رئیس فراکسیون مستقلین مجلس دهم:

به لاریجانی تکلیف شده که پا به عرصه انتخابات بگذارد/ آقای رئیسی! شما ۳۰سال در قوه قضائیه حضور داشتی و برای مبارزه با فساد چه کردی؟

این همه سال خرج احمدی‌نژاد کردند و امروز، موضع او را نسبت به جریان اصولگرا شاهد هستیم. این بار هم، رئیسی در همین ابتدا آب پاکی را روی دست آن‌ها ریخت و عنوان کرد که مستقل به صحنه آمده است.

به لاریجانی تکلیف شده که پا به عرصه انتخابات بگذارد/ آقای رئیسی! شما ۳۰سال در قوه قضائیه حضور داشتی و برای مبارزه با فساد چه کردی؟

ثبت نام از کاندیداهای انتخابات دور سیزدهم ریاست جمهوری، نهایتا روز گذشته به پایان رسید و باید منتظر ماند و دید که شورای نگهبان چه مشی را در نظارت استصوابی خود به کار خواهد گرفت.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده پیشین مردم رشت و رئیس سابق فراکسیون مستقلین ولایی مجلس دهم با اشاره به این مسئله به امتداد، گفت: به نظر من در حال حاضر برای اینکه اندکی از سردی فضای انتخابات کم شود، همه را برای ثبت نام فرستادند تا شوکی به جامعه وارد کنند که مثلا خبری در راه است. هنوز کف جامعه، همراه انتخابات نیست. این، خواص هستند که در کارزار انتخابات دست و پا می‌زنند.

به لاریجانی تکلیف شده که پا به عرصه انتخابات بگذارد

وی افزود: با ورود برخی از چهره‌ها، شرایط اندکی دستخوش تغییر می‌شود. در این میان، رئیسی که مشخص بود به صحنه خواهد آمد و از این سو نیز با بیرون آمدن لاریجانی از دودلی و تردید و البته ورود به صحنه، شاهد این مسئله هستیم. این ورود لاریجانی به صحنه، نشان از نوعی تصدیق به او داشته و به او تکلیف شده که در انتخابات ورود کرده و پا به عرصه بگذارد.

ایمن‌آبادی، تصریح کرد: تصور من این است که در صورت تائید صلاحیت جهانگیری، مثلث او و لاریجانی و رئیسی سه قطب را در صحنه بازی خواهند کرد. بخشی از اصولگرایان به سمت رئیسی، بخشی از اصلاح‌طلبان به سوی جهانگیری و بخش دیگری نیز به طرف لاریجانی متمایل خواهند شد. در بحث مناظرات انتخاباتی در تلویزیون شاهد خواهیم بود که لاریجانی و جهانگیری برای نجات اقتصاد کشور، برنامه دارند. اما رئیسی، برنامه‌ای برای اقتصاد ایران نداشته و باید به صراحت بگوید که شعار مبارزه با فساد در عمل به چه معناست؟

آقای رئیسی! شما ۳۰سال در قوه قضائیه حضور داشتی و برای مبارزه با فساد چه کردی؟

این نماینده پیشین مجلس، بیان داشت: بالاخره، مردم می‌گویند که آقای رئیسی! شما ۳۰سال در قوه قضائیه حضور داشتی و برای مبارزه با فساد چه کردی؟ ایشان همین حالا هم رئیس قوه قضائیه بوده و از این بالاتر، دیگر چه سمتی برای مبارزه با فساد باید داشته باشد؟ همه این مسائل به مناظرات تلویزیونی برمی‌گردد و اینکه چه کسی بتواند بحث اقتصاد کشور و برنامه مناسب برای مدیریت آن را به مردم بگوید. چرا که در حال حاضر، دغدغه اصلی مردم، بحث اقتصاد و مسائل و مشکلات معیشتی است.

وی، همچنین در ادامه با اشاره به حضور برخی دیگر از چهره‌ها نظیر محسن رضایی در انتخابات، یادآور شد: وقتی او به صراحت از لزوم جنگ با آمریکا سخن گفته و راهکارش این است که با گروگان گرفتن سربازان آمریکایی و فروش آن‌ها، کسب درآمد کنیم، یعنی به اقتصاد، نگاه میلیتاری و نظامی دارد. ایشان هیچ برنامه عملیاتی هم ارائه نکرده و کاملا مشخص است که رای نخواهد آورد.

این سوال در میان مردم مطرح می شود که مگر طبری زائیده کدام سیستم بوده است؟

جعفرزاده ایمن‌آبادی، تصریح کرد: بسیاری از اصولگرایان هم عنوان می‌کنند که رئیسی، برنامه مدونی برای اداره کشور نداشته و تکرار و اصرار او بر مبارزه با فساد، بیشتر به یک شعار شبیه است. شعاری که در قوه قضائیه تا به حال جواب نداده است. به هر حال این سوال در میان مردم مطرح می‎‌شود که مگر طبری زائیده کدام سیستم بوده است؟ مگر جز این است که در همان دوره نیز، رئیسی در دستگاه قضا حضور داشته؟

امثال جلیلی به نیت باج‌خواهی و امتیازگیری پا به عرصه گذاشته‌اند

این نماینده سابق مردم در ادامه، ضمن اشاره به حضور جلیلی در انتخابات نیز، خاطرنشان کرد: به زعم من، برخی به نیت باج‌خواهی پا به عرصه ثبت نام در انتخابات گذاشته‌اند. این دست افراد با حضور خود در صحنه به کاندیدای اصلی عنوان می‌کنند که اگر به کنار رفتن به نفع خود تمایل دارد، معاون اولی، ریاستی، وزارتخانه‌ای یا هر کسوتی را برای او مشخص کند.

احمدی‌نژاد، اصرار دارد که بگوید، من زنده‌ام

نماینده سابق مردم رشت در مجلس، اشاره‌ای هم به حضور احمدی‌نژاد داشت و یادآور شد: احمدی‌نژاد، اصرار دارد که بگوید، من زنده‌ام. او ظلم زیادی به این کشور کرد. بعید می‌دانم، کسی پیدا شود که احمدی‌نژاد به او ظلم نکرده باشد. الان هم دارد به خودش ظلم می‌کند. با دیدن رفتار و گفتار سخیف احمدی‌نژاد، مردم چقدر غصه می‌خورند که کشورشان، ۸سال دست چه کسی بوده است.

مملکت را نباید به آدم‌های کوچک بدهیم

وی افزود: مظلومیت یک ملت با حضور احمدی‌نژاد مشخص شد. مظلومیت منتقدین دلسوز دولت در زمان او که با بدترین واکنش‌های تخریب شدند، مشخص شد. مملکت را نباید به آدم‌های کوچک بدهیم. همان زمان که ما از او انتقاد کردیم، گفتند چون مقام عالی کشور از شخص ایشان حمایت کرده، هیچ کس حق حرف زدن ندارد!

جعفرزاده ایمن‌آبادی، عنوان داشت: اگر همان موقع اجازه حرف زدن و نقد به ما داده و با برخوردهای چکشی و اذیت و آزار، محدودمان نمی‌کردند، امروز اینطور گستاخانه مدعی نمی‌شد. همین آقایان، مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را با ۵۰ سال سابقه مبارزه و شکنجه به این مردک فروختند.

رئیسی آب پاکی را روی دست اصولگرایان ریخت

وی همچنین با اشاره به ادعای رئیسی، مبنی بر ورود مستقل به انتخابات، تصریح کرد: از آن جا که متاسفانه، اصولگرایان همواره با مسائل برخورد افراطی دارند، زیر پای آن‌ها پوست خربزه افتاده است. این همه سال خرج احمدی‌نژاد کردند و امروز، موضع او را نسبت به این جریان شاهد هستیم. این بار هم، رئیسی در همین ابتدا آب پاکی را روی دست آن‌ها ریخت و عنوان کرد که مستقل به صحنه آمده است.

این نماینده سابق مجلس در پایان نیز، اظهار داشت: مگر رئیسی نمی‌دانست که اصلاح‌طلبان و بدنه اجتماعی آن‌ها به او رای نخواهند داد؟ او با این حرف خود، سبد رای خود را در میان اصولگرایان نیز به خطر انداخت. اصولگرایانی که تازه داستان تتلو را فراموش می‌کردند.

منبع: امتداد

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 94
  • ناشناس
    0

    اقای جعفرابادی قول کجا را گرفتی که چنین چاپلوسی میکنی.

  • علی
    0

    می دونی از کجا داری می سوزی از انجا که دکتر تو وامثال تو را با لگد انداخت ببرون تا کمتر زیاده خواهی کنید برو یکم آب بریز اونجات که می سوزد دربه در فلک زده

  • جانباز بیست درصد شیمیایی
    0

    حرف مف نزن امثال شما وقتی آیت الله ریسی به قوه قضائیه آمد دکان تعطیل شد اگر در مجریه بیاید سازمان نقشه برداری را هم فراموش کن چون قانون عدالت و رانت‌خواری تعطیل می گردد. شما با متن برنامه پنجم چه کردی. چگونه حقوق مفت از بیت‌المال میبری و ادعای جانبازی داری من یک جانباز شیمیایی هستم و عاشق صداقت عدالت مبارزه با فساد و مردم داری آقای ریسی هستم.

  • دانیال
    0

    ابراهیم رئیسی=روحانی

  • پدرام
    0

    لاریجانی رو اصلاح طلبا تکلیف کردن که بیاد. وگرنه همه منتظره یه دولت جوان انقلابی هستن که همون سعید محمده

    نظرات شما -
    • سلطانی
      0

      همتون از سعید محمد واهمه دارید که حتی اسمشو هم به زبون نمیارید ..... یعنی خدا وکیلی من یک نفر فقط به سعید محمد رای میدم حتی اگر تموم ایران به بقیه رای بدن ... والسلام

  • خشی۹۸
    0

    لعنت اول بر تو ودودمانت بعد بر لاریجانی گجت واسحاق دماغت .با شرف کله پوک کدام برنامه مگه این نتیجه ۸ سال وبرنامه این کله پوکهای چپاولگر نیست ؟بازهم میخواین ملت را خر کنبن ؟

  • سید
    0

    30 سال؟ داداش چی میزنی هرچی میزنی خیلی خوبه همین را ادامه بده .ضمنا فقط 34 سال اصلاح طلبان در راس بودند و نتیجه 42 سال انقلاب شده فقر و بدبختی و فلاکت اکثر مردم , نارضایتی مردم و در گوشه و کنار زمزمه خطرناک دشمن برای مردم در عدم مشارکت در انتخابات , (چیزی که دشمن آرزوی آنرا دارد و این آرزو را به گور خواهد برد ان شائ الله ) . شما اصلاح طلبان کی قراره دست از سر مردم بردارید . اگر پایه های اجرایی مملکت عاری از فساد باشدنیازی به ورود قوه قضاییه نیست که امروز این آقا دنبال کار کردن و کار نکردن قوه باشد . ذهن ها را به انحراف نکشان برادر اگر دولت ها در انتخاب مدیران خود دقت و نظارت داشتند امروز حال و روز کشور و مردم بهتر از این بود .ضمن اینکه در این دوره همه مردم دیدند که قوه قضائیه فراتر از آنچه باید کار می کرد کار کرد و باعث نتایج خوب در خصوصی سازی ها و کارخانه های تعطیل شده و بی عدالتی بانک ها شده بود . مردم هفت تپه و نساجی مازندران و خیلی خیلی کارخانه های دیگر را که با دستور این قوه در حال بازگشت به تولید است اصلاح طلبان لطفا دست از سر مردم بردارید

  • اسدالله
    0

    احسنت . حرف دل ما را زدی

  • madman
    0

    این همونی نیست که می گفت : توی دانشگاه می خوابیدم و هشت میلیون می گرفتم

    نظرات شما -
    • سید رضا
      0

      نان به نرخ روز خوار اصلاح طلبان است

  • عبدالله
    0

    همه بد هستن تو خوبي فقط

  • لام
    0

    شما خودتان مال عهد بوقید و هرکس وارد اردوگاه شما شود چون اختلاف سلیقه دارید سریع دفعش می کنید مردترین آدمی که توی این چهل سال دیدم احمدی نژاده

  • Amir
    0

    بله اقای جهانگیری ۸ سال با برنامه های اقتصادی درست و مطنقی در جایگاه معاون اولی بوده و کشور را به این ثبات رسانده و فقط او برنامه دارد.لاریجانی هم ۱۲ سال رئیس ضعیف ترین‌مجلس ها بوده.ولی بنظر اقایان فقط این دو نفر برنامه‌دارند و چون اختیاری نداشتند تا حالا کاری نکردند.حرف مفت کی تموم میشه.لاریجانی و جهانگیری روی هم ۵ میلیون رای ندارند

    نظرات شما -
    • سید رضا
      0

      درود بر شرفت داداش امیر حرفت حق است و تلخ برای ناکامانی که هرچقدر از بیت المال بدزدند بازهم فقیر هستند و بازهم برای کسب قدرت دست بردار نیستند خدا ان شاء الله جواب اینها را بدهد مردم از اینها متنفرند متنفر

  • م
    0

    جناب این سؤال را باید از برادر آقای لاریجانی بپرسید نه آقای رئیسی! از زمانی که اختیار قوه قضاییه به آیت الله رئیسی داده شد را می توان از ایشان پرسید که این موضوع را همه مردم می فهمند شما لازم نیست از آقای رئیسی بپرسید .شما عملکرد برادران لاریجانی را در این دوران طولانی توضیح دهید

  • فرهاد
    0

    ببخشید حاج آقا شما که به سینه خودتان میکوبید بگین ببینیم در زمان لاریجانیها ملت چقدر بدبختی کشیدن تو قوه قضائیه دوزد و فسادها اختلاس رانتخواری انجام شد یانه تو مجلس 12سال چه دست کلی به ملت دادن نتیجه اش همون برجام لعنتی کشور را نابودی کشاندن اما در مورد قضاوت::: رئیسی تو قوه قضائیه عدالت را اجرا کردن دوزدی فساد اختلاس رانتخواری تا80 درصد مبارزه کردن درست؟؟؟ درمورد احمدی نژاد بزرگوار کدام دولتی مثل احمدی نژاد بودن دربین ملت حاضر شدن مرد مردانه عدالت را اجرا کردن این طور که معلوم شماها باید فقط صندلی نظام تکیه بزنین درست؟؟؟ اتفاقا این همه بلاها سره لاریجانیهاست سعی نکنید از واقعیت فرار بکنین پس مرد باش نه ؟؟؟؟؟؟درست یا بازم بگم

  • مریم
    0

    تو اگر کارت درست بود رای میآوردی و نمیشدی نماینده سابق . پس این تحلیل های مغرضانه رو واسه خودت نگهدار . همه حرف هات بوی نفرت و حسادت میده

  • یوناس
    0

    تو خودت چند دوره نماینده مجلس بودی چیکار کردی جز جشن تولد اینستاگرامی و عکس یادگاری با هم حزبیها و اعوان و انصار تکرار

  • 111
    0

    تو برو در دانشگاه بخواب که بیشتر بهت پول بدهند.!!!!!

  • محمد
    0

    آره :لاریجانی دراین سالها کاره ای نبود و اصلا ایران نبود،همین چندروز پیش وارد کشور شد که جهت نامزدی مستقیم به وزارت کشوررفت،و الان هم درمسافرخانه ای اتراق کرده است،و اگه رئیس جمهورنشد،بلافاصله کشورروترک خواهدکرد،که یه موقع گردپاسخگویی ۴۲ساله براوننشیند،قبول نداریدازایمن آبادی بپرسیدتاهمگی درایمن باشیم.والبته در قضیه مرحوم کردان هم‌ایشون اصلامقصرنبودن ،فقط درشمه ای درصداوسیما۱۲ سال همه کاره و معاون ایشون بودووو،امادربزنگاه انگار نه انگار که مرحوم و می شناخت.

  • بينام
    0

    یعنی باید به جناحی وصل باشند که به مملکت خدمت کنند. هرکسی با شما جناح ها نباشه، به درد مملکت میخوره مطمئنا، چون دیگه لازم نیست باج بده، در این سالها قوه قضائیه دست لاريجاني بوده با این همه فساد که در آن شکل گرفته

  • کاربر ناشناس
    0

    شما و رئیست در مجلس جز حق الناس چه گره ای از مشکلات مردم رو حل کردید ؟ فراموش کردید حقوق مغفوله بازنشستگان ۱۳ ساله شد شما بعنوان نمایندگان مردمی که به شما رای داده بودند کوچکترین قدمی برنداشتید و اعتماد آنان را به خود، مضحکه کردید، حالا هم به زعم خود شاید باز هم همین رئیست با عوامفریبی، موفق گردد سودای وزارت در سر داری ، خانواده های بازنشستگان، یقینا به کسانیکه در تضییع حقوق آنان موثر و بعنوان مسئولی که میتوانستند در تحقق مطالبات بر زمین مانده آنان گامی بردارند اما دریغ کردند، بهیچوجه اعتماد نخواهند کرد و رقیبان آنان را ترجیج خواهند داد

  • کاربر ناشناس
    0

    نه که لاریجانی به تکالیفش عمل می کرد!!! لاریجانی انتخاب ملت نخواهد بود

  • حسن
    0

    اولا که حتما اصلاح طلبها تکلیف کردن دوما عزیرم احتمالا الزایمر داری که فراموش کردین دادش لاریجانی رئیس قوه قضائیه بوده بمدت ۸ سال وخودم لاریجانی ۱۲ سال رئیس مجلس میشه بگین در این مدت چه تخم دو زرده ای گذاشته سوما یک نگاه تو ائینه یکن تو دیگه سن وسالی ازت گذشته پاچ خواری دیگه تا کی یک کم هم برای خودت حرمت وعزت قائل باش

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      خوب لاریجانی برا اینا تخم دوزرده که چه عرض کنم تخم طلا میکرده یادمان باشد بیشتر نمایندگان اون مجلسی که ایشون هم جزوشون بوده به خاطر فساد اقتصادی رد صلاحیت شدند ودر حراجهای خزانه سهم بردند

  • حامد
    0

    اقای همیشه طلبکار .چون تو رو هنوز نگرفته پس کاری نکرده

  • ناشناس
    0

    بببن 4سال اول احمدی نژاد عالی کار کرد چرا پا روی حق میذاری اما 4سال دوم احمدی با8 سال روحانی افتضاح بود افتضاح 4سال دوم روحانی که فقر فلاکت ودروغ ودزدی بیداد کرد رئیس بعدی باید دزدای زمان روحانی رو روکنه البته اگر مافیای دولتی بذاره

  • mir
    0

    ادم تعجب میکنه از انسانهایی که خود را با ولایی بودن زینت میکردند اینگونه سخن بگویند خدا عاقبت همه مارا ختم بخیر کند اینگونه خدا خرما کردن وطبری را وصل به ایشون کردن در روز قیامت عواقب دارد استدلال ایشان را در بروز فساد را به همه ی دست اندر کاران و کاندیداها و از جمله خود ایشان هم میتوان تسری داد. اخر چرا وقتی نباید سخن بگویید وارد میشوید

  • محمد
    0

    این مردک چی داره میگه؟

  • هادی
    0

    واقعا رییسی درمدت سی سال پستهای مهم در قوه قضاییه چه برخوردی با فساد داخل خود قوه قضاییه وچه در جاهای دیگر برداشته که الان شعار جلوگیری ازفساد ودرست کردن وضع مملکت می دهد مگر تا الان شما مسول یا پست های مهم نداشتید چرا با افکار عمومی بازی می کنید این شعارها برای مردم کهنه شده است

    نظرات شما -
    • خالد آبادی
      0

      آقای رییسی فقط مسیولیت را داشته ،حقوقش راگرفته ،،،دیگر کاری به فساد ،رشوه گیری کارشناسان دادگستری ،وقضات رانداشته،،،،،، .چون اگر کاری به آنها داشت ،رییس قوه قضاییه نمیشد

    • یک لحظه تفکر
      0

      تو از رییسی چی میدونی ؟ لیاقتت همون اختلاسگران اتو کشیده هسیت که هر دفعه با یک کلک جدید پدرتونو در میارن

  • ن د
    0

    جهانگیری در این ۸ سال چه کرده برنامه های او کجا بوده است. کسی که نمیفهمد که چرا مردم نسبت به ثروتمندان حساسند چگونه می خواهد برای آنها کاری کند برادرش چه کاره است کم خورده است که حالا می خواهد رئیس جمهور شود حیا کنید

  • حسین
    0

    شما در زمان نمایندگی چه کردی صحبتهای شما در دوران نمایندگی و دعوا برای حقوق بیشتر یادم نرفته پس صحبت از مبارزه با فساد نکن

  • ع
    0

    تو هم دلت صابون زدی که هم ولایتی ت رای بیاره،این توهین به شعور ملت است که به خانواده لاری جانی رای بدن،۴۲ سال در راس بودن جز بدبختی چه داشتن.مثل برادرش اردشیر که بصورت جوک همیشه می گفت ما تو ایران اصلا زندانی سیاسی نداریم و نادیده گرفتن حقوق بشر در ایران زیر صفر درصد است و ....!!!!!

  • عباس
    0

    این مملکت غرق فریب و تزویر شده

  • حیدری فیروزجائی
    0

    جعفرزاده تو به اندازه یه بچه هم عقل نداری تو نمیفهمی تو فکر میکنی مثلا کارشناسی ولی تو یک عقده ای بدقلبی که حسادت داره نابودت میکنه ببین ایمن آبادی اولا تو برو دهنتو آب بکش بعد اسم رئیسی و احمدی‌نژاد را بر زبون بیار دوما عامل بدبختی ملت تو و امثال تو هستید بنظرم این اظهارات مزخرف تو نشان از بی تقوایی و بی تربیتی و بی ادبی توست احمدی‌نژاد یک چهره جهانیست دهها میلیون طرفدار داره ۸ سال رئیس جمهور ایران بوده و الان هم دهها میلیون طرفدار داره و محبوب دل دهها میلیون ایرانیه ایمن آبادی تو خیلی بی حیا هستی خجالت بکش و برو بگیر بخواب تا شاید یه کم آروم بشی و از حسادت سکته نکنی تو و امثال تو دیگه عددی نیستی و مردم شماها رو خوب شناختن و گل امسال تو را نمیخورن برو یاالله برو برو دیگه حرف نزن یاالله

    نظرات شما -
    • هی تو فیروزه جاعی
      0

      مزخرفات را تمام کن ای زارت زارت زارت زارت زارت زارت زارت زرررشک به نامت گوارای وجودت

  • ایرانی
    0

    آقای جعفرپور! شما هم سالها درمجلس درکنارلاریجانی لابی ها زدید غیرازاینکه امثال آخوندی رابه مردم تحمیل کردیدتابی خانمانشان بکنید وبکمک دولت حسن خان جیب ملت راخالی کردید،چه خدمتی به ملت کردید فقط یکیش بگو!؟

  • شهروند مستقل
    0

    رئیس فراکسیون مستقلین مجلس دهم !!!!!! صحبت هاش که مستقل بودن رو نشون نمی ده همش داره میکه جهانگیری و لاریجانی. خ.خ

    نظرات شما -
    • ،،،
      0

      منافق تشریف دارن ،،،

  • فراکسیون
    0

    همین که رئیسی تونسته رو اعصاب یه مشت دروغ گو و مفت خور باشه حضورش می ارزه مستقل جون، مستقل باش

    نظرات شما -
    • گنده لات
      0

      چهارسال پیش میگفتید رییسی دیوار میکشد ،قاتل هست این دوره حالا ماموریت عوض شده ،رییسی به درد ریاست جمهوری نمیخورد ،با فساد مبارزه نکرده ،،،،،،

  • موسی
    0

    ای بی وجدانهای غرب زده

    نظرات شما -
    • ابو موسی
      0

      ای بی وجدان شرقزده

    • ناشناس
      0

      ای وطن فروش شرق زده

  • علی
    0

    تو‌‌رو‌خدا ببین به چه حال و روزی افتادیم یعنی یه نفر آدم خوب نداریم تو این مملکت؟هیچ کدوم سابقه خوبی ندارن؟وای به حالمون

  • عزیز
    0

    اصولگرهایک باربامعجزه قرن ریاست جمهوری راتحویل گرفتن ولی باهزاران گندی که محمودبالاآورددیگه هیچکدام اصولگرابودنش رابه گردن نگرفت وامروزهمان حضرات زیرچتریک نفردیگه جمع شده اندجالب اینکه ایشان به صراحت اعلام کرد من مستقل هستم ووابسته به هیچ گروه وحزبی نیستم ولی به نظربنده بهترریاست جمهوری راتحویل همین اصلولگراهابدهیم بهتر است چون درغیراینصورت هردولت دیگری حتی بارای بالای مردمی هم مستقر بشه بازباهزارمشکل ازطرف صداوسیما،محمودکریمی،آمنه سادات ذبیح پور،کیهان ،رائفی پور،کریمی قدوسی،خبرهشت وسی،حسن عباسی ،منصورارضی،پناهیان،کدخدایی،علم الهدی،بابابزرگ خانوم روبروخواهدشدوکاسبان تحریم دست ازسرمردم برنخواهندداشت.

    نظرات شما -
    • جواد
      0

      خجالتم خوب چیزی. کسانی که انشاا. اون دنیا هم کنار هم باشین مملکت رو فروختن فرار به جلو و تهمت زدن فایده ندارد جواب گوی اعمال خود باشید

    • عابدان زاده
      0

      برادر 32 سال از 40 سال کار دست اصلاح طلبها بوده چه گلی به سر مردم زدن حالا طلبکار هم هستند

  • بنیامین
    0

    این دانیال یک عنصر صهیونیست هاست.معلوم نیست چی بلغور میکنه

  • حسین
    0

    طبری با مسئولین قوه قضائیه در یک فضا کار کرده‌اند و لذا هیچکس نمی‌تواند خود را مبرا کند.‌اگر می‌دانسته اند چرا وجدان درد نگرفتند و سکوت کردند و اگر نمی‌دانسته‌اند که عذر بد تر از گناه، پس بدرد مسئولیت نمی‌خورند. لذا من شعار مبارزه با فساد را باور‌نمیکنم.

  • محمد طاها
    0

    آقای ایمن آبادی میشه تشریح بفرمایید چرا حضرتعالی از فیلتر شورای نگهبان برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شدید

    نظرات شما -
    • ب محمد طاها
      0

      چون آدم رک گویی بودم و شهامت و صداقت داشتم و پاچه خوار مفلس نبودم از فیلتر شورای نگهبان استصوابی رد نشدم .جواب دندانشکن و اس توست م طاها

  • محمد
    0

    البته این حرفش که به لاریجانی تکلیف شده پر بیراه نیست والبته موید حرف احمدینژاده که اینا میخوان هر کاری بکنن که او فرد مورد نظرشون (لاریجانی)رو بیارن بالا ۲در مذاکرات قرارداد ایران وچین لاریجانی رو بردن برای طرفیت مذاکره که معنایی جز این که لاریجانی فرد مورد نظر باشه نیست .البته به امید خدا مشت محکمی از مردم خواهند خورد

  • عبدال
    0

    این آقاگل زده عالم وآدم روزیرسوال بردباباتوبیا مابهت رای میدیم .

  • امیر
    0

    من رای میدهم ولی هر چه فکر میکنم نمیتونم قبول کنم که ریسی به درد ریاست جمهوری بخوره این آدم فعلا به درد قوه قضائیه میخوره

    نظرات شما -
    • ،،،
      0

      جهانگیری و آخوندی ،به درد میخورند ،،

  • امیر
    0

    البته به کارخانه هایی که آقای ریسی فعال کرد زیاد دل نبندیدچون بیشتر این کارخانه ها باید به تکنولوژی روز دنیا مجهز شود فقط یه مسکن برای انتخابات بوده خدا کند که موفق باشد

    نظرات شما -
    • غاندو
      0

      پس به تعطیلی آنها توسط تدبیر گران و تاراج اموال دل ببندیم

    • علی
      0

      همین کارخانه ها با مجوز قضایی ݕلمب شدند

    • ناشناس
      0

      وظیفه قوه قضاییه تا همون حد بوده اینکه کارخونه باید نوسازی بشه به وزارت صنعت ریط داره که ایشالله این قسمت هم بعد از رییس جمهور شدن ایشون انجام میشه

  • سرمد
    0

    به هر کاندیدایی برچسبی زدی خودت و عملکرد مزخرف خودت را بگو

  • کروناز
    0

    این آقای جعفر از اون نماینده های دوره قبل هست که نه تنها کاری برای مملکت نکرد ،بلکه با لابی های گسترده با دولت زد وبند میبکردند ،الان هم بعد از دوره مجلس در سمت پبشنهادی مشغولند

  • دانیال
    0

    ابراهیم رئیسی=اسحاق جهانگیری و اصلاح طلبان

    نظرات شما -
    • الن
      0

      حرف حساب همینه

  • محمد
    0

    ای آقا این همه آسمان ریسمان می بافید برای چیست به شما من بی سواد ولی دوست دار نظام جمهوری اسلامی وشهدای انقلاب به شمای خیلی با سواد وتحلیکر .... قول میدهم رئیس جمهوری کشورم در ۲۸خرداد ماه جناب آیت الله رئیسی خواهدبود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      البته نه منتخب

    • امیرعلی
      0

      از اول گفتیم که انتصابیه

  • جواد
    0

    میگن شهر که شلوغ میشه غورباقه هفت تیر میکشه .تو در اون حد نیستی که از اقای رئیسی سوال و جواب کنی خودت چرا رد صلاحیت شدی

  • مجید
    0

    راستش رو بگو در کدوم باغ سبز رو بهت نشون دادن یا از کدوم آخر در حال فساد و ارتزاق هستی که تبلیغ دولت سوم ح س ن روحانی رو میکنی. هر چه دل تنگت خواست گفتی ولی این رو بدون که مردم اینبار گول کسایی رو که باعث ایجاد این شرایط سخت حاکم بر جامعه هستند رو نخواهند خورد. برای یکبار باید دست دزدان و مفسدان از دولت بریده بشه تا وضع کشور به شرایط عادی برگرده. مبلغ دزدی جهانگیریها و روحانیها و لاریجانیها و آدمهاشون اینقدر زیاده که با بودجه کشور برابری میکنه. خلاصه پیشنهاد میکنم بری بمیری و دنبال کیسه دوختن برای خودت نباشی.

  • سلطانی
    0

    آقای جعفر زاده ی ایمن آبادی همینکه انقدر وجود ندارید اسم دکتر سعید محمد رو بیارید .... و انقدر تلاش دارید که بگید اصلا دکتر سعید محمد به حساب نمیاد که جزء بقیه نامزدها اسمش به میون بیاد .... لااقل برای من یک نفر مسجل شد که حتما به ایشون رای بدم ..... همتون از اسم سعید محمد هم وحشت دارید .... چون بدهکار به هیچ کدومتون نیست و اگر بیاد بساط کاسبی همتون رو با هر گرایش سیاسی جمع میکنه ..... یاحق

  • H
    0

    آقای رشتی ۸سال مملکت دست حسن کلیدسازیودشمابگید چه کاری به نفع مردم کرده جزگرانی ویدبختی وفقرآقای احمدی نژاد۸سال رییس جمهورشدهیچ کاری نکردفقط به خیلی خانوادهایی که خونه نداشتن صاحب خونه کردخیلی هابا۵میلیون سرپناه پیداکردن که همین آقای کلیدسازگفتن بدترین میراث احمدی نژاد مسکن مهره آقای روحانی میراث توبدبختی مردم بود که تاعمرداریم کل طایفه تونفرین میکنیم

  • قلندر واقعی
    0

    در این دوره فساد بیداد میکند و کسانیکه در مرکزیت قوه‌ قضائیه بودند نه قبلا نه تا به حال با فساد مقابله نکردند فقط تبلیغات انتخاباتی هستش والسلام نامه تمام درود بر آزادگی

    نظرات شما -
    • رسول
      0

      قلندر شما چشمهات رو باز کن تا مقابله با فساد رو ببینی شما خودت رو به خواب زدی و نمیبینی چون دل در گرو غرب داری

  • بنده خدا
    0

    سر و ته یک کرباس

  • شهربانو
    0

    چه ناصواب. مولا علی ع فرمود یاریم کنید با ورع و پاکدامنی. حضرت نوح چه کرد بعد از هزار سال. آیا خوبان را به گناه مجرمان و گستاخان متهم می کنید؟ چه ناجوانمردانه شریفان را خطاب قرار می دهید. بزرگان جامعه در تلاش اند برای بهبود جامعه . چرا اینگونه نگفتید که آقای رییسی از هر کسی بهتر با دردهای جامعه ما آشنا هستند. ما کف جامعه از شما بصیرتر و آگاه تریم. روز موعود نزدیک است.

    نظرات شما -
    • قاسم
      0

      شهربانوی عزیزجهت اطلاع عرض می کنم آقای رئیسی حدود41سال درقوه قضاییه تشریف دارن وآنجاجبهه اصلی مبارزه بافساداست باید پرسیدکارنامه ایشان درآنجاچگونه بوده؟کف جامعه نباید زوداحساساتی بشه عزیزبهتربه اطلاعاتش اضافه کنه تاهی ازیه سوراخ گزیده نشه.

  • قاسم
    0

    جناب آقای نماینده مستفی ما که میدانیم جنابعالی و امثالهم کجایتان و چرا می‌سوزد آقای رییسی آمده تا پوز امثال جنابعالی را بزند تو اگر نماینده خوبی بودی مردم بهت رأی می دادند

  • حمیدی
    0

    یک ذره انصاف داشته باش تو وهم قطارانت لاریجانی توبیست دقیقه برجام روتصویب کردید ومردم ونظام رابه خاک سیاه نشاندید.وداداش آقای لاریجانی ده سال رئیس قوه قضائیه بود اندازه یک ماه آقای رئیسی بافسادمبارزه کرد.اگردینتان رافروخته ایدبه امثال علی لاریجانی حداقل آزادمردباشید ودروغ نگوئید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تو از اوناییکه خودتو به خواب زدی .وقتی میگن تصمیمات جای دیگری گرفته میشه ادمای باشعور میفهمند .

  • کرمی
    0

    مگر شما کور هستی چقدر پول بیت المال را ازدست مانند صفدرحسبنی ها گرفت وبه خزانه برگرداند تقریبا ۲۰۰۰کارخانه ازورشکستگی نجات داد وبه چرخه تولید بازگرداند وهزاران کارهای مثبت دیگر آقای عزیز ۳۲سال مملکت دست شمااصلاح طلبان بوده شماها نتوانستید صفهای مرغ روغن تخم مرغ رامدیریت کنید چه می گیید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نه شما کوری که تا یه متر جلوترتا نمیتونی ببینی .اولا" که با دزدهای اصلی هیچ کاری نکرد ثانیا" اونهایی را که مثلا" گرفت حکمشون چی بود نمونه طبری و زنجانی ثالثا" مگه قالی باف کم خرابکاری کرد چرا جرات نکرد بهش تو بگه آخریشم که دست بردن تو بودجه بود .

    • رسول
      0

      جناب کرمی اینها که دم از اصلاح طلبی میزنن جیبشون پر و درد مردم رو نمیفهمن ما مردم رو درک نمیکنن اینها گوششون به دهن سلبریتیها است که درکی از مردم ندارن

  • حمیدپاپی
    0

    با سلام شما نجومی بگیران اشرافی و کاخ نشین تکلیف نموده اید.

  • عابدان زاده
    0

    دست و پا زدن او برای تخریب رییسی بی فایده است رییسی مرد میدان عمل مرد خشکاندن فساد از چشمه دولت

    نظرات شما -
    • الن
      0

      ایشون در سالها مدیریتش در قوه قضاییه نتنها ریشه فساد را نخشکاند بلکه امثال طبری ، لاریجانی ، منصور و ... در دستگاه قضا ظهور کردند ، تعقل هم چیز خوبیه ، مغز رو از سلفون بیرون بیار و استفاده کن.

  • الن
    0

    این جماعت اگر به همان جزیره هایی که خریدند بروند و دست از سر ما بردارند هزینه کمتری به کشور وارد می کنند. ما شما را نمی خواهیم

  • صابر
    0

    رییسی (یا همان آقای دوربین)* فقط جلو دوربین خوب جیق میزنه داد فریاد را می اندازه و عدالت عدالت میکنه مگر رییس همان عدالتخانه نیستی پس اگر کاری می خواهی بکنی همان قوه قضاییه جای این کارها است.

    نظرات شما -
    • رسول
      0

      این سالها با دیدگاه اصلاح طلبی شما زندگی مردم رو به قهقرا کشوندین و ابرو و عزت رو از ما گرفتین حالا 4سال با بچه های انقلابی کنار بیاین و ببینین که چقدر کار از دستشون بر میاد مطمعن باش رییسی درست کار میکنه و اهل دوربین نیست و گرنه نمیگفت برای جلسات قوه قضاییه دوربین نیارن دنبال عدالت

    • الن
      0

      جناب رسول تعصب از نوشتار شما کاملا مشخص است ، در بررسی یک موضوع اگر شما نسبت به ان موضوع تعصب داشته باشید هر نتیجه ای بگیرید اشتباه است !!! اولا 4 سال که چه عرض کنم پیش از روحانی 8 سال دولت در دستان اصول گرایان محترم و به قول شما بچه های انقلاب بود ولی چه حاصل شد !!؟؟؟ از دست رفتن 800 میلیارد دلار سرمایه این کشور !!!!! اصول گرا و اصلاح طلب زائید همان انقلابی است که شما به ان اعتقاد دارید ، تمایز بین ان دو احمقانه است !!! دو حزب دولتی که از نظام بودجه می می گیرند !!! تنها راه نجات از بن بست سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی ایجاد جامعه باز ، تقویت رسانه و نشریات خصوصی ، ایجاد زمینه مناسب برای شکل گیری سندیکا های خصوص است و استفاده از توان و ظرفیت همه اقشار جامعه است در راستای دمکراسی است و این مهم جزِ با تغییر قانون اساسی ایجاد نمی شود.

  • کاربر ناشناس
    0

    جعفرزاده در دولت لاریجانی وزیر شدی مبارک است.فقط بگو کی تکلیف کرده. امثال تو یا...کاش میتونستم اسم اش بیارم .

  • به مردم
    0

    ‌ای مردم تعصب نسبت به هر کسی را از ذهنتون خارج کنید تا حقایق برشما آشکار شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها