ستادهای انتخاباتی همین حالا تماس بگیرند

تبلیغات نوین انتخاباتی در فضای مجازی / فرصت دیده شدن را از دست ندهید

در جهان دیجیتالی شده امروز، تبلیغات نه فقط در ایران که حتی در جهان به سمت فضای مجازی سوق یافته است. در آستانه انتخابات مجلس، کاندیداها با استفاده از ظرفیت تبلیغی مجموعه خبرفوری می توانند وارد دنیای جدید تبلیغات شوند.

تبلیغات نوین انتخاباتی در فضای مجازی / فرصت دیده شدن را از دست ندهید

در ادامه با انواع خدمات تبلیغاتی خبر فوری آشنا شوید و برای آنکه زمان را از دست ندهید، همین حالا با شماره‌ها و آی‌دی‌های ارائه شده، ارتباط برقرار کنید.

رپورتاژهای خبری

سایت خبر فوری با بیش از ۳۰۰هزار مخاطب روزانه می‌تواند همه اخبار و مواضع و نشست‌ها و دیدگاه‌های کاندیداها و احزاب را پوشش داده و آنها را در قالب گزارش‌های لحظه به لحظه منتشر کند.

همچنین این سایت قادر به برگزاری جلسات مناظره و یا گفتگوهای ویژه خبری است که بازخورد گسترده‌ای در فضای رسانه‌ای دارد.

از مهمترین ویژگی‌های تبلیغات در سایت خبرفوری، امکان انتشار رپورتاژهای تصویری است که در کنار متن مکتوب منتشر شده و در آپارات و یوتیوب هم بازتاب دارد.

همه خبرهای سایت خبرفوری در اپلیکیشن خبرفوری هم منتشر شده که قریب به ۱۰۰هزار مخاطب دارد.

همچنین با تعریف بنرهای تبلیغات انتخاباتی در صفحات سایت و اپلیکیشن خبرفوری می‌توانید شانس دیده شدن خود را افزایش دهید.

افزون براینها، ظرفیت اینستاگرام خبرفوری و رادیوسرنا با قریب به ۷۰۰هزار فالوئر، می‌تواند اخبار را در حوزه‌های مختلف پوشش دهد.

اگر می‌خواهید علاوه بر سایت خبرفوری در دیگر وبسایت‌های خبری شناخته شده هم مطرح شوید، فقط کافیست با بخش تبلیغات وبسایتهای خبرفوری تماس بگیرید:


۰۹۰۱۸۳۷۳۶۶۸
http://T.me/Ads_SRA

تبلیغات در گوگل

بار دیگر کشور عزیز ما در معرض انتخاباتی دیگر است و فضای اجتماع بار دیگر پویا و سرزنده شده است. فضای انتخاباتی در این سال‌ها با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات به طور کلی متحول شده است بیشترین نمود این تغییرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مشهود بود که قسمت اعظم کمپین‌های تبلیغاتی در فضای مجازی اجرا شد. کشور ما ایران هم از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به ضریب نفوذ بالای گوشی‌های هوشمند و اینترنت همراه در میان مردم، بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت کمپین‌های انتخاباتی بر بسترهای مختلف فضای مجازی برای نامزدان ورود به ساختمان بهارستان احساس می‌شود.

کمپین‌های فضای مجازی در ایران با توجه به عادات کاربران ایرانی با اولویت‌های متفاوتی از کمپین‌های متعارف بین المللی باید اجرا شود.گروه تبلیغاتی یاقوت با توجه به سابقه بالا در زمینه اجرای انواع کمپین‌های تبلیغاتی در فضای مجازی فارسی زبان و جمع آوری اطلاعات رفتاری خاص کاربران ایرانی توانسته است بهترین راهکار برای نامزدان ورود به مجلس شورای اسلامی را تهیه کند.

ارسال پیام‌های مکان محور

هر کاربر گوشی‌های هوشمند به صورت متوسط بالای 30 اپلیکیشن بر روی گوشی خود نصب دارد بنابراین دسترسی به شبکه اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی گوشی‌های هوشمند یکی از هدفمندترین راه‌های دیده شدن یک کمپین تبلیغاتی است علاوه بر این اطلاعات مکانی کاربران کمک می‌کند تا ارسال پیام بر روی اپلیکیشن‌ها به صورت دقیق به افرادی در یک محدوده جغرافیایی خاص ارسال شود.

طراحی سایت و پایگاه‌های اطلاع رسانی

امروزه رفتار کاربران اینترنت بیشتر به سوی استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها متمایل شده است. به نظر می‌رسد که دوره سایت‌ها رو به اتمام است اما این تصور نادرستی است. پایگاه‌های اطلاع رسانی همچنان نقش اصلی را در یک کمپین‌ تبلیغاتی ایفا می‌کنند. موتورهای جستجو اصلی‌ترین راه برای ورود کاربران به اینترنت است و این موتورهای جستجو محتوای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و به خصوص پیام‌رسان‌های اینترنتی دسترسی ندارند از این رو وجود سایت و پایگاه‌های اطلاع رسانی نه‌تنها به شدت مهم هستند که به عنوان پایه و هسته اصلی کمپین‌های تبلیغاتی نقش آفرینی می‌کنند.

گروه تبلیغاتی یاقوت با سابقه‌ای که در طراحی و اجرای سایتهای اینترنتی و پایگاه‌های اطلاع رسانی دارد می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان نسبت به طراحی، اجرای پایگاه‌های اطلاع رسانی و همچنین بهینه سازی موتور جستجو (SEO) اقدام نماید.

شبکه اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی مهمترین قسمت کمپین‌های انتخاباتی است. شبکه‌های اجتماعی بیشترین سهم را در زمان‌های استفاده کاربران از اینترنت دارد. رفتارهای کاربران به شدت تحت تاثیر شبکه‌های اجتماعی است و حتی می‌توان گفت شبکه‌های اجتماعی شکل دهنده رفتار اجتماعی مردم معاصر است.

گروه تبلیغاتی یاقوت در شبکه‌های اجماعی از چند طریق به مشتریان خود و کمپین‌های تبلیغاتی یاری می‌رساند:

تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی
افزایش ممبر تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی
آنالیز رفتار کاربران شبکه‌های اجتماعی
انتشار گسترده پیام در شبکه‌های اجتماعی (بازدید میلیونی)

نصب تضمینی اپلیکیشن

اپلیکیشن‌ها از پرکاربردترین و پرنفوذترین ابزارهای تعامل با کاربران است. هر کاربر گوشی‌های همراه به طور متوسط ده‌ها اپلیکیشن بر روی دستگاه‌های خود نصب دارند. بسیاری از تیم‌های طراحی اپلیکیشن کمپین‌های متعددی برای افزایش نصب یک اپلیکیشن اجرا می‌کنند. گروه تبلیغاتی یاقوت با دسترسی به بسترهای مهم اطلاع رسانی با مخاطبان میلیونی فارسی زبان به صورت مستمرکمپین‌های نصب تضمینی اپلیکیشن را برنامه ریزی و اجرا می نماید.

گروه تبلیغاتی یاقوت کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ را به صورت تخصصی برای کمپین‌های تبلیغاتی نامزدان نمایندگی شورای اسلامی در نظر گرفته است و آمادگی همکاری در این خصوص را با کلیه ستادهای انتخاباتی فردی و حزبی را داراست.

09053162700

http://T.me/yaghut_digital

تبلیغ گسترده چیست؟

در این مدل از تبلیغ که نوع پیشرفته تبلیغ تلگرامی است، تبلیغ شما به صورت همزمان در بیش از 100 کانال تلگرامی منتشر خواهد شد. این تبلیغ برای بازدیدهای بیشتر از 400 کا قابل اجرا خواهد بود.

در تبلیغ گسترده خبرفوری شما این امکان را دارید که دسته بندی موضوعی کانالها را با توجه به تبلیغ خود انتخاب کنید. مثلا تبلیغ مرتبط با بانوان تنها برای کانالهای بانوان و خانواده ارسال خواهد شد که بیشترین بازدهی را برای شما خواهد داشت.

و همچنین میتوانید در تمامی استان ها اجرای تبلیغات گسترده داشته باشید.

همین حالا تماس بگیرید:

http://T.me/Tablighat_fori

09018728100

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها