قائم مقام ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور:

دوشنبه با حضور وزیر کشور، ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی تشکیل جلسه می دهد

قائم مقام ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: شصت و سومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور روز دوشنبه ۱۴ تیرماه با حضور رحمانی فضلی در محل وزارت کشور برگزار می شود.

دوشنبه با حضور وزیر کشور، ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی تشکیل جلسه می دهد

بابک دین پرست گفت: در شصت و سومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، اخبار بسیار مهم و مطالب حائز اولویت مدنظر اعضای ستاد ارائه و گزارش اقدامات رسانه‌ای و پاسخگویی به تازه‌ترین و مهم‌ترین مطالب منتشرشده در رسانه‌ها طرح خواهد شد.
همچنین در این جلسه گزارش کارگروه رصد و پایش درخصوص آخرین تحولات اقتصادی بازتاب یافته در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح خواهد شد.
در شصت و دومین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، گزارش تولید و تحلیل محتوای رسانه‌ای ستاد از آخرین وضعیت رصد فضای رسانه‌ای و تازه‌ترین محتوای تولیدات این کارگروه ارائه خواهد شد.
همچنین گزارش دستگاه‌های اقتصادی عضو ستاد (وزارت صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، اتاق بازرگانی و اتاق اصناف) درخصوص راهبردها و برنامه‌های عملیاتی دستگاه متبوع؛ در راستای حمایت از فعالیت‌های تولیدی کشور و تحقق شعار سال تولید؛پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها ارائه خواهد شد.
در این جلسه گزارش وزارت امور خارجه درخصوص تأثیرات و بازتاب‌های اقتصادی مذاکرات و گفتگوهای وین و همچنین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(سازمان غذا و دارو) از روند جاری و ابعاد اقتصادی تولید واکسن در کشور مطرح خواهد شد.
همچنین گزارش مشترک وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت(سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان) از آخرین وضعیت تأمین و عرضه کالاهای اساسی و برنامه‌ها و تمهیدات لازم به‌ منظور جلوگیری از افزایش قیمت و تثبیت نرخ کالاها و خدمات در دوره انتقالی و در آستانه آغاز به کار دولت جدید؛ ارائه می شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها