با آغاز آتش بس در غزه، فلسطینی‌ها جشن پیروزی گرفتند/ واکنش‌ گروه‌ها و افراد به توافق

طبق توافقات صورت گرفته، آتش بس در غزه از ساعت ۲ بامداد به وقت فلسطین به مرحله اجرا درآمده است.

با آغاز آتش بس در غزه، فلسطینی‌ها جشن پیروزی گرفتند/ واکنش‌ گروه‌ها و افراد به توافق

طرح پیشنهادی مصر برای توقف درگیری‌ها میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در غزه به مرحله اجرا درآمده است.

کابینه اسرائیل به طور اجماع با آتش بس موافقت کرد.

جنگ غزه پس از یازده روز تجاوزات متوالی و مستمر رژیم صهیونیستی و شهادت بیش از 230 فلسطینی به پایان رسید.

گزارش‌های رسیده از فلسطین حاکی از آن است که فلسطینیان با آغاز آتش‌بس در غزه به خیابان‌ها آمده و به شادی پرداختند.

فلسطینیان ساکن نوار غزه و کرانه باختری از جمله شهر قدس پیروزی ملت و مقاومت فلسطین بر دشمن صهیونیستی و آتش‌بس در غزه را جشن گرفتند.

بایدن: نتانیاهو با آتش بس بین اسرائیل و غزه موافقت کرد

رئیس جمهور آمریکا شامگاه پنج شنبه در سخنانی گفت که بنیامین نتانیاهو به وی اطلاع داده است که آتش بس بین اسرائیل و گروه های فلسطینی ساعاتی دیگر به اجرا درخواهد آمد.

«جو بایدن» همچنین افزود که به نتانیاهو اعلام کرده است که واشنگتن سامانه گنبد آهنین را برای مقابله با موشک های حماس تقویت خواهد کرد.

سخنگوی کتائب القسام: دشمن را تحقیر کردیم

ابوعبیده سخنگوی کتائب القسام گفت: «ما در مقاومت به نیابت از همه امت اسلام در کمال افتخار به نبرد شمشیر قدس ورود کردیم و به حول و قوه الهی دشمن و ارتش آن را تحقیر کردیم.»

اسامه حمدان یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی (حماس) نیز به المیادین گفت: مقاومت فلسطینی تضمین هایی را از میانجیگران دریافت کرده است مبنی بر اینکه تجاوز به غزه متوقف شد.

مقاومت: حمله موشکی بزرگ را به درخواست میانجیگران تعلیق کردیم

سخنگوی گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد جمعه در اظهاراتی گفت: ما با تمام شرف و اقتدار و به نیابت از امت وارد نبرد شدیم. وی همچنین افزود که مقاومت فلسطین حمله موشکی بزرگ به رژیم صهیونیستی را به درخواست طرف های میانجی به حالت تعلیق درآورده است.

سازمان ملل از آتش بس در غزه استقبال کرد

دبیرکل سازمان ملل متحد از برقراری آتش بس بین رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه استقبال کرد.

«آنتونیو گوترش» در عین حال تمام طرف‌های مربوط را به پایبندی به توافق آتش بس دعوت کرد. وی در گفتگو با خبرنگان گفت: از برقراری توافق آتش بس بین غزه و اسرائیل بعد از ۱۱ روز اقدامات خصمانه استقبال می کنم. گوترش ادامه داد: تمام طرف ها را به پایبندی به توافق آتش بس که از ساعت ۲ بامداد جمعه اجرایی شده است، دعوت می کنم.

ابراز خرسندی مصر از توافق آتش بس

«عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر از نتیجه دادن تلاش های این کشور برای دستیابی به توافق آتش بس بین نوار غزه و رژیم صهیونیستی ابراز خرسندی کرد.

گردان های حزب الله عراق را تبریک گفت

به گزارش المیادین، گردان های حزب الله عراق پیروزی تاریخی مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

حماس: با وحدت به دشمن ضربه زدیم

«خلیل الحیه» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: ما در این رویارویی، با وحدت، به اشغالگران ضربه زدیم. وی افزود: به ملت خود می گوییم که ما هرگز شما را ناامید نخواهیم کرد و ویرانی هایی را که اشغالگران تخریب کردند خواهیم ساخت و خنده را به مردم خود بازمی گردانیم.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان از آتش بس استقبال کرد

«محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین از تلاش های بین المللی از جمله مصر طی روزهای گذشته برای توقف تجاوز اسرائیل به نوار غزه استقبال کرد.

مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که مصر دستیابی به توافق آتش بس به شکل متقابل و همزمان را که از ساعت ۲ بامداد جمعه به وقت محلی قرار است آغاز شود، به آنها اطلاع داده است. «طاهر النونو» در عین حال گفت که تا زمانی که رژیم اشغالگر به این توافق پایبند باشد، مقاومت فلسطین هم پایبند خواهد بود.

توافق آتش‌بس در غزه به مرحله اجرا درآمد

توافق آتش‌بس در غزه به مرحله اجرا درآمد

توافق آتش‌بس در غزه به مرحله اجرا درآمد

توافق آتش‌بس در غزه به مرحله اجرا درآمد

توافق آتش‌بس در غزه به مرحله اجرا درآمد

فلسطینی‌ها جشن پیروزی گرفتند

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 36
  • پدرام
    0

    بعد از 11 روز آتش بس یه طرفه اعلام کرد اسرائیل :))))) این اتش بس که برا استراحته ما کار داریم باهات

  • کاربر ناشناس
    0

    انشاالله مردم ایران هم هرچه زودتر ازدست اخلاسگران وظالمان ویابگویان ودروقگویان جشن پیروزی بگیرنندیاصاحبالزمان

    نظرات شما -
    • لعنت خدا بر ظالمان
      0

      انشاءالله. ما راضی نیستیم از وضعیت موجود واقعا این همه کشته دادن و زخمی بعد اسرائیل به تعداد انگشتان دست. آخرش فلسطین میگه پیروز شدیم. با اون همه کشتار کودک و جوان اینها چرا عزا نمیگیرن. اما ما هم از اونها بدبخت تر. پول ملت ما میشه سلاح میره تو انبار فلسطین.و اونها احمقانه می بینن گنبد آهنین ۴۰۰۰ موشک رو منهدم میکنه باز هم جنون وار میزنن بلکه یکی به اسرائیل بخوره. ما بدبخت تر از همه. مردم ما تویه فقر دست و پنجه ترم میکنن اونها پول ما رو آتش میکنن. خدایا فقط منتظر فرجی. ما رو ازاین قوم ظالم و خبیث استکبار نجات بده. کی باشد ما قیام کنیم

  • ناشناس
    0

    شماها که میخواستین اسراییل را محو کنید فقط پول مردم بدبخت ما هست که اون وسط از بین میره برا چهار تا عرب بیشعور

  • علی
    0

    نون اقتدار و ایثار خودشون رو میخورن اگه اینا هم با مذاکره دنبال آتش بس بودن الان دنبال اسرائیل کشک میسابیدن.

  • مهری
    0

    آتش بس موقت این سگ هار اسرائیل دوباره پاچه فلسطینی هارو میگیره باز خدا رو شکر غزه باید به فکر ضد هوایی باشد که هواپیمای اسرائیلی به راحتی نتوانن غزه را بمباران کنن حتما"باید مجهز به ضد هوایی پیشرفته بشن موقعی که هواپیمای اسرائیلی میاد که بمباران کنه با ضد هوایی بزنن تا از بین بره انشالله که نیروهای مقاومت و مردم فلسطین همیشه پیروز و سر بلند باشند خسته ام نباشید ما به شما مردم فلسطین افتخار می کنیم مردمی شجاع قوی دلیر صبور وجنگجو

  • نادر
    0

    اینا جنگ رو آغاز می‌کنن شادی می‌کنن و رجز می‌خونن، آتش بس میشه هم شادی می‌کنن و رجز می‌خونن!!! اینا فازشون چیه؟؟؟؟!!

    نظرات شما -
    • آریایی
      0

      غارت جیب مردم ایران !!!!

    • یکی
      0

      جنگ رو اسرائیل در مسجدالاقصی شروع کرد

  • حسین اسلامی
    0

    بدون شک ملت فلسطین پیروز شد رسانه های خارجی معتبر حملات مقاومت رو سنگین ارزیابی کردن با کمک فنی ایران ماباید موشک های قوی تری برای مقاومت ارسال کنیم تا دفعه بعد ضربه مهلکی ب صهیونیست های تروریست بزنیم موشک های با قدرت تخریب بالا

  • رزمنده 8سال دفاع مقدس
    0

    مدیران محترم رسانه تقریبا بی طرف خبر فوری ، خواهشمند است لطفا نوشته ام را حذف نکنید ، ازاول می نویسم که با این نوشته هایم خدای نخواسته قصد ندارم مقاومت را ضعیف نشان دهم ویا اسرائیل را قوی ، چون واقعا دلم میخواد اصلا اسرائیل به عنوان یک قوم کافر وآدمکش بر روی زمین محو ونابود بشود ، ولی واقعیتها را باید پذیرفت ، به یاد پذیرش آتش بس وپذیرش قطعنامه ازسوی ایران واعلام یک هفته جشن وپایکوبی وسرور درعراق بابت پذیرش صلح که صدام خود را پیروز جنگ 8 ساله می دانست افتادم ، آیا واقعا عراق پیروز جنگ شد که جشن گرفتند ؟ عاقبت حزب بعث چه شد ؟الان هم ، آیا باپذیرش آتش بس از سوی اسرائیل ، آیا باید گفت مقاومت پیروز شد ؟ آیا قدس آزاد شد ؟ محاصره غزه برداشته شد ؟ شهرک سازی واخراج فلسطینیها متوقف خواهد شد ؟ آیا هیچ کشور ویا سازمان ونهاد رسمی بین المللی ، اسرائیل را به عنوان متجاوز محکوم کرده و غرامتی بابت این همه کشتار وویرانی ها دریافت خواهد شد ؟ یا جز چند تا کشور معدود وگروههای معدود و مشخص که ماهیتشان مشخص وکشور تامین کننده مالی آنها که ایران میباشد اسرائیل را محکوم کردند ؟ اصلا نتیجه این موشک پرانی ها وکشتار چه شد ؟ چند کشته در مقابل چند کشته ؟ چقدر ویرانی در مقابل ویرانی های غزه ؟ اگر بگوئیم انتقام خون شهدایمان وشهدای مقاومت بخصوص انتقام خون سردار دلها حاج قاسم را گرفتیم ویا قدرت مقاومت را به اسرائیل نشان دادیم باید گفت ، با پرداخت چه بهائی ؟ آیا واقعا انتقام گرفتیم ؟ آیا یک جنگ در مجموع 240 یا 250 کشته برجای می گذارد ؟ آیا اگر اسرائیل میخواست برعکس مقاومت ، غیر هدفمند موشک پرانی وبمباران همه جانبه کند آیا نمی توانست غزه را به طور کامل با خاک یکسان کند آیا نمی توانست ؟ حال یک سوال ؟ اینبار هم مثل سالهای قبل ، برای بازسازی مجدد ویرانی ها و پرداخت خونبها که میلیاردها دلار برآورد می شود هزینه ها ی این اسرائیل ستیزی از کدام منابع واز کجا تامین میشود ؟ غیر از پول نفت وگاز وثروت کشورما و دریافت مالیات بیشتراز مردم وافزودن قیمتها بر کالاها برای کسری بودجه ویا تامین هزینهای جنگ اینچنینی وتحمیل بدبختی به ملت ، برای کشور عزیز ما تا به حال حاصلی داشته ویا دارد ؟آیا جز این است که با این آتش افروزی ها ، فقط به درجه های نظامی سرداران یک شبه افزوده می شود ؟ متاسفانه افراد فقیر وبدبخت جامعه که به نان شب محتاجند و منفی زیر خط فقر قرار دارند هر روز بر تعداد آنها افزوده میشود ؟ خدایا خودت عدالت را اجرا فرما

  • ناشناس
    0

    رو که رو نیست.

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      واقعا !!

  • ناشناس
    0

    چرا ماسک نزدن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چون با پول ما فایزر زدن بیشرفا

  • ک
    0

    جشن پیروزی بر ویرانه های غزه،بارها غزه پیروز شده ولی چرا اسراییل هنوز نابود نشده،توهین به شعور مردم هم حد و اندازه ای دارد.

  • مهدی
    0

    چشن بگیرید .بریزید بپاشید حسابش با ما اصلا ناراحت نباشید.ایرانیای بدبخت هستن تا شما را بزرگ کنن

  • آریایی
    0

    خاک بر سرتون که حدود ۳۰۰ کشته و ۶۰۰۰ زخمی در مقابل ۱۶ کشته اسرائیلی و نابودی تمام زیر ساختهای غزه را پیروزی میدانید !!!!!

  • ایرانی
    0

    ایران چرا به مسلمانان مظلوم روهینگیا و میانمار که سوزانده میشن کمک نمیکنه ؟؟؟ چرا به مسلمانان اویغور چین که دارن نسلشون رو میکشن کمک نمیکنه ؟؟؟؟ یا از ارباب چین میترسن یا چون خودشون عرب زاده هستن هوای عربها رو دارن ؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ممد
      0

      ايراني چرت نکو

  • فقط و فقط ایران
    0

    اینا دیگه کین ببین رو دیوار کیا داریم یادگار ی می نویسم

  • ابومرگ
    0

    بابا اسراییل مچالتون کرده . کدوم جشن

  • ایرانی
    0

    تا دیروز می گفتید ظالمانه دارن بچه ها رو میکشن جنایت کارن حالا که آتش بس داده میگید ما پیروز شدیم اونا شکست خوردن تکلیفتون رو مشخص کنید

  • شهرام.ر
    0

    پیروزی ؟؟؟؟؟؟

  • شو های داخلی
    0

    واقعا جای جشن و عزا عوض شده ، دیگر مسلمانان نمیدانند چه چیزی پیروزی است و ..

  • شهروند
    0

    مشکل حماقت بی پایان مسلمانانیه !که با یه لقمه نون سگی!اماده هستند فقط بع بع کنند .انبار مهمات حماس پر شده بود .انبار تکانی کردن!اسراییل هم تو دهنی زد !صد ساله حماقتاسلام گرایان در خصوص قدس وفلسطین شده ابزار دست سیاسیون غرب وشرق!خدا هم دیگه داره از قدس حالش به هم میخوره! از حماس وحزب ا..که دیگه. ..

  • پررو
    0

    تو منطقه ما رسمه جوانان روز سیزده بدرباهم کشتی میگیرند نفر برنده رجز میخواند و بقیه را به مبارزه دعوت میکنه ی سال یک آخوند هم اونجا بود هی شکست میخورد هی میگفت نفر بعد بهش گفتن هر کس ببره مبارز می طلبه نه بازنده ههههه

  • ممد
    0

    خوشبحالمان شد!

    نظرات شما -
    • مقداد
      0

      ماگفتیم زدیم شما هم بگید زدیم خوبیت نداره

  • من
    0

    دوباره اسرائیلی های بدبخت ریختن اینجا نظرای درپیتی میدن. طوری نیست عقده دارید دیگه. باید یجور تخلیه شید

    نظرات شما -
    • ممد
      0

      من ,, چرت نکو

  • ص _ ن
    0

    آفرین . درود تان باد . مقاوم مردان غزه . که با موشک های تان . نفس اسراییل را بریده ای . و شرف عزت را به وجود آورده ای .

  • رضا
    0

    بابا مگه چندین ساله نمیگید اسراییل باید نابود بشه پس چه آتش بسی بزنید تمومش کنید بعد جشن بگیرید . جنگ جنگ تا پیروزی

  • علی
    0

    اونایی که میگن پیروزی صورت نگرفته بهتره اول نگاهی به گفته مقامات و کارشناسان اسراییلی کنند حتی کابینه اسراییل هم گفت این شکست بود برای ما . دوما پیروزی در جنگ به معنای تغییر معادلات است و تحمیل خواسته خود به دشمن هر چند کشته دادن و ضرر مادی داشته باشه .سوما قرار نیست یک شبه اسراییل که دارای پشتیبانی کشورهای غربی و... هست را شکست بدن این هدف نهایی است که قدم به قدم حاصل میشه . ایرانی جماعت همیشه مرغ همسایه را غاز میبینه و غاز خودش را مرغ هر طور شده میخوان بگن ایران و ایرانی و متحدین ایران عرضه هیچ کاری رعایت ندارن . بابا خود تحقیری هم حدی داره.

  • علی
    0

    امروزه جنگ ابعاد گوناگونی داره که یکیش در عرصه رسانه ظهور پیدا میکنه در این جنگ هم پیروزی با مقاومت بود چون به خوبی توانست حمایت سازمان ملل و... را جلب کند و همین باعث فشار بیشتر به امریکا شد که او نیز به اسراییل فشار اورد برای پذیرش یک طرفه اتش بس یعنی عملا گفت خیلی خوب باشه من غلط کردم دست نگه میدارم اکر به نظرات اسراییلیها مراجعه کنید متوجه خواهید شد .

  • برديا
    0

    با دلارهاي ما ميجنگند , صلح مي کنند و جشن مي گيرند اينجا هم بچه ده ساله سرش تو سطل زباله است !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها