امیری:نمایندگانی که از پاسخ وزیرقانع شدند چرا باید از رئیس‎جمهور سوال کنند؟/ نشانه‎ای از نمایندگان ندیدم

معاون پارلمانی رئیس‎جمهور گفت: علی‏رغم حضور در جلسه علنی امروز مجلس صحبتی را پیرامون طرح سوال از رئیس‎جمهور از سوی نمایندگان نشنیدم.

امیری:نمایندگانی که از پاسخ وزیرقانع شدند چرا باید از رئیس‎جمهور سوال کنند؟/ نشانه‎ای از نمایندگان ندیدم

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‎جمهور در گفت وگو با سایت خبر فوری درباره اخبار منتشرشده پیرامون جمع‎آوری امضا از سوی نمایندگان مجلس برای طرح سوال از رئیس‎جمهور درباره هرج‎ و مرج‎های موجود در موسسات بانکی اظهارکرد: بنده از این موضوع اطلاع ندارم زیرا علی‎رغم اینکه امروز تا پایان صحن علنی در مجلس حضور داشتم هیچ کدام از نمایندگان در این راستا صحبتی را با بنده مطرح نکردند.

وی تاکید کرد: بنده امروز به همراه معاونینم تا آخر جلسه صحن علنی مجلس حضور داشتیم اما مورد خاصی را از نمایندگان درباره طرح سوال از رئیس‎جمهور نشنیدیم.

معاون پارلمانی رئیس‎جمهور با اشاره به حضور وزیر اقتصاد در جلسه روز گذشته مجلس خاطرنشان کرد: روز گذشته وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال دوتن ازنمایندگان در صحن حضور داشتند که در نتیجه نمایندگان از اظهارات وی که پیرامون موسسات مالی نیز بود قانع شدند از این رو اگر بنایی برای طرح سوال از رئیس‎جمهور بود ما قطعا باید در جریان قرار می‏گرفتیم.

امیری با اشاره به اینکه دغدغه و مشکلات مردم دغدغه دولت است افزود: دولت برآمده از مردم است در این راستا رئیس‎جمهور نیز بارها بررفع و حل مشکلات مردم تاکید کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع موسسات مالی و اعتباری که مشکلاتی را برای مردم به وجود آوردند ما براین باور هستیم که به یک کار کارشناسی دقیق نیازمندیم که این اقدام از سوی دولت در حال انجام است.

معاون پارلمانی رئیس‎جمهور اظهارکرد: دولت از کلیه ظرفیت‎های موجود برای حل مشکلات مردم استفاده خواهد کرد.

امیری تاکید کرد: موضوع رسیدگی به وضعیت موسسات مالی و اعتباری باید روال قانونی خود را طی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید بگویم که طرح سوال از رئیس‎جمهور اصلا مطرح نیست.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها