تکذیب خبر رویترز در مورد رخدادهای شب گذشته در بغداد/ دستگیری شهروند ایرانی صحت ندارد

خبر خبرگزاری رویترز در مورد رخداد‌های شب گذشته در بغداد تکذیب شد.

تکذیب خبر رویترز در مورد رخدادهای شب گذشته در بغداد/ دستگیری شهروند ایرانی صحت ندارد

شبکه گذشته، شبکه خبری راشاتودی در عراق اعلام کرد: نیرو‌های تروریست ارتش آمریکا با ۴۰ زره‌پوش و با حمایت نیرو‌های ویژه عراق، مقر فرماندهی تیپ ۴۵ الحشد الشعبی واقع در منطقه البوعیثه در شرق بغداد را محاصره کردند.

خبرگزاری انگلیسی رویترز ضمن باز نشر اخبار تأیید نشده در مورد رخداد‌های شب گذشته، به نقل از برخی مقامات عراقی که اشاره‌ای به نام آن‌ها نکرده است مدعی شد نیرو‌های تروریست آمریکا به یکی از مقر‌های سازمان الحشد الشعبی عراق در پایتخت این کشور یورش برده اند و سه نفر از نیرو‌های بسیج مردمی عراق را دستگیر کرده اند، مدعی شد یک ایرانی نیز در میان بازداشت شدگان است.

رویترز به نقش آمریکا در جریان حمله اشاره‌ای نکرده و مدعی شده که این حمله توسط نیرو‌های امنیتی عراق انجام شده است و نفرات بازداشت‌شده تحویل ارتش آمریکا شده‌اند.

این در حالی است که سخنگوی ائتلاف بین‌المللی به اصطلاح علیه داعش به درخواست رویترز برای اظهار نظر در این باره پاسخ نداده است. با این حال برخی از رسانه‌های عراقی اعلام کرده اند ۱۳ نفر در حمله نیرو‌های تروریست آمریکایی دستگیر شده اند.

تکذیب خبر رویترز در مورد رخدادهای شب گذشته در بغداد

خبرنگار نور نیوز در بغداد دقایقی قبل در گفتگو با یک منبع مطلع در استخبارات عراق کسب اطلاع کرد که خبر منتشر شده از سوی رویترز درباره دستگیری شهروند ایرانی صحت ندارد.

منبع: نورنیوز

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ایرانی
    0

    خبر منتشره را ببین !.

    نظرات شما -
    • mahdi
      0

      سلام

    • mahdi
      0

      سلام

    • حسین
      0

      خون سردار سلیمانی پایمال شده،،آمریکایی ها بیشتر با عراقی ها ارتباط دارند

  • سعید
    0

    دوست عزیز کجای کاری ۱۵ عضو حشدالشعبی و یک فرمانده ارشد سپاه قدس رو دستگیرکردند.

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      کار خوبی کردند

    • کاربر ناشناس
      0

      حتما تونگهبان پایگاه بودی که خبر موثق داری که چندنفر اسیر کردن معلومه خیلی خالی بندی

    • سعید
      0

      درپاسخ کاربر ناشناس خالی بند تویی و اون اربابان جیره خوارپوتین که سه روز خبر شلیک به هواپیمای اوکراینی وقتل عام ملت بی گناه روبه نام انتقام سخت سانسورخبری کردند. وکشته شدن یک پورن استار کثیف به نام جورج فلوید رو دربوق وکرنا می کنند. می تونی بگی این ۱۵ نفر و اون فرمانده توسفارت آمریکا چه غلطی می کردند؟

  • جهانگیر
    0

    یعنی اصل خبر که یورش به مقرحشدالشعبی است درست است؟؟چرا دوپهلو خبر میزنید؟علت حمله نیروهای امنیتی عراق با همکاری ارتش آمریکا به مقرحشدالَشعبی چی بوده؟؟؟

  • ۹۹
    0

    شروع عملیات سری توسط ایالات متحد امریکا با همکاری نیروها امنیتی عراق بر علیه تمامی نیروهای مقاومت در منطقه، کمک مالی عربستان برنامه ریزی از پیش تععین شده دکترین صهیونیستی ( که با سفر چند روز قبل رئیس موساد به پایگاه عین السد جزئیات عملیات به نیروهای امنیتی امریکا مستقر در عین السد ابلاغ شده است)

  • دادا
    0

    توی عراق هم خایینینی مثل ایران هستند که به امریکا آویزون هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها