامه‌هایش برای آینده گفت: برای خودم تصمیم گرفته‌ام که اول از همه کاری انجام ندهم و منتظر بمانم و ببینم چه پیش خواهد آمد.

آلمانی‌ها ۲۶ سپتامبر (چهارم مهرماه) در انتخابات پارلمانی شرکت خواهند کرد که برای آنها یک صدراعظم جدید را به همراه خواهد داشت.

مرکل گفت: قطعا دعوت‌نامه‌هایی را دریافت خواهم کرد. اما نمی‌خواهم خودم را مجبور به برنامه‌ریزی خاصی کنم.

وی افزود:‌ از آنجایی که بیش از ۳۰ سال پیش وارد سیاست شده‌ام، هرگز فرصت نکردم از خودم بپرسم که به چه چیزهای دیگری علاقه‌مند هستم و از آنجایی که به سن ۶۷ سالگی رسیده‌ام، پس مدت زمان نامحدود و بی‌انتهایی نیز ندارم.

مرکل تاکید کرد: می‌خواهم خیلی دقیق درباره این مرحله از زندگی‌ام فکر کنم. آیا می‌خواهم به نویسندگی، به سخنرانی یا به کوهنوردی روی آورم یا اینکه می‌خواهم در خانه بمانم یا می‌خواهم به سراسر جهان سفر کنم؟

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 21
  • مصطفی محمودی
    0

    خوب بیاد مجمع تشخیص مصلحت نظام ، یعنی آلمانی ها به فکرشون نرسیده از آنها استفاده بهینه کنند ، خدمت تا دم مرگ ؟

  • محمد
    0

    خوش بحال آلمانی ها که رهبری این چنین فهیم دارند .

    نظرات شما -
    • کارمند
      0

      خوش به حال ما که رهبری فرزانه و دانا داریم که پوز امریکا و غرب را به خاک مالیده و همچون پدری دلسسوز برای ماست

    • به کارمند
      0

      اینهمه افعال معکوس از کجا اوردی

  • من
    0

    میشه مشاور وزیر جدید

  • رضا..
    0

    الان روسای جمهور اسبق آمریکا کجا هستند. در اروپا هم تقریبا همینطور است. قدرت در آنجا موقتی است و کسی صندلی مدیریت را ارث پدری نمی‌داند. در کشور ما هم دو سه هزار نفر به طور فامیلی و دوست و حزبی سالهاست به طور چرخشی قدرت را در اختیار خود دارند و نتیجه همینی است که می‌بینیم. تورم 40 درصد، پول و پاسپورت بی ارزش و کشور منزوی و اقتصاد رانتی و درب و داغون. هر کسی هم که دوره مدیریتش تمام می‌شود به جای اینکه نسبت به عملکردش پاسخگو باشد فوری صندلی جدیدش را تحویل می‌گیرد.

  • کوروش
    0

    احتمالا دوباره مثل ۴۰ سال پیش دوباره با همکاری شرکتهای الماتی بمب شیمیایی و مواد میکروبی میدهند به صدام تا علیه ایران و مردم خودش استفاده کنه

    نظرات شما -
    • بالتازار
      0

      1) پایان جنگ ایران و عراق چه سالی بود؟ 1367، 2) اتحاد دو آلمان در چه سالی رخ داد؟ 1369، 3) آنگلا مرکل در زمان جنگ ایران و عراق از اتباع آلمان شرقی بود یا از اتباع آلمان غربی؟ از اتباع آلمان شرقی بود 4) آیا این آلمان غربی بود که در ساخت سلاحهای شیمیایی به عراق کمک کرد یا آلمان شرقی؟ آلمان غربی...نتیجه: کوروش یاوه گوست

    • پاسخ به باتازار
      0

      ممنون ا ز اطلاعات

    • به جناب پروفسورکارتونی بالتازار
      0

      خودت رسیدی به اینکه آلمان غربی بود که سلاح شیمیایی به عراق فروخته. حالا آلمان غربی بند وآویزان ومتحدکه بود؟ آمریکا وانگلیس.یعنی همین استکبار ثابت قرن.چقدر خامیست که آدم بخاد پستی و رذالت های ۴کشور مستکبر حاضر(انگلیس+آمریکا+آلمان+فرانسه) را در قضایای این یکی دو قرن ایران، لاپوشانی و وارونه نمایی کند‌.

    • به به جناب...!
      0

      حالت خوب نیست. بگیر بخواب. یات

    • به این آخرآخری وخودبالتازار
      0

      امثال شماها هستیدکه نمیتونید با منطق جلوبرید و وسط کار بحث و استدلال اینطور لجن پراکنی میکنید.خودش میگه مرکل ازآلمان شرقی بودومسئول فروش آلمان غربی.پس او پاک است!! الآن و ۱۶ سال ریاست آلمان،سرش تو کدوم آخوریه؟؟آیابلوک شرق؟!!همین آلمانی که درپشتیبانی و ارسال داعش بدتراز بمب شیمیایی،دخیل بود.

  • پیشوا
    0

    مقرر گردید جایگزین سردار دکتر محسن رضایی شود و دبیر مجمع تشخیص مصلحت .

  • سید حسین
    0

    بیاد ایران بفرستیمش مجمع تشخیص مصلحت نظام خخخ

  • سیاوش
    0

    یعنی المان ها مجمع تشخیص مصلحت نظام ندارند؟ چقدر بد کاش از ما یاد می گرفتند .. برای همین پیشرفت نمی کنن!

  • حسین
    0

    میره رخت و لباسارو بشوره و شوهره حالشو ببره☺☺☺☺

  • کاربر ناشناس
    0

    هیچی میخوام برم بمیرم خخخخخخ

  • کاربر ناشناس
    0

    خانم مرکل ماموریتشون تموم شدش ایشون گفته بودن در دنیا چندین دین و مذهب و لامذهب در کنار هم زندگی میکنن و فقط مسلمانان هستند که با هم نمیسازن البته ایشون نگفته بودن چرا و اینکه البته کسانی مثل تو و هم پیاله هات تکفیری و داعش و طالبان رو درست کردید و انداختید به جون مسلمانان وگرنه شیعه و سنی با هم برادر هستند غزه و سوریه هشتاد درصدشون سنی هستن ولی ما با جونمون ازشون در مقابل این حرامزاده ها دفاع و کمک کردیم و شیعه سنی نکردیم ولی شما تکفیری ها رو به وجود اوردید با پول های کثیفتون و مواد مخدر که اگر مسلمان بکشن نه فقط شیعه میرن بهشت چون سوریه اکثریت سنی هستن و داعش بیشترین کشتارش تو سنی ها بود نه شیعه ها الانم که تو افغانستان جنگ بین سنی و شیعه راه انداختید با نوکر هاتون که تا میتونید نسل مسلمانان رو از بین ببرید ولی مسلمان ها همیشه به ادیان دیگه احترام گذاشتن و هیچ وقت دسیسه براشون نکردن این ذات خبیث تو و امثال تو هست زن هرزه ولی کور خوندید امری که خدا بخواد محقق میشه حتی اگر همتون جمع بشید که اتفاق نیفته طبق گزارش های خودتون تا چند سال اینده اسلام دین غالب دنیا به جای مسیحیت خواهد شد باشد که بسوزید شیطان پرست ها

  • به به این آخرآخری وخودبالتازا!
    0

    معلومه که دیشب نتونستی خوب بخوابیا یا اگر هم تونستی خوب بخوابی حالت خوب نشده و همچنان روانپریش میزنی!

  • به خود بالتازار
    0

    ✅انقدر خوشحالم که نه فقط تو کوچیکه وارونه نما، بلکه هیچکدوم از گنده هاتون حتی تو آمریکا وغرب و سازمان ملل،هیچوقت توان همپایی استدلالی و منطقی با ما گروه عقلانی غیوروعادل ندارید.وکاری هم نمیتونیدکنید. همین برای گروه ما پیروزی بزرگه#دیگه والسلام.

    نظرات شما -
    • به به خود بالتازار!
      0

      اللّهم اشفع کل مریض

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها