علی نیکزاد:

همتی به جای ارائه تسهیلات مسکن، ارز واردات موز به فامیل روحانی داد

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی گفت: همتی می‌گفت من باوری برای تسهیلات دادن به بخش مسکن ندارم اما چطور ارز واردات موز را به فامیل رئیس‌جمهور داد؟

همتی به جای ارائه تسهیلات مسکن، ارز واردات موز به فامیل روحانی داد

علی نیکزاد در تجمع مردمی که عصر امروز (جمعه) در میدان ولی‌عصر (عج) تهران برگزار شد، گفت: کسانی آمدند و مدیریت بانک ملی را در دست گرفتند و ارزش پول ملی ما را از بین بردند.

نیکزاد با بیان اینکه مجلس دهم از مردم نمره قبولی نگرفت، گفت: لذا مردم آمدند بخاطر اسلام، قرآن و حاج قاسم، مجلس انقلابی را تشکیل دادند.

وی افزود: در مجلس شورای اسلامی وقتی به آقای همتی گفتم شما چرا بخشنامه‌ای که خودتان تنظیم کردید مبنی بر اینکه ۲۰ درصد تسهیلات ۲ هزار هزار میلیارد تومانی را به بخش مسکن بدهید تا ما زمین را بگیریم و بدهیم و شما بتوانید در دولتتان کاری کارستان بکنید و مسکن برای جوانان بسازید، را انجام ندادید؟ گفت «من باوری برای تسهیلات دادن به بخش مسکن ندارم.»

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: شما چطور رئیس بانک مرکزی هستید که باور ندارید؟ باید تسهیلاتی برای ساخت مسکن جوانان، که الان مسکن دار شدن‌شان در کلان شهرها تبدیل به رویا شده است، ارائه کرد.

نیکزاد گفت: در یک مقطع زمانی شما دیدید که ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن در نقاط مختلف ایران و در یک کارگاه بزرگ به نام ایران اسلامی، در بخش، شهر، روستا و مراکز استان‌ها ساخته شد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی ادامه داد: سوال من این است اگر شما باور ندارید که تسهیلات به بخش مسکن بدهید، پس چرا بخشنامه کردید؟

وی افزود: اگر شما این را باور ندارید، چطور آمدید ارزی که با هزار مصیبت به دست آمده بود را برای واردات موز به نورچشمی‌ها دادید؟

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: شما چطور برای موزی که باید در مقابل صادرات سیب انجام می‌گرفت، ارز را به آدمی که فامیل آقای رئیس‌جمهور بود، دادید؟

وی افزود: چطور می خواهید رئیس‌جمهور بشوید، در حالی که قرار بود شما تسهیلات را برای واردات لوازم خانگی ندهید، اما آمدید به یک شرکتی، بالغ بر ۳۷ میلیون یورو برای ۴۲۷ کانتیر تسهیلات خلاف قانون دادید؟!

نیکزاد گفت: شما این ۶ هزار میلیارد تومان را چه کار کردید؟

وی ادامه داد: شما هنوز هم شهدا را قبول ندارید. شما هنوز هم امام را قبول ندارید. هنوز هم این مردم را قبول ندارید. شما می خواهید با بایدن صحبت کنید، چه به دستتان خواهد آمد؟

نیکزاد تصریح کرد: شما با بایدن می‌خواهید مذاکره کنید، چه چیزی را می خواهید به دست بیاورید؟ مردم ایران! بدانید اگر امریکا بر مردم ایران ظلم و جفا کرد و خلاف قانون و خلاف اخلاق، ظالمانه ما را تحریم کرد، عملا تحریم برای مردم بوده است.

وی ادامه داد: بدانید اگر ۲۷ بار ما تحریم شده‌ایم، ۲۲ بار آن را حزب دموکرات انجام داده است نه جمهوری‌خواهان. بایدن از حزب دموکرات است.

نیکزاد گفت: آقای همتی! شما که می‌خواهید با بایدن مذاکره کنید، خون حاج قاسم را می‌خواهی چه کار کنی؟ مگر به شما گفته نشده است که این‌ها آدم هایی هستند که به ما وفادار نیستند؟

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی گفت: آقای رئیسی و حزب اللهی‌ها، مخالف مذاکره نیستند اما از برجام عایدی برای کشور ایجاد نشد.

نیکزاد اضافه کرد: ما در مجلس شورای اسلامی آن را دقیق بررسی کردیم. رفتند قراردادی را بستند که قرار بود ما توان هسته‌ای را کم کنیم.

وی ادامه داد: این کار را انجام دادیم. آنها چک‌هایشان را نقد کردند، اما وقتی نوبت وصول چک ما شد، خالی از آب درآمد. نه تحریم را برداشتند و نه اجازه سوئیفت را دادند و نه اجازه خرید هواپیما را دادند و نه اجازه کشتیرانی را دادند. اشخاص حقیقی و حقوقی را تحریم کردند.

نیکزاد تصریح کرد: اگر از برجام عایدی برای جمهوری اسلامی ایران داشت، باید در سفره مردم دیده می‌شد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی گفت: چه کسی می‌گوید که ما برجام را قبول نداریم؟ اگر برجام به نتیجه می‌رسید ما آن را قبول داشتیم. چه کسی می‌گوید که آقای رئیسی بیاید دیوار خواهد کشید؟ این یک حرف مزخرف کامل است.

نیکزاد تصریح کرد: کشت و صنعت مغان، زمینی که طلا است و سه مرتبه می‌توان در آن کشت کرد را متری ۶۵۰۰ تومان فرختند، آیا می‌شود در این کشور موکت را متری ۶۵۰۰ تومان خرید؟

وی گفت: هفت‌تپه خوزستان سالانه ۷۲ هزار تن شکر تولید می‌کرد، الان به ۱۷ هزار تن رسیده است. من خدمت مردم عزیز ایران عرض می‌کنم، آیا این واگذاری‌ها درست است؟ آیا این درست است که هر روز بیت المال را غارت کنند؟

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی ادامه داد: آنها غارت کنند و قوه‌قضاییه پرونده تشکیل بدهد؟ آقای رئیسی آمده است به جای اینکه پرونده تشکیل بدهد، منبع فساد را از منشا اصلی آن خشک کند و جلوی فساد را بگیرد.

نیکزاد گفت: من از مسئولی سوال کردم، گفتم جریان مرغ چیست؟ گفت جریان مرغ به خاطر تعارض منافع است. دولتی که قرارگاه مرغ تشکیل بدهد، وهن جمهوری اسلامی و وهن این ملت است.

وی ادامه داد: دولت که نباید قرارگاه مرغ تشکیل بدهد. دولت نباید دخالت کند بلکه باید آنچه که مورد نیاز است را در اختیار قرار می‌داد و اتحادیه مرغداران این کار را تنظیم می‌کردند. در گذشته نیز چنین چیزی بوده است.

نیکزاد گفت: به ما گفتند در مجلس ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف نکنید. ما اعتقاد نداشتیم که اینها بتوانند مراقبت کنند، لذا ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف نکردیم.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی به چه کسانی داده شده است؟ به نور چشمی‌ها داده شده است و به معنای واقعی غذای سگ و گربه به این کشور وارد کرده‌اند.

وی گفت: آقای همتی شما می خواهید با بایدن مذاکره کنید؟ به جای مذاکره اقتدار نشان می‌دادید. ۴۵ میلیارد دلار از پول‌های ما دست این کشورها است. نفت ما را برده‌اند و چندین و چندین برابر از منافع آن را استفاده کرده‌اند. چرا پول‌های ما را نتوانستید آزاد کنید؟

نیکزاد افزود: دولت سیزدهم باید ایران را به کارگاه بزرگ عمرانی و توسعه تبدیل بکند.

وی تصریح کرد: این توهین است بر من و شما که این‌ها می‌گویند برنامه ندارید. ۸ سال کشور دست شما بود و دیدیم هیچ کاری نکردید.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی افزود: شاید خبری از وین بیاورند. اینها همه وعده سر خرمن است. چرا ماندید و ماندید و یک هفته مانده به انتخابات می خواهید از وین برای ما خبر بیاورید؟ ما ۸ سال منتظر خبر خوش شما از وین بودیم اما فقط گفتید و عمل نکردید.

وی افزود: بدانید در این ۸ سالی که عزیزانی آمدند و مستقر شدند، جز برای خودشان، اقوامشان و فامیلشان کاری نکردند. برنامه شان دو موضوع به نام طرح تحول سلامت و همچنین موضوع هسته‌ای بود که هیچ کدام به نتیجه و سرانجام نرسید.

نیکزاد در پایان گفت: می‌گویند شما سواد ندارید، این توهین به ملت ایران است، این توهین به قوه قضائیه است. این توهین به کسانی است که حکم رئیس قوه قضائیه را به او داده‌اند. مگر می‌شود آدم مجتهد نباشد و از دست رهبر معظم انقلاب حکم گرفت.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • متحیر
    0

    تا این دولت خلع ید کامل نشود و به تخلفاتش رسیدگی نشود همین آش است وهمین کاسه تازه اگر زمین سوخته تحوبل دولت بعدی ندهند.....

  • گل آقا
    0

    فردا تو مناظره بحث موز هست خخخخخ

  • علی
    0

    واقعأ همتی فکر کرده میتونه رییس جمهور بشه؟؟!!!_باور کنید توهم زده

  • تقی
    0

    خودتا جـــــــــــــــر نده ، تو هم نمیتانی کاری کنی ، تازه دو سال دیگه ترامپو میاد باز هم ......

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی عددی نیست

  • محمد
    0

    فقط با محاکمه این دولته که مردم یه کم آروم میشن البته قبل از اون با رای و انتخاب درست کاری میکنیم برای همیشه این لیبرال ها از صحنه قدرت کنار برن...انشاالله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها