بایدن: نتانیاهو آتش‌بس را بدون پیش‌شرط پذیرفت

رئیس جمهور آمریکا در سخنانی در کاخ سفید اعلام کرد که با نتانیاهو درباره ضرورت توقف درگیری‌ها و همه اقدامات خصمانه گفت‌وگو کرده است و نخست وزیر اسرائیل هم با آن موافقت کرده است.

بایدن: نتانیاهو آتش‌بس را بدون پیش‌شرط پذیرفت

«جو بایدن» بامداد امروز (جمعه) در سخنانی در کاخ سفید اعلام کرد که با نتانیاهو درباره ضرورت توقف درگیری‌ها و همه اقدامات خصمانه گفت‌وگو کرده است و نخست وزیر اسرائیل هم با آن موافقت کرده است.

رئیس جمهور آمریکا افزود: نتانیاهو موافقت خود با برقراری آتش بس بدون پیش شرط را اعلام کرد.

وی با اشاره به «فعالیت‌های دیپلماتیک فشرده» برای برقراری آتش بس در غزه گفت که در این خصوص مقامات آمریکایی با مصر و تشکیلات خودگردان فلسطین و برخی دیگر از کشورهای خاورمیانه مذاکرات فشرده‌ای برگزار کردند.

بایدن در ادامه با اذعان به ناکارآمدی گنبد آهنین در جنگ 11 روز غزه تصریح کرد: از تقویت سامانه دفاع موشکی اسرائیل موسوم به «گنبد آهنین» حمایت می‌کنم.

جو بایدن اظهار داشت که طی 11 روز اخیر جنگ غزه با نتانیاهو شش بار تماس گرفت و با محمود عباس نیز درباره آتش بس گفت‌وگو کرد.

وی همچنین بر «حمایت کامل» آمریکا از حق اسرائیل در دفاع از خود در برابر حملات راکتی گروه‌های فلسطینی تأکید کرد.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • علی
    0

    فلسطینی‌ها نون مقاومت و قدرتشونو خوردن وگرنه اگه دنبال مذاکره بودن الان دنبال اسرائیل کشک میسابیدن

  • مبينا
    0

    احسنت به پرزيدنت بايدن مرد طرفدار صلح و ارامش

  • تابش
    0

    بیچاره مردمی که در این رقابت کشتار ازمیان رفتن .رهبران دوگروه در مخفیگاه خود خزیدن تا کودکان قربانی شوند .او میخواست سپر آهنین خود را امتحان کنه ودیگری قدرت موشکی

  • م
    0

    دوران شرط گذاشتن تمام شده

  • ابو نوری
    0

    بايدن خفه شو. بی ارزه. تو جرأت برگشت به برجام نداری و تابع صهیونیست‌ها و احزاب داخلی دموکرات و جمهوری خواه هستی. اسرائیل مجبوره تسلیم فلسطینیان شود. این جنگ مقدمه جنگ بعدی و نابودی اسرائیل است. بهتره مردم اسرائیل هرچه زودتر به کشورهای خود برگردند و إلا زیر پا له می‌شوند. همه اسرائیلی‌ها ترسو هستند. چون سرزمین خودشان نیست و بزور تصرف و غصب کرده اند. اکنون بجای پرتاب سنگ... موشک‌ باران می‌شوند. داخل سوراخ و پناهگاه قائم شدن دیگر فایده ای نداره. ما آماده هجوم به اسرائیل هستیم.. بله 3 میلیارد مسلمان برای جهاد و آزادی فلسطین در راه است.

    نظرات شما -
    • ممد
      0

      ابو چرت نکو

  • قاسم
    0

    از نوکر اسراییل جز حمایت کردن توقع چیز دیگری را نباید داشت

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      قاسم چرت نگو

  • خ
    0

    درودبایدن مردصلح دوستی درود بر همه ادیان اللهی وصلح دوستی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها