اولین اقدام رئیسی پس از رئیس جمهور شدن از زبان باهنر/ دری نجف آبادی: دولت بعد سیاست های اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رئیس جدید قوه مجریه در اولین اقدام باید متعادل سازی بین هزینه ها و درآمدهای دولتی را در اولویت قرار دهد و اگر این کار انجام شود تورم و قیمت ها کنترل می شود.

اولین اقدام رئیسی پس از رئیس جمهور شدن از زبان باهنر/ دری نجف آبادی: دولت بعد سیاست های اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرد

محمد رضا باهنر گفت: در حال حاضر حاکمیت و مردم درگیر مسائل اقتصادی همچون تورم، بیکاری، عدم تعادل بودجه دولت و گرانی هستند که برای حل این مضلات نیاز به یک سبد سیاستی است.

وی ادامه داد: یکی از راهکارهای حل معضلات اقتصادی افزایش درآمدهای دولتی است و این بدین معنا نیست که افزایش نقدینگی و تورم را به همراه داشته باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام متذکر شد: اگر رئیس جمهور موفق به تعادل سازی واقعی بین درآمدها و هزینه های دولت شود، تورم و قیمت ها کنترل یافته و شاهد جهش تولید در کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در شرایط خاص بسر می بریم و متاسفانه استکبار جهانی شدیدترین تحریم ها را برای ما بوجود آورده و این درحالی است که مردم نه تنها از میدان بیرون نرفتند بلکه جدی تر از همیشه پای صندوق های رای حضور پیدا کردند.

دولت بعد باید گام موثری برای افزایش قدرت خرید مردم بردارد
آیت الله دری نجف آبادی، عضو مجلس خبرگان رهبری هم گفت: با توسعه صادرات و افزایش سهام از بازار جهانی میتوان گام موثری در افزایش قدرت خرید مردم برداریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: از اقدامات مهم دولت آینده جدی گرفتن سیاست های اقتصاد مقاومتی است که موجب بهره مندی ملت ایران خواهد شد. ما باید در تلاش باشیم با تمامی کشور ها به غیر از رژیم غاصب صهیونیستی تعامل اقتصادی داشته باشیم که به طبع آن ارز آوری بیشتری به داخل کشور سوق پیدا می کند.

آیت الله دری نجف آبادی انتخابات را یک هویت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ملی و ولایتی برای خلق یک حماسه دانست و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما از نظر قدرت و عزت در عرصه های بین المللی و منطقه ای نقش آفرین بوده است. اقدام امروز شخصی نیست بلکه یک اقدام ملی و مهم است که به عنوان یک هویت باید سالها مورد حمایت قرار گیرد.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • پوستمرغیان
    0

    مقاومتی برای مردم یا خودشان ، مقاومت مردم که سوخت

  • ابوالحیران
    0

    آقای باهنر حزب باد تشریف دارند هرقدرتمندی بیاد ایشان هم پای کارتشریف دارن!؟؟؟؟

  • انصاری
    0

    شرایط بدتر میشود .اصلا شک نکنید...نه برنامه ای وجود داره و نه سرما یه ای و نه زیر ساختی....

  • ایرانی
    0

    یک روزی در دوره ای یکی از وزرا در تلویزیون میگفت روزی که به وزارت خونه رفتم من چیزی بلد نبود از همان روز اول هر روز هر ساعت یکی از برادران دست منو میگرفت باطاقش میبرد تا چیزی بمن یاد بده و امروز هم همان روز است.

  • ناشناس
    0

    اقایون خرشان از پل گذشته هرچند لنگان لنگان از این به بعد مردم باید کمبودها را جبران کنند. قابل توجه کسانی که رفتند و رای دادند

  • فرهنگی
    0

    اقای باهنر! سالهاست مردم این «باید ونباید»هایتان درکنارلاریجانی راازشماها شندیده اند! وخسته شده اند، لطفا ساکت باشیذو با ادعای فضل ودانایی تان ،با اعصاب مردم بیش ازاین بازی نکنید..

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    اولین اقدام رئیسی باید رفع تحریم جهانی خود و امکان سفرهای خارجی و ترمییم وجه جهانی و داخلی خود باشد... چون میزان رای مردم و درصد مشارکت خیلی معنی و پیام دارد اگر عاقلانهو بدون تعصب اندیشه کنند..!!!

  • ملول
    0

    تا زمانی که تحریم هست وضع بدتر میشود . تجربه 40 سال نشون میده

  • رضا سان
    0

    به به جناب مهندس باهنر کیفور کیفوری نه؟؟؟؟؟؟ مهندس مهندسی انتخاباتی که صورت پذیرفت ( بدست شما مرد قدرتمند در سایه) به زعم شما ودوستانتان عالی بود خب از اینجا به بعدش خیلی سخته خیلی برای من جالب ببینم از چه حرکتی در صفحه قدرت میخواهی انجام بدی

  • ناشناس
    0

    یک سعید محمد معاون اولی دو سعیدجلیلی وزیر امورخارجه

  • رضا سان
    0

    پیام دوم کاری به انتخابات ندارم این میدونم خوب میدونی شما که با دوستان محترمتان مهندسی انتخابات انجام دادید وظاهرا به نتیجه دلخواه رسیدید حداقل از روی برادر شهیدت( دکتر باهنر) خجالت بکش ...، ما مردم زیر تیغ گرونی داریم له میشیم...، انشاا.... مثل من وما شرمنده زن وبچه ات بشی تو که از زیر و بم مملکت در جریانی از خدا نمیترسی؟؟؟؟؟؟ این بدان( وخیییییلی بهتر از من میدانی) در روی یک پاشنه نمی چرخه

  • قلندر واقعی
    0

    به به مرد همیشه در سایه با ریش سفید و موهای رنگی امر دیگه ای باشه و اما دری نجف آبادی وزیری که در دوره او قتلهای زنجیره ای کلید خورد و به دستور خاتمی مقتدر عزل شد اوامر شما اطاعت خواهد شد

  • ستم‌دیده
    0

    ساقیت‌را‌عوض‌کن‌ببم‌جان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها