با حکم رئیس دفتر رئیس جمهور؛

محمد جمشیدی به سمت معاون امور سیاسی دفتر رییس جمهور منصوب شد

رییس دفتر رییس جمهور با صدور حکمی، محمد جمشیدی را به سمت

محمد جمشیدی به سمت معاون امور سیاسی دفتر رییس جمهور منصوب شد

در متن حکم غلامحسین اسماعیلی به محمد جمشیدی به عنوان معاون امور سیاسی دفتر رییس جمهور آمده است: نظر به مراتب تعهد، تجارب ارزنده و توانایی جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت «معاون امور سیاسی دفتر رییس جمهور» منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم تاکید شده است: انتظار دارد با هم‌افزایی و بهره‌گیری از مجموعه نیرو و امکانات دفتر رییس جمهور و همکاری نزدیک با سایر دستگاه‌ها از جمله وزارت‌خانه‌های امور خارجه، اطلاعات و کشور نسبت به بررسی موضوعات سیاسی، اجتماعی و امنیتی، تنظیم برنامه‌های مربوط، ارائه گزارش، پیشنهادات و راهکارهای مناسب و پیگیری آنها و اجرای امور محوله اقدام نمایید.

در حکم اسماعیلی آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری» و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در انجام وظایف موفق باشید.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • راد
    0

    انقلابیگری ، عدالت محوری ، مردم داری ، پاک دستی ،فساد ستیزی ، و قانون مداری ظاهرا مخصوص افراد حرفه ای در اختلاسهای کلان است چون خاوری ، طبری ، منصوری ، میرعلی ،رحیمی و دهها نفر دیگر هم در ولایت اسلامی همین مشخصات را داشتند

  • کلاغ پر
    0

    حتما یه گوشه کار استان قدس راهم سابقه دارند --------

  • دن کیشوت
    0

    زمانی مدرسه حقانی کارگاه ساخت مسوولین نظام مقدس بود و حالا این کارگاه به دانشگاه امام صادق انتقال یافته، دانشگاه مهدوی کنی و علم الهدی، چه فارغ‌التحصیلانی هم دارد،برخی هوس اربعین توپ و شیطون بلا با دوست دخترشون رو دارند و بعضی هم....

  • فواد ری
    0

    جالبه این دولت با کسب ۱۷ میلیون رای خود را دولت مردمی خطاب می کند ودولت روحانی با ۲۸ میلیون را ی را غیر مردمی می دانند !؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها