آغاز نخستین رزمایش بین‌المللی ارتش اسرائیل

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نخستین رزمایش بین‌المللی نیروی هوایی این رژیم با مشارکت خلبانانی از آمریکا، فرانسه، ایتالیا، آلمان و انگلیس خبر داد.

آغاز نخستین رزمایش بین‌المللی ارتش اسرائیل

به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دوشنبه برای نخستین بار رزمایش بین‌المللی را آغاز کرده است و در این رزمایش از جنگنده‌های بدون سرنشین استفاده شد.

طبق این گزارش، این رزمایش که با حضور خلبانانی از آمریکا، فرانسه، ایتالیا، آلمان و انگلیس آغاز شده است "باغ آبی" به مدت دو هفته ادامه خواهد یافت و طی آن پهپاد هرمس ۴۵۰ به پرواز درخواهد آمد.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی در این باره آمده است: تیم‌های حاضر در این تمرینات سناریوهای مختلف را از جمله پشتیبانی از نیروهای زمینی، مأموریت‌های شناسایی، جمع آوری اطلاعات و همکاری با نیروهای مختلف در هوا را شبیه سازی خواهند کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرد:‌ این رزمایش، بزرگترین رزمایش متمرکز بر هواپیماهای بدون سرنشین بوده و به دلیل همکاری نیروی هوایی با کشورهای خارجی از یک اهمیت استراتژیک برخوردار است.

در همین حال، آمیکام نورکین، فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این تمرینات دارای اهمیت و تأثیر در زمینه تشکیل نیروی هوایی در سطح بین‌المللی است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها