دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین:

شعارها و برنامه‌های انتخاباتی برخی نامزدها دور از واقعیت است

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین درباره اظهارات نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: شعارها و برنامه‌های انتخاباتی برخی نامزدها دور از واقعیت است.

شعارها و برنامه‌های انتخاباتی برخی نامزدها دور از واقعیت است

محمدرضا باهنر در همایش انتخاباتی این جامعه اسلامی ضمن تشرح ضرورت مشارکت در انتخابات، گفت: تهران جزو حوزه‌های انتخابی خاصی است که هر چهار انتخابات را پیش رو دارد، تا سه چهار ماه قبل برخی دوستان تصورشان این بود که مشارکت مهم نیست و فقط حضور فردی، کارآمد در عرصه برای جبران خسارت‌ها ضرورت دارد.

وی افزود: بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر مشارکت بالا، باید با توجه به اعتقاداتی که داریم، به این نکته توجه کنیم؛ تک‌تک آراء من و شما، در روز جمعه برای سرنوشت کشور اهمیت دارد و اثرگذار خواهد بود.

باهنر عنوان کرد: اگر کسی بتواند یک رأی هم به صندوق اضافه کند، تکلیف دارد که افراد تحت نفوذ خودش را برای حضور در انتخابات تشویق کند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین درباره نحوه مناظرات انتخاباتی نیز، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در جریان مناظرات انتخاباتی مظلوم واقع شد، در این مناظرات به گونه‌ای صحبت شد که گویا جمهوری اسلامی، هیچ دستاوردی نداشته است، در حالیکه طومار اقداماتی که جمهوری اسلامی انجام داده، از جمله سازندگی و توسعه، طومار بالا بلندی است.

وی ادامه داد: آن طور که اوضاع کشور در جریان مناظرات انتخاباتی بد، نشان داده شد، نیست، همه دولت‌ها برای توسعه و اعتلای کشور تلاش می‌کنند.

باهنر تصریح کرد: باید انتخاباتی برگزار کنیم که با انتخاب مردم، اشتباهات گذشته جبران شده و فرصت‌های جدید بیشتری نیز به دست آید.

وی همچنین درباره اظهارات نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: شعارها و برنامه‌های انتخاباتی برخی نامزدها دور از واقعیت است؛ در سال‌های دوره نمایندگی مجلس و در جریان بررسی طرح‌ها و لوایحی که مربوط به یارانه‌ها و معیشت مرد بود، محاسبه می‌کردیم که اگر به یک جیب مردم ۴۰ تومان تزریق کنیم موجب افزایش نرخ تورم شده و ۱۲۰ تومان از جیب دیگرِ مردم خرج می‌شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تأکید کرد: در این انتخابات به همراه جامعه روحانیت مبارز از سیدابراهیم رئیسی دعوت کردیم؛ با احترامی که برای همه نامزدهای این دوره از رقابت‌های انتخاباتی قائل هستم، آقای رئیسی توانایی بالفعل و بالقوه‌ای را برای این مسند دارد، ما باید برای تشکیل تیمی قوی و قدرتمند برای همکاری با وی آماده کنیم.

باهنر تصریح کرد: با نیروهای انقلابی پیش از این جلساتی برگزار کرده بودیم و تحت عنوان نام‌های مختلفی تلاش کردیم؛ اما تشکیلات ما ژله‌ای هستند، در موسم انتخابات این تشکل‌ها تغییر شکل می‌دهند، این ساختار ژله‌ای باید به ساختاری با دوام، ماندگار و با ثبات تبدیل شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: البته از مسیری که رفته‌ایم پشیمان نیستیم، اگرچه گاهی اشتباه کردیم، اما ضرر نکرده‌ایم؛ باید در فرصت باقیمانده، تمام تلاش و توان خود را برای پیروزی جبهه انقلاب به کار بگیریم.

باهنر درباره مشارکت در انتخابات نیز خاطرنشان کرد: حتی آوردن یک نفر هم پای صندوق رأی حائز اهمیت است، هر کس در هر دایره‌ای از نفوذ که می‌تواند، باید تلاش کند.

وی گفت: نباید در مقابل مشکلات مملکت لَخت، بی‌حس و ناامید بود، نباید پُست و مسئولیت‌ها را اشتغال کنیم و بعد بگوییم نمی‌شود، کار کرد، با اراده و تلاش در هر عرصه‌ای، کارهای بسیار زیادی می‌توان انجام داد.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مموتی
    0

    رای ما یا همتی یا رضایی

  • امير
    0

    برأي كمك به كادر درمان جمعه ٢٨ خرداد در خانه بمانيم

  • ناشناس
    0

    خودتونم خوب میدونید که شعاری بیش نیست .چون خط مشی جای دیگری تعیین میشود که کسی جرات اظهار نظر در ان را ندارد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها