ردپای موسوی خوئینی ها در سازوکار جدید اصلاح طلبان برای انتخابات 1400

یک فعال سیاسی اصلاح طلب در رابطه با دو حزبی که به لیست اجماع ساز اصلاح طلبان اضافه شدند، گفت: این احزاب حق رای ندارند و فقط نقش آنها به عنوان ناظر است.

ردپای موسوی خوئینی ها در سازوکار جدید اصلاح طلبان برای انتخابات 1400

«شهیندخت مولاوردی» در رابطه با دو حزبی که به لیست اجماع ساز اصلاح طلبان اضافه شدند، گفت: این احزاب حق رای ندارند و فقط نقش آنها به عنوان ناظر است.

او افزود: مدتی دیگر به عنوان عضو اضافه می شوند و حق رای هم خواهند داشت.

گفتنی است؛ اخیرا «مصطفی کواکبیان»، نماینده مردم تهران در مجلس دهم و دبیرکل حزب مردم سالاری، در رابطه با لیست اجماع ساز اصلاح طلبان «۳۰+۱۰» و مشخصات آن اعم از شخصیت های ملی گفته بود: شخصیت ملی یعنی آدم های برجسته سیاسی که در این ۳۲ حزب موجود شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیستند مثلا موسوی خوئینی ها که شخصیت ملی برجسته ای است که عضو این دو ۳۲ حزب نیست یا امثالهم که من دیگر اسم نمی برم.

او در پاسخ به این سوال که چه احزابی به 30 +10 شخصیت ملی اضافه شدند، گفت: حزب مدافعان حقوق بشر شهیندخت مولاوردی و سازمان معلمان ایران به این لیست اضافه شده اند.

منبع: برنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • حسین محمدی
    0

    اصلاح طلبان وتمام کسانیکه یک عمر ثروت مردم را بالا کشیدند مثل شیخهای معروف واصلاح طلبی همچون خوینیها احساس خطر کردند که اگر ریس جمهور بعدی نظامی وانقلابی باشد دستشان رو خواهد شد ...به خاطر همین فعال شدند که دوباره شیخی مثل روحانی را برای مردم غالب کنند ....

  • محمد
    0

    حزب فقط حزب خدا دیگه مردم شما را می شناسند و فقط به افراد ولایی رای خواهند داد حنا شما دیگه رنگ نداره

  • .
    0

    بازارگرمی خوبی است. ایا باز هم مردم گول این جناح ها که 35 سال بر گرده مردم سوار هستند خواهند خورد؟

  • محسن
    0

    ایشون شخصیت برونکا در کارتون چوبین رو داره این شکست بخوره امریکا غرق میشه هههههه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها