رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به حمله پنتاگون در مرز عراق و سوریه:

دفع گروه‌های شبه‌نظامی تحت حمایت ایران یک اولویت مقدس بود!

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا عملیات هوایی پنتاگون در منطقه مرزی عراق – سوریه را واکنشی

دفع گروه‌های شبه‌نظامی تحت حمایت ایران یک اولویت مقدس بود!

بیانیه نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از حملات هوایی ایالات متحده علیه تاسیساتی در منطقه مرزی عراق - سوریه منتشر شد که به ظن آنها مورد استفاده "گروه‌های شبه‌نظامی تحت حمایت ایران" قرار داشت.

در بیانیه پلوسی آمده است: حملات هوایی که وزارت دفاع آمریکا علیه تاسیسات عملیاتی و انبار تسلیحات در منطقه مرزی عراق - سوریه انجام داد، به نظر می‌رسد یک "واکنش هدفمند و مناسب به یک تهدید جدی و خاص" بود.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: "حفاظت از قهرمانان نظامی که از آزادی‌های ما دفاع می‌کنند، یک اولویت مقدس است. شبه نظامیان تحت حمایت ایران از این امکانات برای حملات تهدیدکننده علیه نیروهای آمریکایی و همچنین متحدانمان استفاده می‌کردند."

پلوسی گفت: طبق قانون اختیارات جنگی، کنگره مشتاق به دریافت و بررسی اطلاعیه رسمی درباره این عملیات و همچنین دریافت جزئیات بیشتر از دولت است.

وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) در بیانیه‌ای اعلام کرد، نیروهای هوایی این کشور به دستور جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا مواضع حشد شعبی را در دو نقطه یکی در خاک سوریه و دیگری در خاک عراق بمباران کرده است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • حمید
    0

    ان شا الله به زودی حسابتون رو می رسیم؛ کثافتای اشغال!

  • متحیر
    0

    این همون پلوسی و بایدنی هستند که روز بعد از انتخاب بایدن اقای روحانی و ظریف هم ساده لو حانه ابراز خوش وقتی و شکست امریکا و پیروزی برای دولت خودشان میکردند....

  • فرهاد امید.
    0

    درود و صد درود بر لعنت و صد لعنت به تروریسم

  • یونس
    0

    حالا ظریف و حسنی بخورید از آشی که آمریکا ییها بهتون دادن خوب روتون سیاه شد

  • وطن دوست
    0

    بفرما! سگ زرد برادر شغال، بابا اینا استراتژی شون یکیه فقط تاکتیک هاشون فرق میکنه، البته خیلی جاها تاکتیکشون هم یکسانه.

  • لاله
    0

    درود بر تمام رزمندگان اسلام و نظاميان و ارتشي و سپاهي و بسيجي و همه نيروهايي كه جان خودشون رو در راه امنيت و ارامش اين روزهاي ايران فدا كردن ... وطن پرستي در معني واقعي در وجود اين افراد ديده ميشه نه يه عده كدخداپرست ...

  • ص _ ن
    0

    نانسی پلوسی آمریکایی / شما آمریکایی ها . تروریست . جنایت کار . ظالم . هستید . دم از مقدس نمایی نزنید . چرا نیرو های مسلمان حشدالشعبی در عراق را بدون هیچ گناهی شهید کردید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها