رشد 75درصدی تعداد بی‌خانمانها در لس آنجلس

روزنامه لس آنجلس تايمز نوشت: در شش سال گذشته ميزان بي خانمان ها در لس آنجلس هفتاد و پنج درصد افزايش يافته است. 

رشد 75درصدی تعداد بی‌خانمانها در لس آنجلس

به گزارش خبر فوری به نقل از خبرگزاري صدا و سيما، تعداد کساني که در خيابان ها و پناهگاه هاي شهر لس آنجلس زندگي مي کنند، در شش سال گذشته هفتاد و پنج درصد افزايش يافته است - يعني تقريبا از سي و دو هزار نفر به پنجاه و پنج هزار نفر افزايش يافته است.
به گزارش روزنامه لس آنجلس تايمز از هر چهار بي خانمان، سه نفر آنها -يعني چهل و يک هزار نفر- درخودروها، کاروان ها، چادرها و پناهگاه هاي موقت زندگي مي کنند. تعداد بي خانمان ها در اين شهر بيشترين ميزان در مقايسه با هر شهر ديگر در سراسر آمريکا است.
کساني که از رونق اقتصادي عقب مانده اند نمي توانند با جوانان حرفه اي که توانسته اند از پس افزايش بسيار زياد اجاره مسکن برآيند، رقابت کنند.
مشکل لس آنجلس از زمان روي کار آمدن اريک گارستي شهردار در 2013 و تسلط ليبرال دموکرات ها بر هيئت نظارت بر ناحيه وخيم تر شد.
مقامات و گروه هاي بشردوستانه در مقايسه به گذشته بيشترين تعداد بي خانمان ها را اسکان داده اند يعني بيست و شش هزار نفر بين سالهاي 2014 تا 2017 لس آنجلس با مشکل بسيار زياد کمبود پناهگاه براي بي خانمانها مواجه است و برنامه هاي حمايتي از بي خانمان ها در لس آنجلس در مقايسه با موج شديد افزايش تعداد بي خانمان ها بسيار محدود و کندتر است.
لس آنجلس در 2006 برنامه اي صد ميليون دلاري براي ساخت پنج پناهگاه منطقه اي براي بي خانمان ها را تصويب کرد، اما سال بعد در مواجهه با اعتراضات اين برنامه را کنار گذاشت.
در سالهاي اخير لس آنجلس بر اسکان دائم -بدون هيچ پيش شرطي- افراد بي خانمان متمرکز شده است، اما تاييد صلاحيت افراد براي اسکان ماهها طول مي کشد و لس آنجلس با کمبود شديد آپارتمان براي افراد فقير مواجه است.

مقامات گفته اند پانصد بي خانمان کوپن اسکان دريافته کرده اند اما جايي براي اسکان آنها وجود ندارد.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها