اظهارنظر بی‌ سابقه مرکل درباره 11 سپتامبر

صدراعظم آلمان امروز، شنبه اعلام کرد: غرب بعد از حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر نتوانست به تمام اهدافش که سعی در تحقق آنها داشت، برسد.

اظهارنظر بی‌ سابقه مرکل درباره 11 سپتامبر

آنگلا مرکل در کنفرانس خبری ورشو در دیدار با نخست‌وزیر لهستان گفت: ما درک کردیم که توانستیم تروریسمی که تا این لحظه امنیت ما را تهدید می‌کرد عقب برانیم اما نتوانستیم کل اهدافی که می‌خواستیم محقق کنیم.

مرکل اذعان کرد: توافق با طالبان در خصوص چندین مسائل به خصوص احترام به حقوق بشر دشوار است.

بعد از پایان عملیات آمریکا در افغانستان و خروج ائتلاف از آنجا طالبان حملات شدیدی را آغاز و ۶ سپتامبر کنترل خود را بر کل منطقه افغانستان اعلام کرد.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • شوخی تلخ !!!
    0

    خود آلمانی ها در اشاعه سلاح های شیمیایی نقش دارند خود حضرات نازی برای سرکوب اسد در سوریه در حمایت مالی و سیاسی از داعش پشت آمریکا قرار گرفتند و قس علیهذا ..... در استقلال هم کاملا وابسته به کاخ سفید هستند که خود وزیر خارجه اش در مذاکرات برجام به ظریف گفته بود که زیاد دلخوش این نباشید که تحریم ها علیه ایران لغو شود چون ما از زمان هیتلر تحت تحریم ساختارهای آمریکا هستیم !!! .........این خانم مرکل کلاس می گذارند تا در کشورهای جهان سوم وقار کسب کنند ..... چندسال پیش بود که ترامپ متکبرانه و بدون اجازه وارد آلمان شد و وزیرخارجه این کشور دچار شوک عصبی شده و چند روزی بستری شد............ همه این هارو گفتم تا بدانیم که زیاد نباید حرف های این خانوم مرکل رو جدی گرفت .

  • زازا
    0

    خاشقچی رو کی کشت هییییم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها